GROHE Beşinci Kez “red dot: En İyinin İyisi” (Best of the Best) Ödülünü Kazandı
Dünyanın en prestijli tasarım ödülü, yenilikçi mutfak bataryası Minta Touch’a verildi
GROHE, “red dot ürün tasarımı 2014” ödüllerinde, Minta Touch mutfak bataryası tasarımı ile “red dot: En İyinin İyisi” (Best of the Best) ödülünü son yedi yıl içinde beşinci kez kazanarak ulaşılması zor bir rekora imza attı.
Özel tasarımlı batarya ve sıhhi tesisat ürünleri üreticisi GROHE, 2014 red dot ödüllerinde Grohtherm 2000 Termostatik Bataryası, GROHE Rainshower® Flower Koleksiyonu ve Eurdosic Joystick batarya serisi ile kazandığı ödüllerin yanı sıra, Minta Touch mutfak bataryası ile “red dot: En İyinin İyisi” ödülünün de sahibi oldu ve böylece, tasarım çevrelerinin en gıpta ile baktığı bu ödülü geride kalan yedi yıl içinde beşinci defa almış oldu.
Minta Touch mutfak bataryası, zarif çizgileri ile dünyanın dört bir yanındaki seçici tüketiciler arasında itibar görmeye devam eden bir tasarım klasiği. GROHE Design Studio tarafından yaratılan ve yenilikçi EasyTouch teknolojisini de içinde barındıran GROHE Minta Touch sadece tasarımıyla değil, aynı zamanda mühendislik açısından da yüksek puan topluyor. İki farklı çalışma modu sunan bir hibrit batarya olan Minta Touch, geleneksel kumanda kolu ile çalışmasının yanı sıra, çıkış ucunun herhangi bir kısmı ile tenin temas etmesi yoluyla da su akışı başlatılabiliyor. Böylece, parmaklarınız yemek hazırlarken kirlendiğinde, bileğiniz veya dirseğiniz ile basit bir dokunuş ile su akışını başlatabiliyorsunuz.
GROHE, geliştirdiği bu eşsiz dokunmatik sensör teknolojisi ile mutfak bataryasını yeniden keşfederek bunu 21. yüzyıla uygun bir modern ürün olarak yeniden konumlandırdı.
Grohe AG Tasarımdan Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Paul Flowers kazanılan ödülle ilgili olarak şunları söyledi: “GROHE Minta Touch’ı yaratmak için yola çıktığımızda, AR-GE departmanındaki meslektaşlarımız ile işbirliği içinde modern teknolojinin sınırlarını keşfetmeye başladık. Tam da bu nedenle, sadece bataryanın teknik ve görsel özelliklerinden değil, aynı zamanda bunu mümkün hale getiren işbirliği ruhundan da gurur duyuyoruz. ‘red dot: En İyinin İyisi’ ödülünü inanıyoruz ki bu ekip çalışması getirdi ve bu ödülü çok özel bir mükafat olarak görüyoruz.”
Minta Touch, bu yılın “red dot ödülü: ürün tasarımı” alanında zorlu rakipler ile karşı karşıya geldi. 40 jüri üyesinden oluşan heyet, 53 ülkeden 1.816 üretici, tasarımcı ve mimar tarafından sunulan toplam 4.815 ürünü inceleyip test etti. Ödüller, Almanya’nın Essen şehrindeki Aalto Tiyatrosu’nda 7 Temmuz’da düzenlenen red dot gala etkinliğinde sahiplerine takdim edildi.
GROHE Group hakkında:
GROHE Group, Grohe AG, Hemer; Joyou AG, Hamburg ve yurtdışı pazarlardaki diğer iştiraklerden oluşmaktadır. GROHE Group dünyanın önde gelen sıhhi tesisat donanımları sağlayıcısıdır.
GROHE Group, global GROHE markası ile “Pure Freude an Wasser” felsefesini sunabilmek amacıyla kalite, teknoloji, tasarım ve sorumluluktan oluşan marka değerlerinden güç almaktadır. Grup, JOYOU markası ile de hızla büyüyen Çin pazarına hizmet etmektedir.
GROHE Group S.à r.l., Luxembourg’un öncülüğünde, grubun dünya çapında 9.300 civarında (bu sayının yaklaşık 3.500'ü Joyou'dadır) çalışanı bulunmaktadır. GROHE'nin Almanya'daki çalışan sayısı yaklaşık olarak 2.400'dür. Geçici rakamlara göre, 2013 yılında, GROHE Group 1,45 milyar Avro tutarında konsolide satış rakamına ulaşmıştır.
GROHE'nin, Portekiz, Tayland, Kanada ve Çin’de (Joyou) olmak üzere altısı Almanya’nın dışında faaliyet gösteren dokuz üretim tesisi bulunmaktadır. Şirket halen satışlarının yüzde 85'ini Almanya dışında gerçekleştirmektedir.
Ocak 2014’te, GROHE Group LIXIL Group ve Japonya Kalkınma Bankası tarafından satın alınmıştır. LIXIL Group, inşaat malzemeleri ve ev teçhizatları sektörlerinde küresel bir liderdir. GROHE ve Joyou, LIXIL Group içinde bağımsızlıklarını korumaktadırlar.
Haberin Kaynağı : Ogilvy Halkla İlişkiler
20.08.2014