Indesit Company’den Antalya’da G3 Zirvesi
Indesit Company bayi toplantısı “G3 Zirvesi” adı altında Antalya’da 400 kişinin katılımıyla gerçekleşti.
Indesit Company’nin G3 Zirvesi’nde ünlü sunucu Kadir Çöpdemir moderatörlüğünde, şirketin üst düzey yöneticileri tarafından “güç”, “güven” ve “gelişim” temaları üzerine sunumlar yapıldı. Indesit Company Türkiye Ülke Müdürü Turgay Dağ ‘‘Siz iş ortaklarımızla 18 yıldır birlikteyiz. Bu 18 yılın işbirliğimize kattığı “gelişimi”, birlikte ortaya çıkan “gücümüzü” ve karşılıklı olan “güvenimizi” gelecek yıllara nasıl taşıyacağımızı konuşmak ve tartışmak için buradayız.” diyerek G3 Zirvesi’nin ana temasını özetledi.
Avrupa’nın ikinci büyük beyaz eşya firması Indesit Company, 2013 bayi toplantısını “G3 Zirvesi” adı altında Antalya Rixos Sungate Oteli’nde gerçekleştirdi. Türkiye genelinde 400 iş ortağının katıldığı toplantıda 2012 değerlendirmesi yapıldı, 2013 yılı ve orta vade hedefleri paylaşıldı. Toplantı Indesit Company Türkiye Ülke Müdürü Turgay Dağ’ın, ünlü sunucu Kadir Çöpdemir tarafından yöneltilen sorulara verdiği açıklamalarla başladı. Indesit Company Türkiye Ülke Müdürü Turgay Dağ ‘‘İş ortaklarımızla 18 yıldır birlikteyiz. Bu 18 yılın işbirliğimize kattığı “gelişimi, birlikte ortaya çıkan “gücümüzü” ve karşılıklı “güvenimizi” gelecek yıllara nasıl taşıyacağımızı konuşmak ve tartışmak için buradayız.’’ sözleriyle G3 Zirvesi’nin ana temasını özetledi. Sunumunun başında makro ve mikro ekonomik değerleri paylaşan Dağ; ‘‘2012 yılında beyaz eşya sektöründe pazar 2011 yılına göre daraldı, biz ise iş ortaklarımıza yaptığımız satışları yüzde 22 arttırdık, bayilerimiz ise satışlarını yüzde 36 arttırdı. 2012 yılı içinde 106 yeni Hotpoint mağazamız oldu.. Daralan pazarda bu başarıyı yakalamak hepimiz adına bir başarı ve gelecekte projemizin nereye gideceğinin bir göstergesi’’ dedi. 2016 yılında 800 mağazaya ulaşma planlarını açıklayan Indesit Company Ülke Müdürü Turgay Dağ; ‘‘Ürün politikamız, markalarımız ve satış kanallarımız bize 2 kat büyümeyi getirecek’’ diye konuştu.
Indesit Company’nin 60 yıllık tecrübesinin altını çizen Turgay Dağ; ‘‘16 bin çalışanımız, 16 fabrikamız var, 24 ülkede ticaret yapıyor ve Ar-Ge’ye her sene yaklaşık 265 Milyon Euro yatırım yapıyoruz. Hafta sonlarını çıkarırsanız Ar-Ge’ye harcadığımız rakamın günlük 1 Milyon Euro’nun üzerinde olduğunu görürsünüz.’’ dedi.
Sunumunda Indesit Company markalarının 2012 yılında elde ettiği başarılardan söz eden Dağ; ‘‘Indesit markamızla solo ürünler kategorisinde Avrupa’da yine 1. marka olduk. Ayrıca Hotpoint markasının 1911’de ilk olarak Amerika’da tüketiciyle buluşmasından günümüze kadar uzanan başarı yolculuğunu anlatan Turgay Dağ; ‘‘Hotpoint’ in önemli bir marka olması bir elektrikli ütüyle başlıyor, markamız ismini de buradan alıyor. Hotpoint ismi, ‘Hot’ anlamına gelen sıcak kelimesiyle sıcaklığın kumaşla temas ettiği nokta olan “point” kelimesinin birleşiminden geliyor. Dağ, sunumunda yeni Hotpoint konsept mağazalarının sayısını hızla artıracaklarını açıklayarak; ‘‘Sadece İstanbul’da iki senede 40, İzmir ve Ankara’da ise 20’nin üzerinde mağaza açmayı planlıyoruz. Elimizde büyüyen bir Türkiye, güçlü bir iç pazar, genç bir nüfus ve en önemlisi çok daha fazla büyümek isteyen, 18 senedir Türkiye’de ciddi tecrübe kazanmış Indesit Company var. Şimdi hep birlikte 2023’lere, 2071’lere bakarak helvamızı karalım’’ diyerek konuşmasına son verdi.
Indesit Company Türkiye Pazarlama Müdürü Marco Falaschetti ise, çözüm ortaklarına yönelik konuşmasına ‘‘Güçlüyüz. Bu güçle 2013 projelerimiz için bize güvenmenizi bekliyoruz’’ diyerek başladı. Hotpoint markası ve Hotpoint konsept mağazalarının güçlerine güç kattığını vurgulayan Falaschetti, yeni oluşturulan saha satış ekiplerinin başarısını da gururla sözlerine ekledi. Yeni ürünleri Hotpoint Yeni Kombi Buzdolabı ve Aqualtis Direct Injection Çamaşır Makinesi’nin pazarda kendilerini daha da güçlendirdiğini söyleyen Falaschetti sunumu sırasında yeni dönemde uygulayacakları yeni teşvik sisteminin de müjdesini verdi. Kredi kartı kampanyalarıyla cironun 1 yılda ikiye katlandığını ifade eden Falaschetti, satış sonrası hizmetlerdeki gelişimlerine devam ettiklerini ve nöbetçi servis uygulamasını başlattıklarını belirtti. Yeni ticari politikalarını açıklayan Falaschetti, yükseltilmiş prim oranlarını iş ortaklarıyla paylaştı. Falaschetti, 2012 yılında 452 noktaya 680 bayi eğitim ziyareti gerçekleştirdiklerini bin 158 kişiye yerinde eğitim verdikleri bilgisini de sunumunda belirtti. 2013 yılının yeni projeler yeni ürünler yılı olacağını söyleyen Falaschetti; ‘‘Hedefimiz daha üstün özelliklerle yenilenen ürün gamımızı tüketicilerle buluşturmak’’ diyerek yeni lanse edecekleri Hotpoint “zone-wash bulaşık makinesi”, “çift kapılı nofrost buzdolabı” ve “XXL buzdolabı’’nın özelliklerini iş ortaklarına aktardı. Indesit Company iş ortaklarına ekstra ciro kazandıracak ve mağazalarda daha fazla trafik sağlayacak Hotpoint küçük ev aletlerini tanıtan Falaschetti ‘‘Kalite, inovasyon ve stil sahibi Hotpoint küçük ev aletleriyle yeni bir döneme başlıyoruz’’ dedi.
Indesit Company Satış Direktörü Bökehan Şahbaz ise sunumunda Indesit Company’nin iddialı 2016 hedeflerini ve yeni projelerinin yaratacağı etkiyle, çözüm ortaklarıyla birlikte nasıl bir gelişme elde edileceğini anlattı. Şahbaz sunumunda Einstein’ın ünlü “Aynı şeyleri tekrar tekrar yapıp farklı sonuçlar elde etmeyi beklemek budalalıktır’’ sözünü hatırlattı ve ‘‘Bugüne kadar yapageldiğimiz şeylerden farklı işler yapmamız lazım ki 16 yılda yapılamayanı yapabilelim. 18 yıldır Türkiye beyaz eşya pazarındayız ama son 2 yılda kendimizi değişime ve akabinde gelişime adadık. Yol haritamız belli, projelerimiz belli, farklılıklarımız belli’’ dedi. Şahbaz konuşmasında farklı birçok ayrıcalık sunacakları “Hotpoint Ortakları Projesi” hakkında da bilgiler vererek iş ortaklarını Hotpoint’e yatırım yapmaya davet etti.
Haberin Kaynağı : MPR Halkla İlişkiler
15.04.2013