Orhan Holding, UN Global Compact İmzacısı Oldu
Orhan Holding, dünyanın en büyük kurumsal sürdürülebilirlik inisiyatifi olan UN Global Compact platformuna katıldı.
Orhan Holding, UN Global Compact İmzacısı Oldu
Ekonomik, çevresel, sosyal ve kültürel anlamda sürdürülebilir bir iş modelini benimseyen ve kuruluşundan itibaren bu sorumlulukla çalışmalarını sürdüren Orhan Holding, dünyanın en büyük kurumsal sürdürülebilirlik inisiyatifi olan UN Global Compact (Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi) platformuna katıldı.
Otomotiv sektörü başta olmak üzere, sigortacılık, tarım, hayvancılık, ticaret ve hizmet alanlarında faaliyet gösteren şirketleriyle Türkiye ekonomisine değer katan Orhan Holding, UN Global Compact imzacısı oldu. UN Global Compact, 160’ın üzerinde ülkede 14.000’in üzerinde şirket ve 4.000’in üzerinde şirket dışı üyesi ile dünyanın en büyük kurumsal sürdürülebilirlik platformu olarak biliniyor.
Orhan Holding bu imza ile birlikte, insan hakları, çalışma standartları, çevre ve yolsuzlukla mücadele alanlarında şirketlerin temel sorumluluklarının belirlendiği UN Global Compact’ın ‘10 İlkesi’ni benimseyerek şirketin strateji ve operasyonlarını bu ilkelere uyumlu hale getirmek için gönüllülük esasıyla çalışacağını taahhüt ediyor.
Şirketten yapılan açıklamada, imzacı birlikte Orhan Holding’in sürdürülebilirlik gündemindeki konularda çok daha güçlü ve hızlı adımlarla ilerleyeceği ifade edildi. İş yapış süreçlerinde şirkete katacağı değerler için heyecanlı oldukları ve her yıl söz konusu 10 ilkeyi şirket bünyesinde nasıl uygulamaya koyduğunu açıklayan bir ilerleme raporunun da yayınlanacağı bilgisi verildi.
15 ülkede 10 bin çalışanı ile faaliyet gösteren Orhan Holding, katılımcısı olduğu bu girişimin tüm çalışanlarıyla beraber bir parçası olmaya kararlı olduklarının altını çizerek katılımcı olmanın şirkete katacağı değerler şöyle sıraladı;
-Çalışanlarıyla birlikte sürekli iyileştirme-paylaşma ve öğrenme fırsatına sahip olmak,
-Kurumsal sosyal sorumluluk konusunda şirketimizden beklentilerin ötesine geçebilmek.
-İş sürekliliği ve sürdürülebilirlik için daha fazla şeffaflık ve disiplin anlayışını yaygınlaştırmak.
-Daha sosyal ve amaca yönelik bir şirket olarak çalışan bağlılığını ve katma değerini artırmak.
-Paydaşlarımız nezdinde marka bilinirliğimizi ve algımızı daha da pekiştirmek.