HSC KABLO ve PROFİL, 2020’de Yüzde 80 Büyüme Gerçekleştirdi
HSC KABLO ve PROFİL Satış Müdürü Güllü Gamze Şepçi sorularımızı yanıtlayarak HSC KABLO hakkında bilgiler verdi.
HSC KABLO ve PROFİL, 2020’de Yüzde 80 Büyüme Gerçekleştirdi
HSC KABLO ve PROFİL Satış Müdürü Güllü Gamze Şepçi, 2020 yılı itibariyle 20 ülkeye ihracat yaptıklarını, 2021 yılı hedeflerinin de ülke sayısını 30’a çıkarmak olduklarını söyledi. Güllü Gamze Şepçi sorularımızı yanıtlayarak HSC KABLO hakkında bilgiler verdi.
SUBCONTURKEY: Şirketiniz hakkında bilgi verir misiniz?
Güllü Gamze Şepçi: HSC KABLO ve PROFİL, 7 yıllık teknik birikimi, uluslararası tecrübesi ve yeni ürünleriyle kablo sektörünün en hızlı büyüyen firmaları arasında yer almaktadır. Bütün dünyaya satış yapabilecek kalite sertifikalarını elde eden firmamız bu gelişmelere paralel olarak makine parkurumuz, kapasitemiz ve teknik laboratuvar altyapımızda son teknolojik cihazlarla yenilenmiştir. Bu sayede üretim ve ürünlerinden emin olan HSC KABLO ve PROFİL, 20 ülkeye ihracat yapmaktadır. 2021 yılsonu hedefimiz 30 ülkedir. Bunun için öncelikle markamıza güven sağlamak adına kalite odaklı üretim yapıyoruz. Bununla birlikte sürekli olarak performansı artırmak, bunu ölçülebilir hale getirmek ve hiç bir zaman bulunduğumuz noktadan tatmin olmayıp bu durumu daha iyi bir noktaya getirebilmek için özverili bir şekilde çalışıyoruz.
SUBCONTURKEY: 2020 yılını firmanız ve kablo sektörü açısından değerlendirir misiniz?
Güllü Gamze Şepçi: Her ne kadar 2020 yılı başında Türkiye’de ve dünyada yaşanan olumsuz gelişmeler yıl sonu hedeflerimizi olumsuz etkileyeceğini düşünsekte, tecrübeli ekibi ve agresif satış politikasıyla HSC KABLO büyümeye devam etmiş ve yatırımlarını tamamlayarak hedeflenen yüzde 80’lik büyüme hedefini gerçekleştirmektedir. Bu başarıdaki en önemli faktörler; teknolojik yatırımlarla desteklediği kaliteli ve güvenli ürün yapısı ve üstün hizmet anlayışıyla müşterilerinin ihtiyaçlarına birebir hizmet veren, çalışanlarının beklentilerini en üst düzeyde tutan yeniliğe ve gelişime açık bir firma ortaya koyma hedefinin sonucudur. Genç ve dinamik yapımız ve iş modelimizi hedef sektörlerimize göre revize edebilme becerimiz ve kurumsal yapımız 2020 için başarılı bir yıl geçirmemizde önemli bir etken oldu.
SUBCONTURKEY: Kablo sektöründe şikayet edilen konuların başında haksız rekabet yer alıyor. Haksız rekabet daha çok iç piyasada mı gözleniyor? İhracatta da haksız rekabet yaşanıyor mu?
Güllü Gamze Şepçi: Standart dışı ve kalitesiz kabloların üretimi sektörde yaşanan en önemli sorunlar arasında yer alıyor. Yapılan kayıt dışı satışlar sektörün itibarını olumsuz yönde etkiliyor. Bu duruma neden olan en etkili faktörler ise sektörde çok sayıda üreticinin faaliyet göstermesi ve kablo arzının talepten fazla olması. Ayrıca piyasada etkin bir kalite denetiminin olmaması nedeniyle de standart dışı ve kalitesiz kablolar piyasada fiyat avantajı sayesinde daha rahat satılabiliyor. Tüketicilerde de bu konuda yeterli bilinç oluşmuş değil. Bu durum can ve mal güvenliğini tehlikeye atmakla beraber; kalite standardı düşük döşenen kablolar, sistem ömrünün kısalmasına ve enerji kayıplarının oluşmasına neden oluyor. Bu noktada sektörde haksız rekabet oluştuğu gibi ihraç pazarlarında da ülke imajı açısından sıkıntı yaşanıyor