Nissan Yeni Qashqai İçin Blippar'ı Kullandı
Nissan, akıllı telefon ve tabletlerde kullanılan Blippar uygulamasını Türkiye otomotiv sektöründe, çok kanallı iletişimle kullanan ilk marka oldu. Tüm akıllı telefonlara ücretsiz yüklenebilen uygulama ile Yeni Qashqai keşfedilmeyi bekliyor.
Nissan, Yeni Qashqai modeli ile crossover segmentine ilham verirken, Türkiye otomotiv sektöründe de bir yeniliğe imza attı. Akıllı telefonlara ücretsiz yüklenebilen Blippar uygulaması otomobil severlere Yeni Qashqai’yi tanıma fırsatı sunuyor.
Basılı materyallerin interaktif hale getirilmesini sağlayan Blippar uygulaması, akıllı telefonlara yüklendikten sonra ilan ve broşürlerin üzerine tutularak Yeni Qashqai için tasarlanmış animasyon içeriğe ulaşılabiliyor. Uygulamayla yeni Qashqai’nin merak edilen tüm detaylarına, test sürüşü formuna ulaşılabiliyor. Ayrıca animasyon yeni Qashqai ile fotoğraf çekip sosyal medyada paylaşma olanağı da sunuyor. Nissan, Blippar uygulaması ile yeniliklere öncülük etmeye devam ediyor.
Nissan hakkında:
Nissan Motor Co., Ltd., Yokohoma merkezli Japonya’nın ikinci büyük otomotiv şirketidir.
Dünyada 236.000 adetten fazla çalışanı ile faaliyet gösteren Nissan 2012 yılında 4.9 milyon adet araç satışı ile 9.6 trilyon Japon yeni (116.16 milyar USD) ciro elde etmiştir. Yeni, ayrıcalıklı ve heyecan verici modellerin üretimine olan bağlılığı ile Nissan geniş bir ürün yelpazesinde Nissan ve Infiniti markaları altında 60 adet modeli kullanıcılara sunmaktadır.
Sıfır emisyon’da bir öncü olan Nissan, 2010 yılında ilk Nissan Leaf’in satışa sunulması ile İlk satın alınabilir, kitlesel pazarlanan, saf elektrikli aracın üretimini gerçekleştirerek bir tarih yazmıştır. Nissan Leaf, 2011-2012 Japonya’da yılın otomobili ( RJC ); 2011’de Avrupa’da Yılın Otomobili ve 2011 de Dünyada Yılın Otomobili ödülleri başta olmak üzere sayısız uluslararası ödül sahibi olmuştur. Nissan’ın ürünleri, hizmetleri ve daha fazlası için http://www.nissan-global.com/EN/ web sitesini ziyaret ediniz.
Avrupa’da Nissan:
Nissan yurt dışında üretim yapan ve Avrupa’da varlığı olan otomotiv firmaları içinde en kapsamlı Avrupa yayılmışlığına ve istihdama sahip olan üretici firmalardan biridir. Nissan lokal bazlı dizayn, araştırma & geliştirme, üretim, lojistik, satış ve pazarlama operasyonlarında 14.500’den fazla personel istihdam etmektedir. Nissan’ın İngiltere, İspanya ve Rusya’da yer alan üretim tesisleri geçtiğimiz yıl, mini MPV, ödüllü Crossover, SUV ve ticari araçlar başta olmak üzere 660.000adetten fazla araç satılmıştır. Nissan başta İngiltere ve Rusya olmak üzere Almanya, Fransa ve İtalya'da önemli pazarlarda başarı ile yer almakta olup Avrupa'da % 3,8'lik bir pazar payına sahiptir.
Haberin Kaynağı : Effect Halkla İlişkiler
10.03.2014