İtalyan ISVEA’dan Gürcistan’a Yeni Satış Noktası
Vitrifiye seramik, banyo ürünlerinde İtalya'nın lider markası ISVEA; yeni açtığı satış noktalarıyla gerek yurt içi gerek yurt dışındaki büyümesine devam ediyor. İtalyan ISVEA, Gürcistan’ın en gözde şehirleri arasında yer alan Tiflis, açtığı yeni satış noktasıyla yurt dışı atağını sürdürüyor.
Geniş ürün yelpazesi, kalitesi ve farklı fonksiyonel yaklaşımları ile banyoları keyifli bir yaşam alanına dönüştüren ISVEA, İtalyan tasarım gücünü yansıttığı ürünlerini Gürcistanlı tüketiciler ile buluşturuyor. İtalyan tasarım anlayışına getirdikleri inovatif yaklaşım ile her zevke hitap eden, her banyoya uyarlanabilen, farklı alanlar için farklı çözümler sunabilen ISVEA, Sott’Aqua, Eleganza gibi birçok ödüllü tasarımlarını Gürcistan’da sergileyecek. Tiflis’in en işlek caddelerinden Tsereteli Caddesi’nde yer alan ve 16.000 metrekarelik dev alanı ile bölgenin en büyük shoowroom’una sahip yeni mağazada tüm ISVEA ürünleri tüketicilerin beğenisine sunuluyor.İtalya'nın lider banyo markası ISVEA’nın global pazardaki büyümesine hız kesmeden devam ettiğini belirten ISVEA İcra Kurulu Üyesi Ömer Türker, geniş ürün portföyüyle birlikte uluslararası platformlarda ilk tercih edilen markalar arasında yer aldıklarını ve tasarım gücü ile birlikte satış noktalarına yenilerine ekleyerek dünyadaki büyümelerine devam edeceklerini vurguladı.
ISVEA Hakkında:
ISVEA, 1962 yılında Angelucci ailesi tarafından Roma'ya 200 km uzaklıkta Eusanio Del Sangro yakınlarında kurulmuştur. Vitrifiye seramik alanında dünyanın önde gelen ülkesi olan İtalya'da, karakteristik bir İtalyan üreticisi olarak faaliyetlerini yürütmüştür. Özellikle Güney İtalya'da yaygın bir marka olan ISVEA, pazarda ilk 10 üretici arasında yer almıştır. 2013 yılında ECE Holding tarafından satın alınarak Türk banyo gereçleri pazarıyla buluşturulan ISVEA; İtalyan tasarım kültürü, kalite ve fonksiyonellik yaklaşımını tüketicilere sunmayı amaçlamaktadır. ISVEA bambaşka bir banyo deneyimi yaşatmayı ve tüketicileri ile duygusal bağ kurmayı ilke edinen felsefesi ile Türkiye’de de öncelikli tercih edilen banyo markası olmayı hedefliyor.
Haberin Kaynağı : FM Data İletişim Danışmanlığı
05.10.2015