Lütfi Apilioğulları’nın Yeni Kitabı “Atölyeden Akıllı Fabrikaya” Çıktı
Lütfi Apilioğulları yeni kitabı Atölyeden Akıllı Fabrikayada yeni paradigmanın, işletmelerin müşterilerinin özelleştirilmiş taleplerini karşılamak için...
Lütfi Apilioğulları’nın Yeni Kitabı “Atölyeden Akıllı Fabrikaya” Çıktı
Lütfi Apilioğulları yeni kitabı "Atölyeden Akıllı Fabrikaya"da yeni paradigmanın, işletmelerin müşterilerinin özelleştirilmiş taleplerini karşılamak için yenilikçi ürünleri, hızlı ve düşük maliyette üretebilmelerinin önemine dikkat çekerek, kapsamlı bir müşteri deneyimi oluşturup toplam etkiyi artırabilmek için bir dizi stratejinin uyumlu şekilde bir arada kullanılmasının önemini vurguluyor.
İşletmeler, rekabet avantajlarını sürdürmek için müşteri odaklı bir yaklaşım benimsemenin kritik öneminin farkına bedeller ödeyerek vardılar. Müşteriler kişiselleştirilmiş deneyimler ve tercihlerine uygun ürünler ararken, ödenen bu bedeller imalat sektöründe paradigma değişimine yol açtı: Tek bir strateji, ne kadar etkili olursa olsun, çoğu zaman günümüz tüketicilerinin çeşitli ve gelişen ihtiyaçlarını karşılamada yetersiz kalır.
Yeni paradigma, işletmelerin müşterilerinin özelleştirilmiş taleplerini karşılamak için yenilikçi ürünleri, hızlı ve düşük maliyette üretebilmelerinin önemini belirterek, kapsamlı bir müşteri deneyimi oluşturup toplam etkiyi artırabilmek için bir dizi stratejinin uyumlu şekilde bir arada kullanılmasının önemini belirtiyor.
İşletmeler, modern tüketici beklentilerinin karmaşıklığını gideren birleşik bir strateji oluşturmak için yalın metodolojileri, çevik uygulamaları ve dijitalleşmeyi kusursuz bir şekilde entegre etmelidir. Bunu yaparak, teknoloji-organizasyonel gelişim arasındaki açıklığı kapatabilir, kendilerini müşteri beklentilerin ötesinde bir yere konumlandırabilirler.