Hilti Türkiye Sıra Dışı Yeni Ofisinde
Türkiye’nin en iyi işverenlerinden biri seçilen Hilti Türkiye,dinamik, şeffaf ve inovatif yeni nesil ofisine taşındı.
Kaba inşaat, ince işler, mekanik, elektrik, enerji ve endüstri sektöründe çalışan profesyonellere yönelik ürün ve hizmetler sunan Hilti Türkiye, yeni taşındığı açık ofisinin konseptiyle tüm dünyadaki Hilti ofisleri arasında bir ilke imza attı. “Great Place to Work Turkey” (Türkiye’nin En İyi İşverenleri) değerlendirmesinde 50-500 arası çalışanı olan şirketler kategorisinde bu yıl 9. sırada, 2013 yılında da 12. sırada yer alan Hilti Türkiye, İstanbul Ataşehir’deki sıra dışı ve modern tarzıyla dikkat çeken yeni ofisiyle çalışanlarına verdiği değeri bir kez daha göstermiş oldu. “Kimse bir şeye sahip değil, herkes her şeye sahip” ana fikri ile dizayn edilen Hilti Türkiye’nin yeni ofisinde, çalışanların dinlenmeleri, eğlenmeleri ve sosyalleşmelerine olanak sağlayan geniş bir mutfak, oyun alanı, rekreasyon alanı ve siesta odası bulunuyor.
Ofisin inşasında Hilti ürünleri kullanıldı, beton yüzeyler ve tesisatlar açık bırakıldı
Hilti Türkiye’nin yeni ofisinin bütün alanlarında, kaba işlerden ince işlere kadar çok çeşitli Hilti ürünleri kullanıldı. Beton yüzeylerin mümkün olduğunca açık bırakıldığı, mekanik, elektrik tüm tesisatın açıktan geçirildiği ofiste, yapıya ait tüm detayların görünür olması da sağlandı. Tüm özellikleri ile Hilti’nin dinamik, şeffaf ve inovatif yönünü yansıtan yeni ofis, çalışanların motivasyonunu artıracak dinlenme alanları ve geniş cam konseptiyle ferah ortamlar da sunuyor.
Hilti Türkiye ofisinde “Kimse bir şeye sahip değil, herkes her şeye sahip”
Açık ofis düzeninin radikal biçimde uygulandığı, bin 200 metrekarelik yeni ofiste firmanın genel müdürü de dahil olmak üzere kimsenin kişisel odası bulunmuyor. Hilti Türkiye ve Orta Asya Genel Müdürü Mehmetçik Kalay, “Kimse bir şeye sahip değil, herkes her şeye sahip” ana fikri ile dizayn edilen ofisin, çalışanlar arasındaki ilişkilerin daha sağlam ve interaktif olmasına olanak sağladığını belirtti.
Kalay, 2011 yılı başından bu yana 10 ülkenin (Azerbaycan, Türkmenistan, Özbekistan, Moğolistan, Kırgızistan, Ermenistan, Gürcistan, Tacikistan, Moldova ve Kuzey Irak) bağlı olduğu bir bölge konumunda olan Hilti Türkiye’nin, “Yetenek Yönetimi” konusunda özellikle son yıllarda etkin olarak uyguladığı “Performans Yönetimi” ve “Stratejik İnsan Gücü Yönetimi” prosesleri ile mevcut çalışanlarını geliştirmek ve bünyesine yeni yetenekler katmak üzerine çalıştığını anlattı. Bu çalışmalar sonucunda Hilti Türkiye’deki yetenekli çalışanların META Bölgesi (Middle East, Turkey and Africa / Ortadoğu, Türkiye ve Afrika) içindeki diğer Hilti organizasyonlarına atamalarına başlandığını açıklayan Kalay, bu sayede Hilti Türkiye’nin Hilti Global için bir yetenek havuzu haline gelmeyi hedeflediğini vurguladı.
Kalay, merkez ofisi İstanbul’da bulunan Hilti Türkiye’nin; İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Bursa ve Adana Bölge Müdürlükleri’nde görev yapan 180’in üzerinde çalışanı ile faaliyetlerini sürdürdüğünü sözlerine ekledi.
Hilti ve Hilti Türkiye Hakkında:
Dünyanın en küçük ülkelerinden biri olan yaklaşık 35 bin nüfuslu Lihtenştayn Prensliği’nde doğup, bugün 21 bin çalışanı ile global bir marka haline gelen Hilti, 6 kıtada 120’den fazla ülkede faaliyet gösteriyor. 2013 yılında 4,3 milyar İsviçre Frangı (CHF) (yaklaşık 10 milyar TL) ciro gerçekleştirerek net gelirini yüzde 63 artıran Hilti, Türk inşaat sektörünün hızlı gelişme ve büyüme potansiyeli sebebiyle 17 yıldır Türkiye’de...
Türkiye pazarına ilk kez 1982 yılında giren ve Türkiye’de 1997 yılına kadar distribütörlük olarak temsil edilen Hilti Türkiye, 1997 yılından bu yana yüzde 100 yabancı sermayeli bir firma olarak faaliyet gösteriyor. Tüm ürün ve hizmetlerini, sektör bazında uzmanlaşmış satış temsilcileri, mağazaları, müşteri hizmetleri yetkilileri, web sitesi ve mühendislik ekibi aracılığıyla sunan Hilti Türkiye, son 3 yıldır Orta Asya ve Irak’tan sorumlu üs konumunda. 2013’te Türk inşaat sektörü yüzde 7,1 büyürken, Türkiye’de yüzde 34 büyüme gösteren Hilti’nin başarısının altında yatan en önemli neden bilgi, birikim ve inovasyon ile sürdürülebilir değer yaratan bir şirket olması…
Bugün Türkiye’de, kentsel dönüşümden konut ve AVM’lere, tünel ve tüp geçitlerden enerji projelerine kadar pek çok özellikli projede, global inşaat endüstrisinin jenerik markası Hilti’nin mühendislik hizmetleri ve ürünleri kullanılıyor. 2013 yılında AR-GE’ye 189 milyon İsviçre Frangı (CHF) (yaklaşık 440 milyon TL) yatırım yapan Hilti, inşaat sektörünün ihtiyaçlarını iyi analiz edebilme hedefiyle dünya çapında her gün yaklaşık 200 bin müşteri ile iletişim kuruyor.hilti.com.tr
Haberin Kaynağı : İNOMİST İLETİŞİM
02.07.2014