Polin Kimya'dan Yurtdışı Tanıtım Atağı
Kimya ve inşaat sektörünün önde gelen şirketlerinden Polin Kimya,yurtdışı fuar tanıtımlarıyla hedefini daha fazla ihracat olarak belirledi.
Sektörde 25. yılını kutlayan Polin Kimya’nın kurucusu ve Genel Müdürü Levent Coşkunsu, gelişen ekonomi, değişen makro ekonomik şartlar ve rekabetin arttığı pazarda başarı elde edebilmek için yeni pazarlama stratejilerini geliştirdikleri ve ihracatta hedef büyüttüklerini açıkladı. İhracata büyük önem verdiklerini dile getiren Coşkunsu, “Avrupa, Ortadoğu, Rusya, komşu ülkeler ve Türki Cumhuriyetleri dahil olmak üzere yaklaşık 23 ülkeye ihracat yapmaktayız. Yurtdışı fuarlara katılarak gerçekleştirdiğimiz yeni bağlantılarımızla, ihracat hedefimizi bu yıl sonunda 45 ülke olarak belirledik” dedi.
Yurtdışı fuar tanıtımlarına ağırlık veriyoruz
2014 yılının Polin Kimya adına hareketli geçeceğini belirten Coşkunsu, dünya inşaat piyasasına yön verenlerin katıldığı prestijli fuarlarda yer alarak, reklam faaliyetlerini arttıracaklarını ve yeni pazarlara açılacaklarını belirtti.Kasım ayında katıldıkları Dubai Big 5’in ardından, yeni yıla hızlı başlayan Polin Kimya; 13 Şubat’ta Türkmenistan Türk İhraç Ürünleri Fuarı’ndan döndükten sonra sırasıyla 26 Şubat’ta Rusya Yugbuild Yapı Fuarı, 18 Mart’ta Brezilya Feicon Batimat Uluslararası Yapı Fuarı ve 04 Mayıs’ta Cezayir Batimatec Uluslararası Yapı&İnşaat Fuarı’na katılarak ülkemizi başarıyla temsil edecek. Yılın ikinci yarısında da yoğun bir fuar takvimleri olduğunun ve yeni bağlantılar kurmak için yurtdışı uluslararası fuarlara katılmanın öneminin altını çizen Coşkunsu, “Yurtdışı pazarda müşteriye sadece ürününüz ve kalitesiyle ikna edebilirsiniz. Dolayısıyla uzun süreli çalışmak için müşterinin isteklerini ve taleplerini çok iyi etüt edip doğru ürünü göndermek çok önemli. Kaliteli ve yüksek maliyetli hammaddeler kullandığımız için, müşterilerimiz ürünlerimiz kalitesine ve bizim satış öncesi ve sonrası hizmetlerimize güveniyor. Polin Kimya’da üretilen ürünler Avrupa kalitesinde ama fiyat olarak daha uygun. İhracat yaptığımız ülkeler bunun farkında ve bu farkındalık bize uzun dönemde avantaj sağlıyor” dedi.
27.02.2014