Hilti Türkiye’ye Yeni Marka ve İletişim Müdürü
Selin Onat Tipi, Hilti’nin Marka ve İletişim Müdürü oldu.
İletişim danışmanlığı alanında uzun yıllar görev yapan Selin Onat Tipi, inşaat endüstrisinin global jenerik markası Hilti Türkiye’nin Marka ve İletişim Müdürü oldu. Tipi, yeni görevi kapsamında Hilti Türkiye’nin kurumsal iletişim yönetimini gerçekleştirecek.
Kariyer yolculuğuna Yeditepe Üniversitesi’nde Organizasyon Yöneticisi olarak başlayan Selin Onat Tipi, İstek Vakfı’nda Halkla İlişkiler Müdürü, Topprint Reklam Ajansı’nda Müşteri İlişkileri Direktörü, Bersay İletişim Danışmanlık’ta Danışman görevlerinde bulundu. Tipi, Aralık 2014 itibariyle Hilti Türkiye’de göreve başladı.
İletişim ve marka danışmanlığı alanında uzman olan Selin Onat Tipi, İstanbul Üniversitesi İngiliz Dili ve Edebiyatı Bölümü’nde lisansını tamamladı. Yüksek lisansını Yeditepe Üniversitesi’nde işletme alanında yapan Tipi, iyi derecede İngilizce biliyor.
Hilti ve Hilti Türkiye Hakkında:
Dünyanın en küçük ülkelerinden biri olan yaklaşık 35 bin nüfuslu Lihtenştayn Prensliği’nde doğup, bugün 21 bin çalışanı ile global bir marka haline gelen Hilti, 6 kıtada 120’den fazla ülkede faaliyet gösteriyor. 2013 yılında 4,3 milyar İsviçre Frangı (CHF) (yaklaşık 10 milyar TL) ciro gerçekleştirerek net gelirini yüzde 63 artıran Hilti, Türk inşaat sektörünün hızlı gelişme ve büyüme potansiyeli sebebiyle 17 yıldır Türkiye’de...
Türkiye pazarına ilk kez 1982 yılında giren ve Türkiye’de 1997 yılına kadar distribütörlük olarak temsil edilen Hilti Türkiye, 1997 yılından bu yana yüzde 100 yabancı sermayeli bir firma olarak faaliyet gösteriyor. Tüm ürün ve hizmetlerini, sektör bazında uzmanlaşmış satış temsilcileri, mağazaları, müşteri hizmetleri yetkilileri, web sitesi ve mühendislik ekibi aracılığıyla sunan Hilti Türkiye, son 3 yıldır Orta Asya ve Irak’tan sorumlu üs konumunda. 2013’te Türk inşaat sektörü yüzde 7,1 büyürken, Türkiye’de yaklaşık yüzde 34 büyüme gösteren Hilti’nin başarısının altında yatan en önemli neden bilgi, birikim ve inovasyon ile sürdürülebilir değer yaratan bir şirket olması…
Bugün Türkiye’de, kentsel dönüşümden konut ve AVM’lere, tünel ve tüp geçitlerden enerji projelerine kadar pek çok özellikli projede, global inşaat endüstrisinin jenerik markası Hilti’nin mühendislik hizmetleri ve ürünleri kullanılıyor. 2013 yılında AR-GE’ye 189 milyon İsviçre Frangı (CHF) (yaklaşık 440 milyon TL) yatırım yapan Hilti, inşaat sektörünün ihtiyaçlarını iyi analiz edebilme hedefiyle dünya çapında her gün yaklaşık 200 bin müşteri ile iletişim kuruyor.
Merkez ofisi İstanbul’da bulunan Hilti Türkiye; İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Bursa ve Adana Bölge Müdürlükleri’nde görev yapan 200 çalışanı ile faaliyetlerini sürdürüyor.
hilti.com.tr
Haberin Kaynağı : İnomist
05.01.2015