GROHE LIGHT AND ZERO İLE SAF İÇME SUYU
GROHE Light ve GROHE Zero® ile tüketiciler en saf içme suyunun tadını çıkartabiliyorlar
Su, hayatın kaynağı. Ancak içmeye, yemek pişirmeye ve yıkanmaya uygun, dolayısıyla insan sağlığına yararlı olan su, sadece saf sudur. Küresel sıhhi tesisat ürünleri markası GROHE, bu bilinçle içme suyu hijyenine büyük önem veriyor. ARGE bölümü, GROHE’nin içme suyunun korunması için küresel bir rol modeli olarak hareket etmesine imkan veren yeni çözümler üzerinde sürekli olarak çalışıyor. GROHE, bunu başarmak için GROHE Light pirinç alaşımı ve mutfak armatürlerinin yanı sıra banyo bataryalarında da kullanılan GROHE Zero® teknolojilerine güveniyor. Bunun en son örneğini ise, banyo için GROHE Zero® teknolojisine sahip yeni Eurostyle tek kumanda kollu batarya oluşturuyor.
Şirket içi dökümhaneden yüksek kaliteli pirinç
GROHE’yi “Teknoloji Ustası” yapan ise, patentli pirinç alaşımlarının gelişiminde uzun süredir sahip olduğu deneyim. GROHE fabrikalarında, işçilerin farklı malzemelerden pirinç ürettiği merkezi tesisleri de yer alıyor. GROHE’nin kullanılan malzemeler üzerinde her zaman tam kontrole sahip olmasını sağlayan bu tesislerde bakır ve çinko tüm lokasyonlarda aynı standartlar doğrultusunda karıştırılıyor. Şirket içi geri dönüşüm ise, sadece uygun malzemelerin geri dönüşüm sürecine girmesini sağlıyor. Sonuçta ortaya uluslararası yasal zorunlulukları da karşılayan yüksek kaliteli pirinç batarya gövdeleri çıkıyor.
GROHE Light – uluslararası pazar için pirinç
GROHE’nin optimize edilmiş yeni formül ile yarattığı pirinç alaşımının içerdiği kurşun miktarı yüzde 0,9’u aşmadığından, Avrupa Birliği, Ortadoğu ve Afrika’daki yasal sınırların açık şekilde altında kalıyor. Bu ise, GROHE Light’ın kurşun içeriğinin tehlikeli kurşun alternatifleri eklemeksizin bundan önce kullanılan standart pirinçtekinden yüzde 35 daha düşük olması anlamına geliyor. GROHE, tüketicilerin elde ettiği sağlık faydalarını maksimize etmek amacıyla tüm pirinç üretimini 2015’in başında GROHE Light’a çevirerek süreçlerini buna göre ayarladı.
GROHE Zero® sağlık ve güvenlik teknolojileri
GROHE ayrıca, GROHE Zero® adı altında, içme suyu ile temas eden metal malzemelere yönelik uluslararası zorunlulukları fazlasıyla karşılayan teknolojiler de sunuyor. GROHE Zero® teknolojisi ile donatılan bataryalar, batarya gövdesinin içme suyuna kurşun bırakmasının önüne geçiyor. Yüksek kaliteli sentetik malzemeden yapılan batarya içi içme suyu yolu kesinlikle güvenli bir içme suyu deneyimini güvence altına alıyor. Bu su yolu, halihazırda GROHE Blue® mutfak sistemi, spiralli mutfak bataryaları ve alçak çıkış uçlu Eurosmart mutfak bataryalarının yanı sıra, son olarak Eurostyle lavabo bataryalarından birinin de aralarında bulunduğu birçok üründe kullanılıyor.
GROHE hakkında
GROHE dünyanın önde gelen sıhhi tesisat donanımları sağlayıcısıdır. GROHE Group, global GROHE markası kalite, teknoloji ve tasarımın yanı sıra “Pure Freude an Wasser” felsefesini sunmayı amaçlayan sorumluluktan oluşan marka değerlerinden güç almaktadır. GROHE’nin dünya çapında 6.000 civarında çalışanı bulunmaktadır. GROHE'nin Almanya'daki çalışan sayısı yaklaşık olarak 2.400'dür. GROHE, Almanya’daki üç üretim tesisinin yanı sıra, diğer pazarlarda da birçok tesise sahip. GROHE, banyo ve mutfak ürünleri portfolyosuyla, 2014 yılında 1,2 milyar Avro tutarında konsolide satış rakamına ulaşmıştır. Ocak 2014’te LIXIL Group ve Japon Kalkınma Bankası tarafından satın alınan GROHE Group halen satışlarının yüzde 85'ini Almanya dışında gerçekleştirmektedir.
LIXIL Group, inşaat malzemeleri ve ev teçhizatları sektörlerinde küresel bir liderdir. Nisan 2015’ten tarihinden itibaren geçerli olmak üzere LIXIL Group’un global sıhhi tesisat ürünleri iş kolu yeni LIXIL Su Teknolojisi Grubu (LWTG) iş birimine entegre edilecektir. GROHE, LWTG içinde bağımsızlığını sürdürecektir.
Telif hakkı
Her bir fotoğrafın ‘özellikler’ penceresinde belirtilen tüm telif hakkı kısıtlamalarına uymaya özen gösteriniz. Bu bilgiye ulaşmak için dosyayı açmadan üzerinde sağ tıklayın ve ‘özellikler’ altında ‘detaylar’ seçeneğine gidin.
Görüntüyü yayınladığınız takdirde, kaynak olarak Grohe’yi belirtmenizi rica ederiz. Kaynağı belirtilen fotoğrafların kullanımı ücretsizdir. Fotoğraflar reklam amacıyla kullanılamaz.
Haberin Kaynağı : Ogilvy PR
12.01.2016