Profilo 2014’ü Yine Ödülle Kapattı
Yaratıcı pazarlama çalışmalarıyla hem tüketicilerin hem de iletişim dünyasının dikkatini çeken Profilo Dayanıklı Ev Aletleri 2014’ü de hem yurt içinden hem de yurt dışından olmak üzere iki önemli ödülle kapattı. Dünyanın en prestijli reklam yarışmalarından Epica global awards’tan bronz ile dönen Profilo, MediaCat’in Felis Ödülleri’nde ise “Yaratıcılık Bölümü Başarı Ödülü” kazandı.
“Anneliğin zor şartları varsa, annelerin Profilo'su var” yaklaşımı ile hayatı kolaylaştıran ve güzelleştiren ürünler sunan Profilo Dayanıklı Ev Aletleri, samimi iletişim çalışmalarıyla tüketicilerinin kalbinde özel bir yer edinirken, pazarlama çalışmalarındaki yaratıcılıkla profesyonel iletişim dünyasının da dikkatini çekiyor.
Profilo Dayanıklı Ev Aletleri, dünyanın en önemli reklam yaratıcılığı yarışmalarından Epica global awards’tan 2014’te gerçekleştirdiği LowFrost buzdolabı ilanıyla bronz ödülü kazanırken, MediaCat’in pazarlama iletişiminde yaratıcı ve etkili fikirlerin ödüllendirildiği Felis organizasyonunda da “Ninni Makinesi” projesiyle “Yaratıcılık Bölümü Başarı Ödülü” kazandı. Profilo’nun “Ninni Makinesi” Projesi, Reklamcılar Derneği tarafından düzenlenen 2014 Kristal Elma Ödülleri’nde de, “Satış Noktalarında Pazarlama Kategorisi”nde “Gümüş Elma” ödülüne layık görülmüştü. Profilo yine 2014 Kristal Elma Ödülleri’nde soğutucu ilanlarıyla Ev Aletleri Kategorisi’nde de ayrıca bir Gümüş Elma ödülü daha kazanmıştı.
“Ödüllerin arkasında içtenlik ve doğru strateji var”
Profilo Dayanıklı Ev Aletleri Pazarlama Müdürü Bahriye Bayraklı Tavukçuoğlu, “Profilo Dayanıklı Ev Aletleri olarak üretimden tasarıma, iletişimden pazarlamaya her alanda tüketicilerin beklentilerine yanıt veren, onların hayatlarına ve ihtiyaçlarına tüketici içgörülerine dayalı duyarlı çalışmalar gerçekleştirmeye özen gösterdiklerini” söyledi. Tavukçuoğlu, Profilo’nun hem yurt içinden hem de uluslararası alanda iletişim profesyonellerinin takdiriyle ödüller kazanmasının arkasında, markanın kendisini tüketicilere doğru anlatmak için yaratıcı enerjisini doğru bir strateji ve samimiyetle ortaya koyması olduğunu kaydetti. Yerel marka olan Profilo’nun, bu başarılar sonrasında BSH’nin bölgesel marka konumuna gelmesinin şaşırtıcı olmayacağını da kaydetti.
Haberin Kaynağı : Ogilvy PR
19.12.2014