Profilo Küçük Ev Aletleri Satışlarını Ramazan’da Yüzde 35 Artırdı
İftar ve sahurda tost ve çay ikilisini tercih ettik.
“Anneliğin zor şartları varsa, annelerin Profilosu var” yaklaşımıyla hayatı kolaylaştıran ve güzelleştiren ürünler sunan Profilo, Ramazan ayında küçük ev aletlerinin satışlarını yüzde 35 artırarak önemli bir başarı elde etti. Küçük ev aletlerinin satışlarını tost makinesinde yüzde 200, çay makinesinde yüzde 160 gibi çarpıcı oranlarda artıran Profilo’nun bu rakamları, tüketicinin de Ramazan ayında iftar ve sahurda daha çok tost ve çay ile beslenmeyi tercih ettiğini ortaya koydu.
Profilo Dayanıklı Ev Aletleri, küçük ev aletleri satışlarını Ramazan ayında bir önceki aya göre ortalama yüzde 35 oranında artırdı.
Ramazan ayında satışı en çok artan Profilo Küçük Ev Aletleri ise TTM7620V Tost Makinesi, CM4000 Çay makinesi ve MK4745 Mikser oldu. Ramazan ayında Profilo Küçük Ev Aletleri’nin satışındaki artışlar, tost makinesinde yüzde 200, çay makinesinde yüzde 160, mikserde ise yüzde 100 gibi çarpıcı oranlara ulaştı. Profilo’nun küçük ev aletleri içinde satış patlaması yapan ürünler, insanların Ramazan döneminde iftar ve sahurda tost ve çay kombinasyonunu tercih ettiklerini gösterdi. Bu çarpıcı sonuçlar aynı zamanda Profilo’nun, Ramazan ayı için tüketicilerine hafif ve sağlıklı beslenme önerisi olarak getirdiği tost ve çay mesajının da yerine ulaştığını kanıtladı.
Profilo tüketici beklentisini iyi okur: Konfor, fonksiyonellik, dayanıklılık
Profilo Ev Aletleri Pazarlama Müdürü Bahriye Bayraklı Tavukçuoğlu, Profilo Küçük Ev Aletleri’nin satışındaki dikkat çekici başarının, Profilo markasının tüketici beklentilerini iyi okuması ve sonrasında da ürüne yansıtmakla ilgili yetenekleriyle ilgili olduğunu söyledi. Tüketicinin haklı olarak konfor istediğini, aldığı ürünün hayatı kolaylaştırmasını beklediğini, çok fonksiyonlu ve dayanıklı olmasını istediğini belirten Tavukçuoğlu, “Özelikle küçük ev aletleri kategorisinde yenilik ve çeşitlilik sunmaya devam edeceğiz” dedi.
Profilo Dayanıklı Ev Aletleri Satış Direktörü Semir Kuseyri de “Değişim ve yenilik hareketimiz Profilo’nun marka kimliğini tanımlayan özellikler haline geldi. Tek bir alanda değil, markamızı kapsayan tüm alanlarda değişiyor ve yenileniyoruz. Markamızı marka yapan unsurların başında ürünlerimiz geliyor” dedi. Kuseyri, Profilo’nun satış başarılarının temelinde, üretimden tasarıma, iletişimden pazarlamaya her alanda tüketicilerin nabzını tutarak, onların beklentilerine yanıt veren, hayatlarına ve ihtiyaçlarına duyarlı çalışmalar gerçekleştirmelerinin bulunduğunu belirtti.Profilo Dayanıklı Ev Aletleri 1995 yılından beri uluslararası BSH Grubu’nun güçlü ve köklü yerel beyaz eşya markasıdır.www. profilo.com.tr
Haberin Kaynağı : Ogilvy Halkla İlişkiler
12.08.2014