Knorr ve Türk Kızılayı'ndan Ortak Proje
Knorr, Türk Kızılayı ile hayata geçirdiği Hem İçimiz Hem Kalbimiz Isınsın projesi kapsamında, ihtiyaç sahiplerine 1,5 milyon kase çorba bağışında bulunuyor.
Knorr, Türk Kızılayı ile hayata geçirdiği Hem İçimiz Hem Kalbimiz Isınsın projesi kapsamında, ihtiyaç sahiplerine 1,5 milyon kase çorba bağışında bulunuyor.
Unilever açıklamasına göre, Unilever Sürdürülebilir Yaşam Planı çerçevesinde toplumsal ve çevresel alanlarda projeler gerçekleştiren Knorr, yaşam koşullarını iyileştirme hedefi çerçevesinde, Türk Kızılayı ile yeni bir projeye imza attı. Hem İçimiz Hem Kalbimiz Isınsın projesi kapsamında Knorr, yeterli ve dengeli yemek öğününe ulaşamayanlara hizmet veren Türk Kızılayı aşevlerine 1,5 milyon kase çorba bağışında bulunuyor.
Projeye destek vermek isteyen tüketiciler de 30 Mart tarihine kadar satın aldıkları her Knorr Ezogelin çorba ile bu bağış miktarını artırabilecek. Böylece Knorr, tüketicilerin satın aldığı her Knorr Ezogelin çorbası için Türk Kızılayı Aşevlerine 1 kase çorba bağışlayacak.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Unilever Türkiye Gıda Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Mustafa Seçkin, Unilever olarak, Sürdürülebilir Yaşam Planları doğrultusunda hem kurumsal hem de markalarıyla insanların sağlık ve refah düzeylerinin iyileştirilmesi, eğitim, temizlik, temel beslenme olanaklarının sunulması gibi çok geniş bir çerçevede projeler gerçekleştirdiklerini aktardı.
Türkiye'de köklü bir geçmişe sahip olan ve topluma karşı sorumluluklarının bilincinde hareket eden Knorr markalarıyla öncü projelere imza attıklarını belirten Seçkin, şunları kaydetti:
Bir gıda markası olarak Knorr, lezzetli ve besleyici yiyeceklerin herkes için ulaşılabilir olması gerektiğine inanıyor. Bu anlamda yeni bir projeyi hayata gerçirmenin mutluluğu içindeyiz. Ülkemizin en köklü sivil toplum kuruluşu olan ve tüm toplumun kucakladığı Türk Kızılayı’nın iş birliği ile başlattığımız Hem İçimiz Hem Kalbimiz Isınsın projemizle, Türkiye’de yeterli ve dengeli yemek öğününe ulaşamayanlara gıda sağlanmasına destek vermeyi amaçladık. Bu projeyi bir paylaşım, bir köprü platformu olarak görüyoruz. Bu kapsamda projeyi hem Türk Kızılayı’na destek olma hem de yeterli ve dengeli yemek öğününe ulaşamayanlara gıda yardımı konusundaki farkındalığı artırmak amacıyla, herkesin destek verebileceği şekilde kurguladık. Umuyoruz attığımız bu adım, Türk Kızılayı’na destek konusunda herkes için teşvik edici olur.
Türk Kızılayı Genel Başkanı Ahmet Lütfi Akar ise Bu iş birliğinin Türk Kızılayı’nın tarihine dokunan bir yanı var. Kızılay kurulduğu günden bu güne kadar ‘kara gün dostu’ olarak bilindi ve bir tas sıcak çorba arayanların baktığı tek yön oldu. Unilever ile insanların hem içlerini hem kalplerini ısıtacağız. Kendi evine çorba alan bir kişi, soğuk kış günlerinde dışarıda kalanlarla aşevlermizden çorba alan ihtiyaç sahipleriyle empati kurma imkanı bulacak. Dünya daha iyi bir yer olacak ifadelerini kullandı.
Haberin Kaynağı : Anadolu Ajansı
06.02.2015