Okida, Beyaz Eşya Sektörüne Elektronik Kart Tasarlayıp Üretiyor
Beyaz eşya elektronik kart üretiminde 31 yıllık köklü bir geçmişe sahip olan Okida Elektronik, geliştirmiş olduğu yeni ve teknolojik ürünlerini HEFI fuarında tanıtma fırsatı bulacak.
Okida Satış ve Destek Mühendisi Sadık Vural, fuarda özellikle uzak erişimli (bluetooth ve wifi kontrollü) IOT teknolojisine sahip yenilikçi ürünleri tanıtmayı ve bu teknolojiyi kullanan ve müşteri talepleri ile özgünleştirilecek yeni projeler için görüş alış verişi yapmayı hedeflediklerini belirtti.
Kısaca firmanızı tanıtabilir misiniz?
Sadık Vural: Okida olarak, 1987 yılından itibaren beyaz eşya sektörü için elektronik modüller tasarlayıp üretmekteyiz. Başlıca ürünlerimiz fırın saatleri, fırın, davlumbaz, buzdolabı ve ocak kontrol modülleridir. 4000 metrekarelik fabrika alanımızda, yazılım, tasarım, test mühendisi ve teknisyen olmak üzere 80’nin üzerinde güçlü bir çalışan ekibimiz bulunmaktadır. Ürünlerimizin tamamının tasarımı bünyemizdeki Ar-Ge bölümümüzce gerçekleştirilmektedir. Üretim ise en son teknoloji makinelerden oluşan bantlarda gerçekleşmekte olup, hammadde girişinden mamul çıkışına kadar tüm işlemler çok sıkı denetlenmektedir. Kalite felsefemizin sonucu olarak 20’yi aşkın Avrupa ülkesi ve Amerika kıtasına ihracat yapmaktayız.
HEFI 2018 fuarına katılıyorsunuz. Fuara katılma amacınız, fuardan beklentilerinizi öğrenebilir miyiz?
Sadık Vural: Beyaz eşya elektronik kart üretiminde 31 yıllık köklü bir geçmişe sahip olan Okida Elektronik, geliştirmiş olduğu yeni ve teknolojik ürünlerini tanıtma fırsatı bulacaktır. Özellikle uzak erişimli (bluetooth ve wifi kontrollü) IOT teknolojisine sahip yenilikçi ürünlerimizi tanıtmayı ve bu teknolojiyi kullanan ve müşteri talepleri ile özgünleştirilecek yeni projeler için görüş alış verişi yapmayı hedefliyoruz.
Fuarın sektör için önemini değerlendirir misiniz?
Sadık Vural: Bu tür fuarlar, ana ve yan sanayi üreticilerinin, belli bir zaman ve mekan dilimi içerisinde buluştukları bir pazar niteliği taşır. Belirli bir konuya yönelik olmaları, katılımcı şirketlere “ilgili talebi” doğrudan, kısa sürede ve en etkili biçimde yakalama imkanı verir. Bu sayede de hem satış hem de tanıtım açısından önemli kazanımlar elde edilir. Yenilikleri takip etmek, kendinizi geliştirmek, ileriye dönük adımlar için bir öngörüye sahip olmak anlamında fuarlar; müşterileriyle üreticileri buluşturan bir köprüdür.
HEFI 2018 fuarının Türkiye’ye ve sektöre katkısını değerlendirir misiniz?
Sadık Vural: Beyaz eşya ve buna bağlı yan sanayi üretimi anlamında ülkemiz, dünyada önemli ve güçlü bir yere sahiptir. Kalite ve teknoloji birleştirerek ortaya çıkan ürünlerimizi, Avrupa ve Asya arasında bir köprü niteliğinde olan ülkemizde dünya pazarına tanıtmak ve özellikle ihracat anlamında yeni kazanımlar sağlamak için HEFI 2018 fuarının güzel bir köprü olacağına inanıyoruz.
27.04.2018