Hilti Türkiye Çalışanlarına “Mükemmelliğe Liderlik Et” Diyor
2015 hedeflerinin açıklandığı Hilti Türkiye’nin Kick Off Organizasyonu Reklam Film Festivali, Hiltiyatro ve kostümlü gala yemeği ile hafızalara kazındı.
İnsan kaynağına ve kıymetine azami derecede değer veren, inşaat sektörünün global jenerik markası Hilti’nin Türkiye birimi, 2015 yılı stratejilerinin ve hedeflerinin açıklandığı geleneksel Kick Off etkinliğini gerçekleştirdi. Hilti Türkiye, çalışanlarının motivasyonunu arttırmak, sinerji oluşturmak ve seneye zinde başlamak için her yıl farklı konseptte hayata geçirdiği Kick Off organizasyonu bu yıl “Mükemmelliğe olan yolculuğumuza liderlik et” temasıyla Antalya Belek’te Kaya Palazzo Otel’de düzenledi. 2,5 gün süren Kick Off’ta Hilti çalışanlarından oluşan Hiltiyatro grubunun sergilediği Anadolu Oyunu, Hilti Reklam Film Festivali, Pizza ve Liderlik etkinliği ve Bir El Ver Derneği ile gerçekleştirilen sosyal sorumluluk projesi kapsamında Antalya’daki bir okulun tadilatı gibi birbirinden faydalı ve keyifli programlar yer aldı. Kostüm partisi konseptiyle düzenlenen gala yemeğinde ise Hilti çalışanları yeni çalışma yılına eğlenceli bir giriş yaptı.
Hilti’nin takım ruhunun yoğun olarak hissedildiği Kick Off’ta konuşma yapan Hilti Türkiye ve Orta Asya Genel Müdürü Mehmetçik Kalay, kurumun 2014 yılını değerlendirerek, 2015 yılı stratejilerini ve hedeflerini açıkladı. Hilti çalışanlarının birbirinden renkli kostümlerle katıldığı gala yemeğinde “Hepimiz birbirimizden farklıyız ama hepimiz aynı gemideyiz ve harika bir ekibiz“ mesajını veren Mehmetçik Kalay, Hilti’nin müşterilerinin çözüm ortağı olmak ve sürdürülebilir değer yaratmak amacıyla geliştirdiği 2020 stratejisini ve bu stratejiye ulaşmak için 2015’te atılacak adımları anlattı.
Performanslarla Anadolu’nun renkleri sergilendi
Hilti Türkiye çalışanları tarafından oluşturulan Hiltiyatro ekibi dört ay boyunca profesyonel işlerinin yanında özel vakit ayırarak hazırlandıkları Anadolu Oyunu’nu Kick Off’ta sahneledi. Zeynep Erdemsel tarafından yazılıp yönetilen oyun; ilk çağ medeniyetleri, Türkler’in Anadolu’ya girişleri ve günümüz Türkiye‘sini konu alıyor. Gelenek, görenek, adet, inanış gibi kültürel değerlerin, savaşların ve kurtuluş hikayesinin canlandırıldığı oyun; 20 kişilik Hiltiyatro ekibi tarafından müzik, dans ve şiir eşliğinde sunuldu. Anadolu Oyunu’nun önümüzdeki günlerde eğitime destek için tekrar sahnelenmesi ve elde edilecek gelirin Bir El Ver Derneği’ne bağışlanması planlanıyor.
Çalışanların gözünden en iyi Hilti reklamı çekildi
Hilti Türkiye tarafından ilk kez düzenlenen ve çalışanların gözünden Hilti’nin anlatılmasını amaçlayan Hilti Reklam Film Festivali, Kick Off’un en eğlenceli bölümlerinden biri oldu. Çeşitli birim ve pozisyondaki çalışanların ekipler oluşturarak hazırlandığı Hilti Reklam Film Festivali’ne yedi film katıldı. Dream Big, Son Çeyrek, Closer Than Ever, Safe Set, Sounds Good, Hilti Love ve Just for Professionals filmleri arasından Closer Than Ever En İyi Reklam Filmi seçildi. En İyi Senaryo Ödülü’nü Safe Set filmiyle Arif Eren Nokay ve Kenan Oktareşkara, En İyi Oyuncu Ödülü’nü Son Çeyrek filmiyle Emre Usta, En İyi Yardımcı Oyuncu Ödülü’nü Closer Than Ever filmiyle Murat Gürgen ve En İyi Müzik Uyarlaması Ödülü’nü ise Pump It grubunun The Black Eyed Peas şarkısıyla Sounds Good filmi aldı.
Kostüm partisiyle farklı karakterlere yolculuk
Kick Off’un en renkli karelerini yansıtan gala yemeğine, üst düzey yöneticiler dahil tüm çalışanlar seçtikleri kostümlerle katıldı. Dalton Kardeşler, roman kızı, korsan, boksör, rahip gibi karakterlere bürünen Hiltililer gece boyunca gönüllerince eğlendi.
Pizza ve Liderlik etkinliği ile iş hayatına vizyoner bakış
Türkiye’nin En İyi İşverenleri (Great Place to Work Turkey) değerlendirmesinde 50-500 arası çalışanı olan şirketler kategorisinde 2014 yılında 9’uncu sırada yer alan Hilti Türkiye’nin her ay farklı sektörlerden profesyonel bir yöneticinin katılımıyla çalışanlarına özel olarak düzenlediği Pizza ve Liderlik etkinliği, Kick Off’ta Hilti Global’in üst düzey yöneticilerinin konuşmacı olarak katılımıyla gerçekleştirildi. Hilti Türkiye ve Orta Asya Genel Müdürü Mehmetçik Kalay’ın moderatörlüğünü yaptığı Pizza ve Liderlik etkinliğinde, Hilti Global’in üst düzey yöneticileri lider olma süreçlerini ve deneyimlerini genç Hilti çalışanları ile paylaştı. Etkinlikte; Gelişmekte Olan Ülkeler ve Enerji ve Endüstri Yönetim Kurulu Üyesi Matthias Gillner, META Bölge Başkanı Thomas Stumpp, Elmaslı Sistemler İş Kolu Başkanı Johannes Wilfried Huber, Global Lojistik Başkanı Roeland Baaijens, Enerji ve Endüstri Başkanı Michael Gahleitner yer aldı. Pizza ve Liderlik etkinliğinin sürpriz konuşmacıları ise doğuştan görme engelli olan Kerim ve Selim Altınok Kardeşler oldu. Altınok Kardeşler, yaşam serüvenlerinde hukukçu, müzisyen, koro şefi, besteci, yazar, eğitimci, satranç sporcusu kimlikleriyle imza attıkları başarılarını ve ilham veren büyüleyici hikayelerini anlattılar.
Hilti Türkiye çalışanlarının bağışlarıyla eğitime destek
Hilti Türkiye, Bir El Ver Derneği aracılığıyla destek verdiği okullara Kick Off kapsamında bir yenisini daha ekledi. Antalya Serik’te bulunan Çandır Lisesi’nin tadilatı Hilti Türkiye çalışanları tarafından yapıldı. Hilti Türkiye’nin, Bir El Ver Derneği ile eğitime destek için yürüttüğü sosyal sorumluluk projesi tamamen şirket çalışanlarının bağışlarından oluşuyor. Çalışanlar ne verirse şirket de aynı kat değeri vererek projeye destek oluyor. 2014 yılında başlanılan proje kapsamında Muş, Sivas ve Şanlıurfa’da üç okulun ihtiyaçlarına göre fiziksel iyileştirme çalışmaları yapıldı. Kışlık giyecek ve kırtasiye yardımı sağlandı.
Hilti ve Hilti Türkiye Hakkında:
Dünyanın en küçük ülkelerinden biri olan yaklaşık 35 bin nüfuslu Lihtenştayn Prensliği’nde doğup, bugün 21 bin çalışanı ile global bir marka haline gelen Hilti, 6 kıtada 120’den fazla ülkede faaliyet gösteriyor. 2013 yılında 4,3 milyar İsviçre Frangı (CHF) (yaklaşık 10 milyar TL) ciro gerçekleştirerek net gelirini yüzde 63 artıran Hilti, Türk inşaat sektörünün hızlı gelişme ve büyüme potansiyeli sebebiyle 18 yıldır Türkiye’de...
Türkiye pazarına ilk kez 1982 yılında giren ve Türkiye’de 1997 yılına kadar distribütörlük olarak temsil edilen Hilti Türkiye, 1997 yılından bu yana yüzde 100 yabancı sermayeli bir firma olarak faaliyet gösteriyor. Tüm ürün ve hizmetlerini, sektör bazında uzmanlaşmış satış temsilcileri, mağazaları, müşteri hizmetleri yetkilileri, web sitesi ve mühendislik ekibi aracılığıyla sunan Hilti Türkiye, son 3 yıldır Orta Asya ve Irak’tan sorumlu üs konumunda. 2014 yılında yüzde 35 büyüme gösteren Hilti Türkiye, başarısını bilgi, birikim ve inovasyon ile sürdürülebilir değer yaratan bir marka olmaya borçlu.
Bugün Türkiye’de, kentsel dönüşümden konut ve AVM’lere, tünel ve tüp geçitlerden enerji projelerine kadar pek çok özellikli projede, global inşaat endüstrisinin jenerik markası Hilti’nin mühendislik hizmetleri ve ürünleri kullanılıyor. 2013 yılında AR-GE’ye 189 milyon İsviçre Frangı (CHF) (yaklaşık 440 milyon TL) yatırım yapan Hilti, inşaat sektörünün ihtiyaçlarını iyi analiz edebilme hedefiyle dünya çapında her gün yaklaşık 200 bin müşteri ile iletişim kuruyor.
Merkez ofisi İstanbul’da bulunan Hilti Türkiye; İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Bursa ve Adana Bölge Müdürlükleri’nde görev yapan 192 çalışanı ile faaliyetlerini sürdürüyor.hilti.com.tr
Haberin Kaynağı : İNOMİST İLETİŞİM
25.02.2015