Hakan Çelik Vodafone Bilgi ve İletişim Hizmetleri Genel Müdürlüğü'ne Atandı
Vodafone Müşteri Hizmetleri ve Online Servisler Direktörü olarak görev yapan Hakan Çelik, aynı yetki ve sorumluluklarla görevine Vodafone Bilgi ve İletişim Hizmetleri AŞ Genel Müdürü olarak devam edecek.
Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri ve Online Müşteri Kanalları, ayrı bir çatı altında yeniden yapılandırılarak Vodafone Bilgi ve İletişim Hizmetleri adını aldı. Yüksek verimlilik oranlarıyla 2012’de Türkiye’nin En İyi Çağrı Merkezi seçilen ve Vodafone Müşteri Hizmetleri’ni sektörün dinamik bir oyuncusu haline getiren Vodafone Müşteri Hizmetleri ve Online Servisler Direktörü Hakan Çelik, aynı görev ve sorumluluklarla Vodafone Bilgi ve İletişim Hizmetleri AŞ’ye Genel Müdür olarak atandı.
Yeni yapılanmasıyla Vodafone Bilgi ve İletişim Hizmetleri, Vodafone Türkiye müşterilerine yüksek kalitede hizmet vermeye ve Vodafone Türkiye’nin “Aboneleri tarafından en çok tavsiye edilen operatör” olmasına katkıda bulunmaya devam edecek. Bunun yanında talepte bulunan kurumlara başta çağrı merkezi olmak üzere, kalite ve verimliliğin odak noktası olduğu pek çok müşteri operasyonu çözümleri sunarak sektöre dinamizm getirecek.
Hakan Çelik Hakkında:
Bilkent Üniversitesi İşletme bölümünden 1992 yılında mezun olan Hakan Çelik, 1995 yılında University of Dallas’da, “Masters in Business Administration (MBA)” eğitimini tamamladi. 16 yıl Citibank bünyesinde Amerika, İngiltere, Romanya, Rusya ve Türkiye’de kariyerine devam eden Çelik, 2010 Kasım ayından itibaren, Vodafone Türkiye Müşteri Operasyonları ve Online Servisler Direktörü olarak profesyonel hayatına devam etmektedir.
Vodafone Bilgi ve İletişim Hizmetleri AŞ hakkında:
Vodafone Müşteri Hizmetleri ve Online Servisler Direktörlüğü, “2012 Türkiye En iyi Çağrı Merkezi” ödülü de dâhil olmak üzere geçen seneyi pek çok ödülle geride bırakarak yüzde 100 Vodafone iştiraki olan Vodafone Bilgi ve İletişim Hizmetleri AŞ adıyla hizmet vermeye başladı. Bu yeni yapılanma sayesinde Vodafone, mobil ve sabit müşterilerine uçtan uca hizmet sunulabilecektir. Vodafone Müşteri Hizmetleri, yeni hukuksal statüsüyle, orta ve uzun vadede, ödüllendirilmiş tecrübesini ve ileri teknolojisini çağrı merkezi konusunda çözüm ortağı arayan firmalarla da paylaşabilecektir.
Haberin Kaynağı : Ünite İletişim
26.08.2013