GROHE SPA ile Her Banyo Bir Keyif Alanına DönüÅŸüyor
GROHE SPA yeni fonksiyonlar, her tercihe uygun kişiselleştirilebilen seçenekler, eşsiz tasarımla bütünleşen teknolojisiyle bambaşka bir dünyanın kapılarını açıyor.
Premium banyolar dünyasındaki evrim devam ediyor. Çeşitli su terapileri ile vücutlarını ve zihinlerini şımartmak isteyenler, artık banyolarını kişisel bir spaya dönüştürmek için daha da fazla seçeneğe kavuşuyor. GROHE, daha rahatlatıcı ve keyifli bir su deneyimi için, GROHE SPA yelpazesine bir dizi heyecan verici yeni ürün ekledi.
GROHE SPA, hem banyonun ÅŸekline uyarlanabilen hem de kiÅŸisel tercih ve ihtiyaçlarınıza göre ÅŸekillendirilebilen, titizlikle kiÅŸiselleÅŸtirilmiÅŸ bir alan yaratarak banyonuzun potansiyelinin en üst düzeye çıkartılması anlamına geliyor. Mevcut alandan en iyi ÅŸekilde yararlanmak için, banyonun dört alana bölünmesi tavsiye ediliyor. Lavabo etrafındaki “hazırlık alanı” temizlenmek ve güne hazırlanmak için kullanılıyor. Buna karşılık, “yenilenme alanı”, vücudu tazeleyip canlandırmak için duÅŸa odaklanıyor. Küvet ise, insanların vücutlarını ve zihinlerini rahatlatabilecekleri “rahatlama alanı”nın merkezini oluÅŸturuyor. Yeterli alan olduÄŸu takdirde, bir yatar koltuk veya ÅŸezlongun bulunduÄŸu ek bir “dinlenme alanı” oluÅŸturmak da iyi bir fikir. Bu alanları sunan bir banyo planı, evin tam ortasında, tüm duyulara hitap eden ve her an ve her durumda eÅŸsiz deneyimler sunan kiÅŸisel bir ortam saÄŸlıyor.
Akıcı biçimler
Hayalinizin banyosunu donatmak ve aksesuarlarla bezemek söz konusu olduÄŸunda, GROHE SPA hiçbir hayali cevapsız bırakmıyor. Bu noktada size düşen görev ise, tercih edeceÄŸiniz tasarım tarzının seçilmesi oluyor. GROHE SPA armatürler, banyonun tüm alanları için farklı tasarım biçimlerinde temin edilebilirken, ürün yelpazesinde yer alan birçok parça da şık ortamlar yaratmak üzere kombine edilebiliyor. GROHE bünyesindeki tasarım stüdyosu tarafından geliÅŸtirilen en son tasarım unsuru ise “daikare” adını taşıyor. Kare ve dairesel biçimleri bir araya getiren bu tasarım, akıcı feminen biçimleri net ÅŸekilde tanımlanmış maskülen kenarlar ile birleÅŸtiriyor. Bu biçim, modern bir tasarım yaratma arzusundan hiçbir taviz vermeden zamanın ötesine geçen estetiÄŸi nostaljik bir hava ile birleÅŸtiren yeni GROHE Grandera koleksiyonunun da temelini oluÅŸturuyor. Klasikten çaÄŸdaÅŸa uzanan geniÅŸ bir banyo dekoru yelpazesi ile kolaylıkla koordine edilebilen bu lüks seri, tüm banyo ve duÅŸ ürünlerinin yanı sıra uyumlu aksesuarları da kapsıyor.
Kişiselleştirilmiş ve son derece fonksiyonel çözümler
Hangi tasarım tercih edilirse edilsin, her banyoyu tamamlayacak uyumlu GROHE SPA armatürleri de mevcut. Tezgah üzeri ürünlerden ankastre ürünlere, tek ve çiftkumandalı bataryalardan, yerden banyo bataryalarına, mekanik ve dijital kontrol saÄŸlanan ürünlerinfarklı renk seçeneklerine kadar, GROHE SPA’nın sunduÄŸu çeÅŸitlilik, tümüyle kiÅŸiselleÅŸtirilmiÅŸ bir çözüm yaratmayı mümkün kılıyor.
Bu olanak, sadece bataryalar değil, duşlar için de sunuluyor. El duşları, yan duşlar, tepe duşları veşelale akışlı çıkış uçları, duş setleri, termostatik bataryalı duş sistemleri, tam olarak kişiselleştirilmiş bir duş alanı yaratmak için seçebileceğiniz farklı opsiyonlardan sadece birkaçı. Çeşitlilik, GROHE Power&Soul serisinin de merkezinde yer alıyor. Bu duş serisi, duş başlığının arkasında akış seçicisi sunuyor. Dört temel veya yedi karışık akış şeklinden birini seçerek, hava ile karışmış su damlalarını sizinle buluşturan rahatlatıcı bir duştan, vücudunuzun ve cildinizin canlanmasını sağlayan masaj terapisine geçmek için tek bir butona basmanız yeterli. Hareketli ve titreşimli akış sağlayan GROHE Bokoma Spray ise duş deneyiminizi hem görsel hem de duyusal bir şölene çeviriyor.
GROHE SPA F-digital Deluxe kullanılarak, anın havasına uygun renkli ışıkların kullanıldığı Renk Terapisi’nden, hassas cilt temizliÄŸi için buharın kullanıldığı Su Terapisi’ne ve müzik veya doÄŸal bir ses ambiyansı sunan Ses Terapisi’ne kadar kiÅŸiselleÅŸtirilmiÅŸ wellness terapileri yaratılabiliyor. Apple iPod Touch 4G baÄŸlantısına sahip bir hoparlör yuvası, renkli ve kısılabilir LED ışıkları, müzik ve buhar yoÄŸunluÄŸu gibi tüm modül fonksiyonlarının GROHE SPA uygulaması kullanılarak kolaylıkla kontrol edilebilmesine imkan veriyor.
Detaya olan tutku
Kokulu mum ve oda spreyleri, losyonlar, banyo tuzları ve sabunları, doÄŸal süngerler ve vücut fırçaları, süper yumuÅŸak havlular ve kabarık bornozlar olmadan özel bir spanın ne anlamı var? Bunlar ve kendinizi iyi hissetmenizi saÄŸlayacak diÄŸer doÄŸal aksesuarlar GROHE SPA’nın sunduÄŸu keyif deneyimini tamamlıyor. Organik malzemelerden üretilen ve misket limonu, portakal, greyfurt, ylang-ylang ve sedir aÄŸacından oluÅŸan kokuya sahip vücut bakım ürünleri, bu eÅŸsiz deneyime bir Aroma Terapi unsuru da ekliyor.
GROHE Hakkında:
GROHE Group, Hemer'deki Grohe AG, Frankfurt'taki Joyou AG, (1 Temmuz 2011'den bu yana tam konsolide edilmiştir) ve GROHE'nin yabancı pazarlardaki iştiraklerinden oluşmaktadır.
Grohe AG, tek marka altında Avrupa'nın en büyük ve dünyanın önde gelen sıhhi tesisat donanımları saÄŸlayıcısıdır. GROHE, sıhhi tesisat ürün ve sistemlerinde global bir marka olarak, “Pure Freude an Wasser” (Sudan Gelen Saf Keyif) mottosu altında ürünler sunabilmek için kalite, teknoloji, tasarım ve sürdürülebilirlikten oluÅŸan marka deÄŸerlerinden güç almaktadır.GROHE Group’un dünya çapında 9.000 civarında çalışanı bulunmaktadır. GROHE'nin Almanya'daki çalışan sayısı yaklaşık olarak 2.300'dür. 2012 yılında, GROHE Group 1.405 milyon € tutarında konsolide satış rakamına ulaÅŸmıştır. GROHE'nin, Portekiz, Tayland ve Kanada'da olmak üzere üçü Almanya’nın dışında faaliyet gösteren altı üretim tesisi bulunmaktadır. Åžirket, satışlarının yüzde 85'ünü Almanya dışında gerçekleÅŸtirmektedir.
GROHE’nin yenilikçi ürünleri ve bölgesel proje kurulumları hakkında daha fazla bilgi almak için, siz de www.facebook.com/GROHEMiddleEastAfrica adresini ziyaret ederek detaylı bilgi alabilirsiniz.
Haberin Kaynağı : Ogilvy Public Relations İstanbul
01.08.2013