Kahve Diyarı’nın İletişim Ajansları Inspi(Red)/M&C Saatchi ve ON İletişim Oldu
Türkiye’nin dört bir yanında bulunan mağazalarında, her damak zevkine uygun zengin menüsüyle misafirlerine hizmet veren Kahve Diyarı, iletişim ajanslarını seçti. Kahve Diyarı’nın kreatif ajansı Inspi(Red)/M&C Saatchi, PR ajansı ise ON İletişim oldu.
Türkiye’de, yeme-içme sektöründe elde ettiği başarı ile her geçen gün büyüyen Kahve Diyarı, iletişim çalışmalarına hız verdi. 2005 yılında İzmir’de açılan ilk mağaza ile sektördeki yolculuğuna başlayan Kahve Diyarı, tanıtım çalışmalarına ağırlık vermek hedefiyle yeni marka iletişim ajanslarını belirledi.
Türkiye’de 36 ilde, 147 şubeye sahip büyük bir şirket olan Kahve Diyarı, 2018 yılında şube sayısını 500’e yükseltmeyi planlıyor. Avrupa’da da mağazalar açarak faaliyet alanını genişletmeyi hedefleyen Kahve Diyarı, başarısını yurtdışına da taşımayı amaçlıyor.Hedeflerini büyüterek projelerine devam eden Kahve Diyarı, bu yolda birlikte çalışacağı iletişim ajanslarını da seçti. Kahve Diyarı kreatif ajansı olarak Inspi(Red), PR ajansı olarak da ON İletişim ile çalışmaya karar verdi.
M&C Saatchi ve Inspi(Red) Hakkında:
M&C Saatchi, “ihtiyaç duyulan kadar ofis”ten oluşan kompakt, hızlı, yaratıcı ve sıradışı network yapısı ile global iletişim ajansları arasında en genç ve başarılısı olarak haklı bir şöhret kazanmıştır. 18 ülkede 26 ofis ve bu ofislerin başındaki “Yönetici Ortaklar” ile hizmet veren M&C Saatchi, network’ün yapıtaşını ise, vazgeçilmez felsefeleri olarak belirledikleri “Brutal Simplicity of Thought” yaklaşımı ile oluşturmuştur.M&C Saatchi grubunun en yeni üyesi olan Inspi(Red), merkezinde yaratıcılık olan, basit ve anlaşılır olmanın kural olduğu bir ajanstır. Ajans felsefesi, “En iyi fikirler, çoğu zaman en basit olanlardır şeklinde özetlenebilecek olan Inspi(Red)’ın müşterileri arasında iletişim devi Vodafone, Türkiye’nin öncü alışveriş merkezlerinden Forum İstanbul, Başaksehir Futbol Kulübü, Kulüpler Birliği Vakfı, Türkiye’nin en kalabalık kentini yöneten İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve ona bağlı Spor A.Ş., teknoloji sektörünün en güçlü aktörlerinden HP ve spor giyimin dünyaca ünlü markası Adidas bulunmaktadır.Inspi(Red) müşterilerine; kreatif hizmetler, fotoğraf&film prodüksiyon hizmetleri, lobi ve danışmanlık hizmetleri, genç yeteneklere kreatif eğitimler, organizasyon ve özel etkinlik tasarımları ile dijital ve yeni medya hizmetleri sunmaktadır.
ON İletişim Hakkında:
Marka ve stratejik iletişim danışmanlığı, etkinlik tasarımı ve yönetimi, spor iletişimi ile yaratıcı içerik hizmetleri sunan ON İletişim, birlikte çalıştığı markalara yüzde yüz odaklanarak hizmet vermektedir. Kendini marka iletişim ekibinin bir parçası olarak tanımlayan ON İletişim, imza atmış olduğu özgün fikir ve projeleriyle markalara, kurumlara değer katmaktadır.
ON İletişim’in müşteri portföyünde; Türkiye’nin lider internet şirketi TTNET; Türkiye’nin lider e-ticaret platformu hepsiburada.com; dünyanın en büyük pompa sistemleri üreticilerinden Wilo; Mutfak Ürünleri ve Margarin Sanayicileri Derneği (MÜMSAD) bünyesinde faaliyet gösteren Bitki ve Meyve Çayları Kategorisi; çeşitli oyun stüdyolarını ve bir oyun yayın firmasını aynı çatı altında buluşturan Ingame Group; Türkiye Süt, Et, Gıda Sanayicileri ve Üreticileri Birliği Derneği (SETBİR); dünyanın en büyük spor ajansı Octagon İstanbul ve dijital pazarlamanın her kanalında müşterilerine 360 derece çözümler sunan ODC İş Çözümleri bulunmaktadır.
Haberin Kaynağı : On İletişim
19.03.2015