Kurban Bayramı Etkisi ‘Derin Dondurucu’ Satışlarını İkiye Katladı
Alışverişin uğurlu adresi n11.com’un Kurban Bayramı öncesi gerçekleştirdiği satış grafik analizine göre, Derin Dondurucu satışları bir önceki yıla göre iki katına çıkarken, Kıyma Makinesi satışları ise diğer aylara göre yüzde 70 artış gösterdi.
Kurban Bayramı’na sayılı günler kala n11.com müşterileri, kurban etlerini muhafaza etmek ve uygun koşullarda saklayabilmek için derin dondurucuya yöneldi. Bir önceki yılla karşılaştırmalı satış analizi yapan e-ticaret platformu n11.com’un verilerine göre, derin dondurucu satışlarında bir önceki yılın aynı dönemi ve geçen aya göre yüzde 100 artış, kıyma makinesi satışlarında da yılın diğer aylarına nazaran yüzde 70 artış yaşandı.
Derin dondurucular, mevsiminde bulunması güç besinleri saklamak ve dilediğinde kolaylıkla ulaşmak isteyen tüketicilerin ilk tercihi oluyor. E-ticaret platformu n11.com’un verilerine göre, yılın ilk aylarında yatay seyir gösteren derin dondurucu satışları, Ağustos ayı itibarıyla artış gösterirken, bayram öncesinde maksimum seviyeye ulaştı.
“Kıyma makinelerine de ilgi yoğun”
Satışları 400 ile 6000 TL arası değişen fiyatlarla tüketicilerle buluşturdukları derin dondurucu satışlarının Kurban Bayramı döneminde iki katına çıktığını belirten n11.com Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kadri Özdal, yılın diğer aylarına göre kıyma makinesi satışlarında da artış gözlemlendiğini söyledi ve ekledi: “Kurban Bayramı'nın yaklaşmasıyla beraber tüketiciler etlerini iyi saklayabilmek için derin dondurucuya yöneliyor. Geçen yıla göre ev tipi derin dondurucu satışlarında iki kat artış gözlemliyoruz. Aynı şekilde kıyma makinesi da bayram döneminde satışında artış yaşadığımız diğer bir ürün. Yılın diğer aylarına göre yüzde 70 artış gözlemlenen kıyma makinesi satışlarında, geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre de yüzde 30 artış var. Bugünlerde ciddi taleple karşılaştığımız bu ürünlerin satışından oldukça memnunuz.”
n11.com hakkında:
Haziran 2012’de kurulan ve Nisan 2013’te tüketiciler ile buluşan e-ticaret platformu n11.com, işletmeden tüketiciye (B2C) konseptli bir satış kanalıdır. Müşterilere 'Güven' ve 'Kolaylık', mağazalara ise 'Destek' ve 'Özen' üzerine dayalı değer önerileri sunan n11.com, yenilikçi hizmet çalışmaları ile Türkiye e-ticaret sektörünü yeniden şekillendirmede öncü olmaktadır. İstanbul Teknik Üniversitesi’nde konumlanan Teknokent’te gerçekleştirdiği AR-GE faaliyetleri ile sektörün gelişimine katkı sağlayacak ve tüketicinin e-ticarete dair algısını değiştirecek çalışmalar yapmaktadır. 2015 yılının ilk yarı dönemini 30 bin kayıtlı mağaza, 26 milyon kayıtlı ürün, 5 milyona yakın üye, toplamda 137 milyon ziyaret sayısı ile tamamlayan n11.com, Türkiye'de ve bölgede e-ticaret sektörünün lideri olma vizyonu ile çalışmalarını sürdürmektedir.
Haberin Kaynağı : Desibel Ajans
17.09.2015