Pakpen 3.Kez Türkiye'nin Superbrands'ı Oldu
Yapı sektörünün yenilikçi markası Pakpen, 17 Nisan Çarşamba gecesi Esma Sultan Yalısı’nda düzenlenen ödül töreninde Türkiye’nin Superbrands’leri arasında yerini aldı.
Ödül Pakpen adına Pakpen Reklam ve Halkla İlişkiler Müdürü Hale Kuyucu’ya takdim edildi. Bu ödülle Pakpen’in marka bilinirliği ve gücü global otoriteler tarafından bir kez daha onaylandı.
Kurulduğu günden bugüne kaliteli ürün ve hizmet anlayışı ile ürünlerini tüketiciyle buluşturan Pakpen, güçlü bir marka olduğunu bir kez daha ispatladı. 2005 yılından beri Türkiye’de markaların nasıl başarılı oldukları ve markanın şirket için oynadığı rolün öneminin tanıtılmasının diğer şirketlere örnek olacağı inancıyla düzenlenen Superbrands ödül töreninde dün gece ‘Türkiye’nin Markaları’ ödüllerini aldı.
Farklı sektörlerden tanınmış isimlerden oluşan jürinin değerlendirdiği, 18-56 yaş aralığında, Türkiye nüfusunu temsil eden 1600 kişi ile yapılan anket sonucunda ‘Superbrands 2012 Türkiye’nin Süper Markaları’ açıklandı. Pakpen Reklam ve Halkla İlişkiler Müdürü Hale Kuyucu yaptığı açıklamada “Bir dünya markası olma yolunda hızla ilerlerken, Pakpen adının dünya çapında ‘güçlü markalar’ arasında 3.kez yer alması bize gurur verdi. Bu sonuç, Pakpen olarak, süper markalar belirlenirken göz önüne alınan kriterler arasında yer alan; şirketin büyüklüğü, teknolojisi, yatırımları, iş gücü kalitesi, yaratıcılığı, markalaşmaya yaptığı yatırım ve marka devamlılığı gibi kriterleri layığıyla yerine getirdiğimizin bir kanıtıdır” dedi.
Bugüne kadar üretim kalitesi, IK yaklaşımı ve en yeni teknolojiyle donatılmış laboratuarı ile birçok ödüle layık görülen Pakpen, sürdürülebilir marka gücü için yaptığı yatırımlarla da fark yarattığını gösterdi. 2005 ve 2007 yıllarında da Superbrands ödüllerine sahip olan Pakpen’in üstün marka gücü uluslararası otoriteler tarafından bir kez daha onaylandı. Türkiye’de sektörüne birçok ilki kazandıran Pakpen bu ödülle global bir marka olma yolunda emin adımlarla yürüdüğünün bir kez daha kanıtladı.
Haberin Kaynağı : Communication Partner
22.04.2013