GROHE, Sleep 2015 Etkinliğinde Otel İç Mekanları için Yeni İlhamlar Sunacak
Uluslararası otelcilik sektörünün temsilcileri, her yıl ilham almak ve fikir alışverişinde bulunmak üzere İngiltere’nin başkentinde bir araya geliyor. Bu yıl da 24-25 Kasım 2015 tarihlerinde, Londra’daki İş Tasarım Merkezi’nde 10. kez düzenlenecek olan Sleep 2015 etkinliği gerçekleştirilecek ve etkinliğin kurucu üyelerinden GROHE, ana sponsorluğunu sürdürdüğü Sleep 2015’de otelcilik sektörüne yönelik en son ürünlerini sergileyecek.
Otel banyolarının misafirlerine rahatlayıp enerjilerini yeniden toplayabilecekleri, samimi bir mekan sunması gerekir. Şık tasarımın yanı sıra, konfor, uzun ömür ve sürdürülebilirlik de önemli bir rol oynar. Yüksek kaliteli otel projelerinde mimarlar ile birlikte çalışma konusundaki köklü deneyime sahip olan GROHE, modern otel banyoları için geniş inovasyon yelpazesinden yararlanıyor. GROHE’nin “Sıcak Günbatımı” pembe altın rengindeki özel Grandera™ Koleksiyonu ve en üst düzey hijyen ve konfor sunan GROHE Sensia® klozet sistemi ile birlikte Sleep 2015’te sergilenecek ürünlerin başında geliyor. Ayrıca, planlayıcıların bataryalar ile lavaboları eşleştirmesine yardımcı olan ve özellikle kaynakların tasarruflu kullanımına imkan veren çözümlerden oluşan bir seçki ile tamamlanan GROHE BestMatch™ uygulaması da yer alacak. Sergide, GROHE’deki gelişim ve ilerlemenin şirketin tarihi ve geleneklerinde derinden nüfuz ettiğini gözler önüne seren “Teknoloji Uzmanları” reklam kampanyası da ziyaretçilerle bulıuşacak.
GROHE, Londra’da düzenlenecek bu özel etkinlikte bir kez daha mimarlar, tasarımcılar, otelciler ve planlamacılar ile etkileşim kuracak. Yeniden oluşturulan GROHE lüks VIP Lounge ise, ziyaretçilere sergiyi gezerken rahatlama fırsatını sunacak. Ayrıca, GROHE açılış gününün akşamı en özel otel projelerinin ödüllendirileceği Avrupa Otel Tasarımı Ödülleri’nde de yer alacak.
Son derece önemli bir ilham kaynağı ve yeni kişiler ile buluşmak için mükemmel bir platform sunun bu yılki Sleep etkinliği, bir defa daha global otel tasarım çevreleri için inovasyonların ortaya çıktığı önemli bir etkinlik olacak.
GROHE hakkında:
GROHE dünyanın önde gelen sıhhi tesisat donanımları sağlayıcısıdır. GROHE Group, global GROHE markası kalite, teknoloji ve tasarımın yanı sıra “Pure Freude an Wasser” felsefesini sunmayı amaçlayan sorumluluktan oluşan marka değerlerinden güç almaktadır. GROHE’nin dünya çapında 6.000 civarında çalışanı bulunmaktadır. GROHE'nin Almanya'daki çalışan sayısı yaklaşık olarak 2.400'dür. GROHE, Almanya’daki üç üretim tesisinin yanı sıra, diğer pazarlarda da birçok tesise sahip. GROHE, banyo ve mutfak ürünleri portfolyosuyla, 2014 yılında 1,2 milyar Avro tutarında konsolide satış rakamına ulaşmıştır.Ocak 2014’te LIXIL Group ve Japon Kalkınma Bankası tarafından satın alınan GROHE Group halen satışlarının yüzde 85'ini Almanya dışında gerçekleştirmektedir.LIXIL Group, inşaat malzemeleri ve ev teçhizatları sektörlerinde küresel bir liderdir. Nisan 2015’ten tarihinden itibaren geçerli olmak üzere LIXIL Group’un global sıhhi tesisat ürünleri iş kolu yeni LIXIL Su Teknolojisi Grubu (LWTG) iş birimine entegre edilecektir. GROHE, LWTG içinde bağımsızlığını sürdürecektir.
Telif hakkı
Her bir fotoğrafın ‘özellikler’ penceresinde belirtilen tüm telif hakkı kısıtlamalarına uymaya özen gösteriniz. Bu bilgiye ulaşmak için dosyayı açmadan üzerinde sağ tıklayın ve ‘özellikler’ altında ‘detaylar’ seçeneğine gidin.
Görüntüyü yayınladığınız takdirde, kaynak olarak Grohe’yi belirtmenizi rica ederiz. Kaynağı belirtilen fotoğrafların kullanımı ücretsizdir. Fotoğraflar reklam amacıyla kullanılamaz.
Haberin Kaynağı : Ogilvy PR
11.11.2015