Kassan Emaye, Lanova Ankastre Ürünleri İle Güçlü Bir Marka Olma Yolunda Hızla İlerliyor
Kassan Emaye, Lanova Ankastre Ürünleri İle Sektöre Yeni Bir Soluk Getirdi
Kassan Ev Gereçleri Ltd. Şti. ortaklarından Süha Bilici, Lanova Ankastre Ürünleri ile güçlü bir marka olma yolunda hızla ilerlediklerini belirterek, Güçlü Türkiye’nin güçlü markalarından birisi olmak için özveriyle çalıştıklarını söyledi.
Kısaca sizi tanıyabilir miyiz?
Süha Bilici: 1970 Kastamonu doğumlu, evli 2 çocuk babasıyım. İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Ekonometri mezunuyum. 1983 yılında 3 ortak tarafından kurulmuş olan Kassan Emaye Ltd. Şti.’ne, 1994 yılında şirket ortağı olarak katıldım. Kassan Emaye’nin kurucu ortağı ve Genel Müdürü olan Sayın Murat Ernur ile beraber iki ortak olarak devam etmekteyiz.
Kassan Emaye hakkında bilgi verir misiniz?
Süha Bilici: Kassan Emaye olarak ısıtma, otomotiv, ankastre sektörleri ana faaliyet alanımızdır. İstanbul’un her iki yakasında, Ümraniye ve Beylikdüzü’nde modern üretim tesisleri ile faaliyetlerimizi sürdürmekteyiz. 2008 yılına kadar sadece ısıtma, otomotiv ve beyaz eşya sanayine emaye kaplama üzerine faaliyet gösterirken, bu tarihten sonra çeşitli firmalara yasal mevzuat ve uluslararası normlara uygun kaliteli ocak ve fırın üretimi yaparak ankastre sektöründe faaliyet göstermeye başladık.
2010 yılında kendi markamız olan Lanova Ankastre Ürünlerini kurarak, pazara yeni bir soluk getirmek heyecanıyla yola çıktık. Şu ana kadar 81 ilde ki servis ağımız, her gün artarak ilerleyen bayi ve satış potansiyelimiz ile sektördeki firmalar tarafından dikkat edilen ve önemsenen bir firma olarak, istikrarlı bir şekilde ilerlemekteyiz.
İhracat faaliyetlerinizden bahseder misiniz?
Süha Bilici: Yurt dışında ise başta Hollanda, Yunanistan, Romanya, Türkiye Cumhuriyetleri, Rusya gibi ülkeler olmak üzere ellinin üzerinde ülkeye ihracat yapmaktayız.
Ar-Ge çalışmalarınızdan bahseder misiniz?
Süha Bilici: Güçlü bir Ar-Ge ve deneyimli kalite kontrol mühendis yatırımı olan firmamız sektöründe birçok yeniliğe de imza atmıştır. 2014 yılında yeni nesil teknolojileri kaliteli ürün yapısına entegre eden firmamızın geleceğe yönelik bir çok projesi de deneme ve kontrol aşamasındadır.
2013 yılı nasıl geçti? 2014 yılından beklentileriniz nelerdir?
Süha Bilici: 2013 yılı sonu itibariyle ürün yelpazesine kattığı bulaşık makinesi, mikrodalga, evye gibi ürünler ile son kullanıcının ankastre konusunda bütün ihtiyacını karşılayabilecek bir duruma ulaşmaktayız.
2014 yılının piyasalar için umut vaat eden bir yıl olacağını düşünerek, başta pazarlama faaliyetleri olmak üzere Türkiye piyasasına kaliteli, hızlı ve sürekli hizmet ile sektörde akla gelen ilk 10 firmadan birisi olmak için adımlar atıyoruz.
2023 vizyonunuz hakkında bilgi verir misiniz?
Süha Bilici: Cumhuriyetimizin 100. yılında, 2023 yılı hedeflerine uygun olarak gelişmek, büyümek için; iki yıllık, beş yıllık ve 10 yıllık yol haritalarımızı çizmiş bulunmaktayız.Güçlü Türkiye’nin güçlü markalarından birisi olmak için emin adımlarla bu yolda ilerliyoruz.
Haberin Kaynağı : SUBCONTURKEY YAN SANAYİ ve TEDARİKÇİ GAZETESİ
17.12.2013