Helix Cheese Markası Çin’de Tescillendi
Muratbey, Dünya’da ve Türkiye’de hem lezzeti hem şekliyle bir ilk olan Burgu Peyniri Helix Cheese markasıyla peynir ülkesi Fransa’dan sonra Çin’de de tescilledi.
Muratbey’in Helix Cheese markası Çin’de Devlet Fikri Mülkiyet Ofisi tarafından 7 Haziran 2013 tarihinden itibaren tescillenerek, marka koruma altına alındı.
İnovatif ürünler geliştiren sektörünün iddialı firması Muratbey, Dünya’da ve Türkiye’de hem lezzetiyle hem şekliyle bir ilk olan Burgu Peynirini Helix Cheese markasıyla peynir ülkesi olan Fransa’dan sonra Çin’de de tescilledi. Sektörde yarım yüzyılı aşan geçmişe sahip olan Muratbey Gıda’nın Yönetim Kurulu Başkanı Necmi Erol, AR-GE çalışmalarına önem verdiklerini ve yeni ürünler geliştirdiklerini belirterek, en son pazara Burgu ve Sürmeli ürünlerini sunduklarını kaydetti. Burgu’nun Dünya’da ve Türkiye’de bir ilk olduğunu bildiren Erol, Burgu’nun sadece yurtiçi değil yurtdışı pazarlarda da çok beğenildiğini söyledi. Çin’de Helix Cheese markasıyla üretim yapmaya başlayan Burgu’nun sevilerek tüketildiğini dile getiren Erol, Helix Cheese markasını Fransa’dan sonra Çin’de de tescillediklerini kaydetti.
Günün her saati tüketiliyor
Burgu peynirinin kahvaltının yanı sıra atıştırmalık olarak günün her saatinde tüketilebilen bir ürün olduğunu vurgulayan Necmi Erol, Burgu’yu esnek ve elastiki yapısı ile yerken keyif veren, atıştırma ihtiyacını karşılayan, az tuzlu, hafif yapısıyla yedikçe yenmek isteyen bir ürün olarak tanımladı. Burgu’nun, global trendlerden hem atıştırmalık hem de sağlıklı yaşam trendinin beklentilerine cevap veren bir ürün olduğunu kaydeden Necmi Erol, “Form olarak çocukların da ilgisini çeken Burgu peynirimiz, peynir yemeği sevmeyen çocuklarına peynir yedirmeye çalışan anneler için de bir çıkış ürünüdür. Çocuklar Burgu Peynirini severek yerken aynı zamanda kalsiyum ihtiyaçlarını da karşılarlar” dedi.
Sofraları sanat eserine dönüştürüyor
Türkiye’de ve Dünyada bir ilk olan Burgu Peyniri ile sofraların farklı sunumlar ile görsel bir şölene dönüştürülebileceğini dile getiren Necmi Erol, “Mutfağı bir sanat olarak gören ve ilgi duyanlar için yaratıcı sunumlar, farklı ikramlıklar, değişik menüler hazırlamaya imkan ve ilham verir. Kısaca sofraları sanat eserlerine dönüştürür” dedi.
İhracat çalışmaları hakkında da bilgi veren Necmi Erol, yurtdışında gücünü giderek arttıran Muratbey’in yaklaşık 15 ülkeye ihracat gerçekleştirdiğini bildirdi. Ürünlerini gönderdikleri ülkelerden bazılarını Japonya, ABD, S.Arabistan, BAE, Irak, Bahreyn, Kuveyt, Katar, KKTC, Mısır, Türkmenistan, Azerbaycan ve Ürdün olarak sıralayan Erol, ihracatın cirolarının yüzde 11’ini oluşturduğunu belirterek, bu yıl ihracatta yüzde 20 büyüyeceklerini öngördü.
Dünya markası olma yolunda hızla ilerliyor
Pek çok ürün çeşitleriyle dünya sofralarında kendi markalarıyla yer aldıklarını bildiren Necmi Erol, inovatif ürünleri ile dünyada yeni pazarlara açılmayı planladıklarını kaydetti. Erol, “Yatırımlarımıza, çalışmalarımıza hızla devam edeceğiz” dedi.
Büyüme ve global marka olma hedefleri doğrultusunda Türkiye’nin ihracatını artırmayı planlayan Turquality programının adayları arasında da yer aldıklarını hatırlatan Necmi Erol, Turquality ile Muratbey’in yurtdışı markalaşma yatırımlarının da hız kazanacağını kaydetti. Erol, Turquality’nin desteğiyle dünya markası olma yolunda daha güçlü adımlarla ilerleyeceklerini sözlerine ekledi.
Haberin Kaynağı : Lorbi Tanıtım & Halkla İlişkiler
04.02.2014