OPET'e İK Ödülü
OPET, iş dünyasının performansını değerlendiren 11'inci Uluslararası Stevie Ödüllerinde İnsan Kaynakları (İK) kategorisinde ödüle layık görüldü.
OPET'ten yapılan açıklamaya göre, Stevie ödüllerinde daha önce de dört ödül kazanan OPET, İK alanında layık görüldüğü bu ödülle birlikte başarısını uluslararası alanda bir kez daha kanıtlamış oldu.
Şirket, İnsan Kaynakları Yönetimi Çözümleri kategorisinde Yılın En İyi Ürün ve Hizmeti alanında, İK ve Mobil İK uygulamaları ile uluslararası ve en kapsamlı tek ödül olan Uluslararası Stevie Ödülü'ne sahip oldu.
Ödüle layık görülen Katma Değer Üreten İnsan Kaynakları Projesi, akıllı telefon ve tabletler için tasarlanan mobil insan kaynakları uygulamaları, e-imza çözümleri ve 7/24 çalışan destek hattı modüllerinden oluşuyor.
Mobil İK Bilgi Sistemleri ile OPET çalışanları ve yöneticileri, İK süreçlerini, onay ve e-imza prosedürlerini ofis dışında da takip edebiliyor. Bu uygulama, yöneticilerin mobil cihazları üzerinden çalışanları ile ilgili bilgi, rapor ve analizlere gerçek zamanlı olarak her yerden, hızlı ve doğru biçimde erişmesini mümkün kılıyor.
E-imza uygulaması ile ülke geneline yayılmış olan ve sahada mobilize görev yapan ekiplere sahip şirketlerde bordro, ücret pusulası ve benzer nitelikteki belgeler yasal açıdan geçerli olacak şekilde, süratli, eksiksiz ve düşük maliyetle elektronik ortamda ulaştırılabiliyor. Çalışan Destek Hattı ise, Opet çalışanları ve aile bireylerinin 7/24 özel bir telefon hattı üzerinden ulaşabildiği bir destek kanalı. Bu hat ile iş dışında genel bilgi hizmetleri, mali, hukuki, tıbbi ve psikolojik konularda destek alınabiliyor.
OPET, Stevie Ödülleri'nde, önceki yıl Enerji kategorisinde Yılın Şirketi, Sağlık, Güvenlik ve Çevre Programı kategorisinde ise Temiz Tuvalet Kampanyası ile iki ödül birden almış, 2013 Uluslararası Stevie Ödülleri'nde de En İyi Müşteri Hizmetleri ve Müşteri Hizmetlerinde İnovasyon alanında iki ödüle daha layık bulunmuştu.
Haberin Kaynağı : Anadolu Ajansı
01.09.2014