KOBİ Express Hizmeti DHL Express’e EMEA Birinciliği Getirdi
Müşteri memnuniyetinden taviz vermeyen DHL Express Türkiye’nin 2013 yılında hayata geçirdiği KOBİ Express hizmeti, çağrı merkezi sektörünün uluslararası arenadaki en saygın organizasyonlarından Contact Center World tarafından düzenlenen “Uluslararası En İyi Uygulamalar” yarışmasında Avrupa, Ortadoğu ve Afrika’nın “En İyi Satış Kampanyası” ödülüne layık görüldü.
KOBİ’lere yönelik çalışmalarıyla dikkat çeken DHL Express Türkiye, Kasım ayında Amerika’da Dünya Birinciliği için yarışacak.
DHL Express Türkiye, KOBİ’lerin ihtiyaçları doğrultusunda 2013 yılında başlattığı KOBİ Express kampanyası ile Avrupa, Ortadoğu ve Afrika (EMEA) bölgesinin “En İyi Satış Kampanyası” ödülüne layık görüldü. DHL Express Türkiye, KOBİ’lere özel 7/24 ulaşılabilen telefon hattı üzerinden KOBİ’lerin her türlü sorularını yanıtlıyor ve E-gönderi çözümleri ile gönderi yapma işlemlerini kolaylaştırmanın yanı sıra gönderi izleme ve takip araçları ile gerçek zamanlı olarak takibini sağlıyor. Şirket aynı zamanda profesyonel müşteri temsilcileri ile yurtdışına açılmış ya da açılma konusunda bilgi edinmek isteyen KOBİ’lere tekstil, otomotiv, sağlık ve teknoloji gibi farklı sektörlere özel kılavuzlar sunuyor ve KOBİ’ler ile ihracatın uzman isimlerini bir araya getirerek KOBİ’lere uluslararası pazarlarda başarılı olmak için yol gösteren seminerler organize ediyor.
Contact Center World tarafından 27 Haziran’da Portekiz Lizbon’da düzenlenen “Uluslararası En İyi Uygulamalar” yarışmasında “En İyi Satış Kampanyası” dalında EMEA bölgesinin en iyisi seçilen DHL Express Türkiye adına ödülü, kampanyayı başarıyla yürüten DHL Express Türkiye çalışanları aldı.
Dünya Şampiyonluğu için Amerika
Geçmişte Portekiz Kraliyet Ailesi’nin malikanesi olan Penha Longa Resort’ta gerçekleşen ödül töreninde görüşlerini paylaşan DHL Express Türkiye Pazarlama, Müşteri İlişkileri ve İletişim Direktörü Nil Keskin Keleş, “Bu anlamlı ödülü, tıpkı bize layık görülen diğer ödüller gibi, DHL Express Türkiye çalışanlarının, müthiş bir takım çalışmasıyla ve inançla ortaya koyduğu başarılı çalışmalarının ve emeğinin sonucu olarak görüyoruz. Büyük bir sorumluluk bilinciyle kabul ettiğimiz bu ödül, doğru iş anlayışımızın, başarılı ekip çalışmamızın ve müşterilerimizin ve Türk KOBİ’lerinin ilk tercihi olduğumuzun bir başka önemli göstergesi. Bu başarı bize önümüzdeki dönem için daha da büyük sorumluluk veriyor. Aldığımız bu başarılı sonuç doğrultusunda DHL Express Türkiye’yi ve ülkemizi Kasım ayında Amerika’da düzenlenecek Dünya Ödülleri’nde gururla temsil edeceğiz,” dedi.
Nil Keskin Keleş; KOBİ’lerin “444 00 40’ı arayarak KOBİ Express hattından ihtiyaç duydukları bilgiye istedikleri anda ulaşabileceklerini hatırlatarak, “Profesyonel müşteri temsilcilerimizle, yurtdışında yeni pazarlara açılmak isteyen KOBİ’lerimize, tekstil, otomotiv, sağlık ve teknoloji gibi farklı sektörlere özel kılavuzlar sunarak, onların hayatlarını kolaylaştırmaya çalışıyor ve ihracattaki paylarının artmasına katkıda bulunmayı hedefliyoruz. Aynı zamanda mikro ihracat, e-gönderi çözümleri ve sektörel rehberler gibi hizmetlerimizi de sürece entegre ederek ihracat ve ithalatı kolaylaştırıyoruz. Mikro ihracat hizmeti ile birlikte, 150 kg altında ve 7 bin 500 Avro’ya kadar olan ticari ürünlerin kolaylaştırılmış gümrük süreçleriyle yurtdışına açılmasına imkan veriyoruz. Ayrıca KOBİ’lere yönelik düzenlediğimiz seminerlerle de KOBİ’lerin ihtiyacı olan bilgiye erişmelerini sağlayarak küresel pazarlarda ellerini güçlendirmeye çalışıyoruz,” diye konuştu.
DHL Express hakkında:
DHL- Dünyanın Lider Lojistik Şirketi
Lojistik sektörünün dünya çapında pazar lideri olan DHL, aynı zamanda “Dünyanın Lider Lojistik Şirketi’dir.” DHL tedarik zinciri yönetimi, uluslararası taşımacılık (kara, deniz, demir ve havayolu), ekspres kargo ve uluslararası posta hizmetlerindeki uzmanlığıyla müşterilerine özel lojistik çözümleri sunar. Dünyada 220’den fazla ülke ve bölgeyi kapsayan küresel ağı, 285.000 çalışanı ile üstün hizmet kalitesini yereldeki tecrübesiyle birleştiren DHL, müşterilerinin tüm tedarik zinciri ihtiyaçlarını karşılar. Sosyal sorumluluğunun bilincinde bir şirket olan DHL, iklim koruma programlarını desteklerken, afet yönetimi ve eğitim konularında da çalışmalar yürütmektedir.
DHL, Deutsche Post DHL Grubu’nun bir parçasıdır.
Haberin Kaynağı : Global H+K Strategies
02.07.2014