Müşteri Odaklı Hizmeti Pronet'e Altın Stevie Getirdi
Türkiye’nin güvenlik alanındaki lider isimlerinden Pronet, fark yaratan müşteri deneyimi çalışmalarıyla almaya hak kazandığı Stevie Awards ödüllerine, 21 Ekim’de Roma’da gerçekleştirilen törenle kavuştu. Pronet adına ödülü alan Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ediz Habip, alarm sonrasında abonelerine ortalama 10 saniye içinde ulaşarak, 40 saniyelik dünya standardının çok üstünde bir performans gösterdiklerini v
Güvenlik sektörünün lider oyuncusu Pronet, Stevie Awards 2016’da layık görüldüğü ödüllerini, 21 Ekim akşamı Roma’da gerçekleştirilen törenle teslim aldı. Dünyanın en saygın iş ödülleri organizasyonlarından Stevie Awards’a bu yıl 70’den fazla ülkeden 4 bine yakın firma aday olmuş, Pronet ise 4’ü altın 3’ü bronz olmak üzere toplam 7 ödül kazanmıştı.
Abonelerine 10 saniyede ulaşarak dünya standartlarını aşıyor
Ödülü Pronet adına teslim alan Pazarlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ediz Habip, özellikle ‘Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi’ alanındaki ödülün kendileri için çok anlamlı olduğunu belirtti. Habip, “Fark yaratan bir müşteri deneyimi sunabilmek için yaptığımız çalışmalar Pronet için son derece önemli. Yaptığımız teknik yatırımlar sayesinde, alarm sonrasında abonelerimize ortalama 10 saniye içinde ulaşıyoruz. Bu süre dünya genelinde 40 saniye civarında. Ekibimizin özenli çalışması sayesinde bugüne kadar on binlerce hayat kurtardık. Bu bizim için zaten çok büyük bir ödül” dedi.
“Müşteri deneyimi alanındaki fark yaratan çabamız Stevie ödülleriyle tasdik edildi”
Habip sözlerini, “Müşterilerimize benzersiz bir deneyim yaşatmak için dünyadaki trendleri ve teknolojileri yakından takip ediyor, bunları altyapı ve hizmetlerimize yansıtıyoruz. Bu çabamız son olarak, alanının en prestijli ödülü Stevie Awards ile tasdik edilmiş oldu. Hedefimizde ise müşterilerimize sunduğumuz hizmet kalitesini hep daha ileriye taşımak var” şeklinde sürdürdü.
Pronet’in Stevie Awards'ta kazandığı altın ve bronz ödüller şunlar:
Altın
Yılın Müşteri Hizmetleri Ekibi
Elektronik Sektöründe Yılın Şirketi
Yardımcı Uygulamalar ve Servisler: Pronet Panik Butonu Uygulaması
Mobil Uygulamalar: Pronet Panik Butonu Uygulaması
Bronz
Yeni Ürün Yazılımı-Güvenlik Çözümü: Phantom Call
Yılın PR Kampanyası: Panik Butonu Uygulaması
Yılın Teknoloji PR Kampanyası: Panik Butonu Uygulaması
Haberin Kaynağı : Contactplus+ İletişim Hizmetleri
Editör : MEHMET CAN
26.10.2016