Hayattan Rengi Alın,Geri Neyi Kalır ki
En renkli reklam kampanyası filli boya'dan Ali Taran'dan hayat dolu filli boya reklamları
Filli Boya’nın Ali Taran imzalı son reklam filmi “Hayattan Rengi Alın, Geri Neyi Kalır Ki!”, yayına girdiği anda en çok ilgi gören iletişim kampanyası oldu.
Türk Boya Sektörünün lideri Filli Boya, Ali Taran imzalı yeni reklam kampanyasında, yine Türkiye’nin en beğenilen ünlülerini bir araya getirdi.
Fahir Atakoğlu’nun piyano performansı ve büyük bir orkestra eşliğinde her ünlünün ayrı ayrı filmin cıngılını seslendirdiği “Hayattan Rengi Alın, Geri Neyi Kalır ki?” reklam filmi, çeşitli versiyonlarla izleyiciye sunuluyor. Ünlüler reklam cıngılını en güzel şekilde seslendirmeye çalışırken, bu karelerden de sempatik ve eğlenceli bir reklam filmi ortaya çıkıyor.
Sosyal Medyanın Da En Çok Konuşulan Boya Markası
“Hayattan Rengi Alın, Geri Neyi Kalır ki?” ekranlarda yerini alır almaz Twitter’da Dünya ve Türkiye gündeminde Trending Topic olan Filli Boya, kısa sürede binlerce kullanıcıdan olumlu yorumlar alarak en çok konuşulanlar arasına girdi.
İletişim çalışmalarının hedef kitle ve marka arasında bir önemli bir bağ oluşturduğunu düşünen Filli Boya, gelecek dönemlerde de bu alandaki faaliyetlerini sürdürerek, ürün ve hizmetleriyle sektördeki öncülüğünü devam ettirmeyi hedefliyor.
Sosyal medya hesaplarınızdan Filli Boya’nın yeni reklam kampanyasını izleyebilir, FilliBoya ve gerineyikalirki etiketiyle dilediğiniz platformdan paylaşımda bulunabilirsiniz.
Filli Boya Sosyal Medya Hesaplarına Aşağıdaki Logolara Tıklayarak Erişebilirsiniz.
KAMPANYA KÜNYESİ:
Reklam Veren: Filli Boya
Reklam Yetkilisi: Selda Uzun
Kreatif Grup: ATCW
Stratejik Plan: ATCW
Reklam Ajansı: ATCW
Ajans Prodüktörü: ATCW
Yapım Şirketi: Böcek Yapım
Yönetmen: Ozan Yalabık
Müzik: Fahir Atakoğlu
Medya Planlama: Mg-Initiative
Filli Boya
Kurulduğu 1988 yılından beri inşaat malzemeleri sektörünün lideri olan Betek Boya ve Kimya Sanayi AŞ, 1993 yılında inşaat boyları alanında Avrupa’nın en büyük boya markası Caparol ile teknolojik işbirliği yaparak, Filli Boya markası adı altında Avrupa’nın teknolojik zenginliğini Türkiye’ye taşıdı. Filli Boya; yüksek teknolojiye sahip 152.000 m2’lik modern tesislerinde 1200’ü aşkın profesyonel çalışanıyla faaliyet gösteriyor. Yıllık 384 bin ton üretim kapasitesiyle her üründe AB’nin büyük önem verdiği çevre koruma ve çevre sağlığını dikkate alarak, AB Boya Standartları’na uygun üretim yapıyor. Avrupalı bir ortakla üretime geçen ilk Türk boya şirketi olan Filli Boya, sektörüne ilk yabancı sermaye girişini de sağlamıştır. Bugüne kadar Türk boya sektöründe henüz bilinmeyen ürünleri piyasaya sunarak; “kaliteli üretim yapan, öncü ve yenilikçi marka” kimliği kazanan Filli Boya, sanayide örnek gösterilen biçimde, bilinen en kısa sürede boya sektörünün en güçlü firması olmuş, 2001 itibariyle boya sektöründe pazar liderliğini yakalamıştır.
Haberin Kaynağı : Guide İletişim
03.05.2013