OPET'e Loyalty 360 Awards'tan Büyük Ödül
OPET, müşteri odaklı çalışmaları nedeniyle ABD'de düzenlenen Loyalty 360 Awards'ta Platin ödüle layık görüldü.
OPET, müşteri odaklı çalışmaları nedeniyle ABD'de düzenlenen Loyalty 360 Awards'ta Platin ödüle layık görüldü.
OPET'ten yapılan açıklamaya göre, The Loyalty Marketer's Association tarafından ABD'nin Orlando kentinde düzenlenen Loyalty 360 Ödül Töreni'nde OPET, aralarında Avustralya, Almanya, İngiltere ve İspanya'nın da bulunduğu çeşitli ülkelerden 27 şirketin yarıştığı Uluslararası Pazarlar kategorisinde en büyük ödül olan Platin ödüle layık bulundu.
Uzun yıllardır başarıyla sürdürdüğü Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) programları, Opet Kart ve Opet Worldcard segmentasyon çalışmaları, Kusursuz Hizmet Programı, Online Yakıt, Şifre puan, etkin müşteri iletişim kanalları ve müşteri odaklı yaklaşımıyla birinciliğe hak kazanan OPET adına ödülü CRM Müdürü Nilay Güler ve Katma Değerli Servisler Müdürü Mehmet Alpinanç aldı.
2004 yılında CRM çalışmalarına başlayan OPET, müşterilerine sunduğu dijital faydalarla rakiplerinden ayrışan bir yapıya sahip bulunuyor. KalDer Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi'nde sektöründe 8 yıl üst üste müşteri memnuniyeti en yüksek marka olarak birinciliği elde etmesi de CRM uygulamalarını en etkili şekilde kullanan şirketlerin başında geldiğini gösteriyor. OPET Kart üzerinden müşterilerini aktif olarak takip eden OPET, bütünsel CRM uygulamaları dışında müşteri özelinde kampanyaları da uygulamaya alıyor.
OPET, Kusursuza Yolculuk programıyla müşterilerine en iyi hizmeti vermek için çalışıyor. Yapılan alışverişlerden sonra SMS yoluyla tüm müşterilere Verilen hizmetten memnun musunuz? diye soruluyor. Hayır şeklinde bir SMS gelirse mesaj anında çağrı merkezine düşüyor. Çağrı merkezi telefonla müşteriyi geri arayarak memnuniyetsizliğin kaynağına dair bilgi alıyor ve ilgili birimlere iletiyor. Entegre bir sistem olduğu için bu uygulama istasyonlardaki kiosklarda da etkin. Müşteri bu kiosklarda kartını okutup hayır tuşuna bastığında yine çağrı merkezi tarafından anında aranıyor.
OPET’in Kusursuza Yolculuk prensibi çağrı merkezi, istasyon ve online hizmetlerden oluşan koşulsuz memnuniyet anlayışı ile sektöründe fark yaratıyor. OPET Çağrı Merkezi, 7/24 hizmet sunarak tüm çağrıları titizlikle değerlendiriyor ve eksiksiz teknik altyapısı ile tüm müşteriler için çözüm üretiyor. OPET'in tüm istasyonları ürün ve hizmet kalitesi, istasyon düzeni, güler yüzlü ve güvenilir bir ortam sunması, tuvalet temizliği ve engelliler için hazırlanan düzenekler ile bütünsel bir standarda sahip olmasıyla dikkati çekiyor.
Haberin Kaynağı : Anadolu Ajansı
10.04.2014