GROHE Alman Sürdürülebilirlik Ödülleri’nde İlk Üç Arasında
GROHE, Alman Sürdürülebilirlik Ödülleri’nde ‘Kaynak Verimliliği’ özel ödülüne aday gösterilen üç şirket arasına girdi.
Dünyanın önde gelen sıhhi tesisat donanımı ve batarya tedarikçisi Grohe AG, 2014 Alman Sürdürülebilirlik Ödülü’nde ilk üç arasında yer aldı. Sorumlu su ve enerji kullanımı yaklaşımları sayesinde GROHE, 28 Kasım tarihinde Düsseldorf’ta düzenlenen galada ‘Kaynak Verimliliği’ özel ödülüne aday gösterilen üç şirket arasına girdi.
GROHE ürünleri su ve enerji tüketimlerini azaltmasına imkan veren eşsiz inovasyonları ile tanınıyor. Şirketin lavabo, duş, termostatik batarya ve sıhhi tesisat sistemlerine, dört kişilik bir ailenin yılda 63.000 litreye kadar su ve 1.300 kilovat saate varan oranlarda enerji tasarrufu yapmasına imkan veren GROHE EcoJoy® gibi su tasarrufu sağlayan teknolojiler entegre ediliyor.
Şirketin en önemli inovatif ürünlerinden biri de, mutfak bataryasından üç farklı derecede soğutulmuş ve filtrelenmiş su sunan ve şişe suyun çok daha altındaki karbon ayak izi ile çevre ve doğal kaynaklar üzerindeki etkisinin sürdürülebilir bir şekilde azaltılmasında rol oynayan GROHE Blue® su sistemi. Sıhhi tesisat ürün ve sistemleri üreticisi aynı zamanda yüksek geri dönüşüm oranlarına sahip üretim tesislerinde de kaynak verimliliğine kendini adıyor.
Sürdürülebilirliğe adanmış bir şirket
Düsseldorf Maritim Hotel’de düzenlenen ödül törenine şirket ve kurumların yanı sıra, siyasi akademik ve sosyal çevrelerden de 1.200 civarında misafir katıldı. “Ne yazık ki, sürdürülebilirlik halen toplumumuzda çok benimsenen bir değer değil,” diyen Grohe AG Yönetim Kurulu üyesi Michael Rauterkus, “ancak sürdürülebilirlik uzun yıllardır GROHE’nin yapı ve süreçlerine güçlü bir şekilde nüfuz etti. Sürdürülebilirlik tüm çalışanlarımız tarafından da kucaklanıyor. Alman Sürdürülebilirlik Ödülü’nü kazanan ilk üç şirket arasında yer almak geleceği düşünerek sektörümüzde kaynak verimliliğine yön vermeyi sürdürmemiz yolunda da bizi cesaretlendirecek,” dedi.
Alman Sürdürülebilirlik Ödülü, Stiftung Deutscher Nachhaltigkeitspreis e.V’nin federal hükümet, belediye ve yerel makamların şemsiye örgütleri, iş ve sektör konfederasyonlar, sivil toplum örgütleri ve araştırma enstitüleri ile işbirliği içinde gerçekleştirdiği bir inisiyatif. Bu yıl prganizasyonun yedincisi düzenlendi.
GROHE Group hakkında:
GROHE Group, Grohe AG, Hemer; Joyou AG, Hamburg ve yurtdışı pazarlardaki diğer iştiraklerden oluşmaktadır. GROHE Group dünyanın önde gelen sıhhi tesisat donanımları sağlayıcısıdır.
GROHE Group, global GROHE markası kalite, teknoloji ve tasarımın yanı sıra “Pure Freude an Wasser” felsefesini sunmayı amaçlayan sorumluluktan oluşan marka değerlerinden güç almaktadır.Grup, JOYOU markası ile de hızla büyüyen Çin pazarına hizmet etmektedir.GROHE Group S.à r.l., Luxembourg’un öncülüğünde, grubun dünya çapında 9.300 civarında (bu sayının yaklaşık 3.500'ü Joyou'dadır) çalışanı bulunmaktadır. GROHE'nin Almanya'daki çalışan sayısı yaklaşık olarak 2.400'dür. Almanya’daki üç üretim tesisinin yanı sıra, diğer pazarlarda da birçok tesise sahip olan GROHE Group, 2013 yılında, 1,45 milyar Avro tutarında konsolide satış rakamına ulaşmıştır.Ocak 2014’te LIXIL Group ve Japon Kalkınma Bankası tarafından satın alınan GROHE Group halen satışlarının yüzde 85'ini Almanya dışında gerçekleştirmektedir.LIXIL Group, inşaat malzemeleri ve ev teçhizatları sektörlerinde küresel bir liderdir. 1 Nisan 2015 tarihinden itibaren geçerli olmak üzere (ilgili düzenleyici kuruluş onayları ve şirket içi prosedürlerinin tamamlanmasının ardından) LIXIL Group’un global sıhhi tesisat ürünleri iş kolu yeni LIXIL Su Teknolojisi Grubu (LWTG) iş birimine entegre edilecektir. GROHE, American Standard, Joyou ve LIXIL/INAX markaları LWTG içinde bağımsızlıklarını sürdüreceklerdir.
Haberin Kaynağı : Ogilvy PR
11.12.2014