Quanos Dijital Yedek Parça Kataloğu ve SIS.One Servis Bilgi Sistemi
SIS.One, yedek parça kataloglarınızı 2D ve 3D olarak hazırlamanızı sağlayan bir yazılım çözümüdür.
Quanos Dijital Yedek Parça Kataloğu ve SIS.One Servis Bilgi Sistemi
SIS.One, yedek parça kataloglarınızı 2D ve 3D olarak hazırlamanızı sağlayan bir yazılım çözümüdür. Üretilen kataloglar, çevrimiçi bir web portalı üzerinden veya çevrimdışı usb bellek içerisinde yayınlanabilir, anında pdf kataloglara dönüştürülebilir, basılabilir.
Bütün veriler için tek bir sistem Quanos SIS.One
SIS.One, CAD, ERP, PLM, PDM, DMS, CMS, ECAD yazılımları ile entegre çalışarak, daima en güncel bilgilerin yayımlanmasını sağlar. Katalog hazırlama ve yayımlama süreçlerini kolaylaştırır.
2D ve 3D görseller, malzeme listeleri, fiyat bilgileri, elektrik şematik, hidrolik, pnömatik çizimleri, bütün doküman bilgileri, eğitim ve tamir kılavuzları, SIS.One merkezi veri tabanı üzerinden, servisleriniz, bayileriniz, müşterileriniz ve şirket içi dahili çalışanlarınız için erişilebilir hale gelir.
Çoklu dil desteği
Farklı dil desteği ile Dünya çapındaki bütün servislerinizle 7/24 iletişimde kalmak mümkündür. Ülkelere ve bölgelere özel fiyat bilgileri tanımlanabilir, ayrıca kullanıcılara rol bazlı yetkilendirmeler yapılarak, katalog erişim hakları da yönetilebilir.
Gelişmiş arama fonksiyonları
Arama fonksiyonları ile tüm katalogda veya belli bir alan içerisinde arama yapabilirsiniz. Aranan parçanın hangi ürünlerde kullanıldığı sorgulanabilir. Seri numarasına göre, parça tanımına göre katalogda arama yapılabileceği gibi, dokümanlar ve şematik çizimler içerisinde de arama yapılabilir.
Kurulum istemeyen mobil uyumlu arayüz
Servisler ilave yazılım kurulumu yapmadan web browser üzerinden Yedek Parça Kataloglarınıza erişebilir. SIS.One mobil cihazları da destekler. Tablet ve cep telefonları ile uyumlu arayüzü sayesinde mobil ortamda da kataloglarınıza erişim sağlanır, böylece kırsal alanda hizmet veren servisler de, arızalı parçayı servis merkezine gitmeden, cep telefonu üzerinden sipariş edebilir.
Doğru bilgiye saniyeler içerisinde erişim
Servisleriniz, doğru parçayı görsel olarak kısa sürede tanımlayıp, siparişini geçebilir. Parça ile ilgili tüm bilgilere tek ekran üzerinden erişebilir. Parçanın görselleri, varsa elektrik devre şemaları, servis kılavuzları, el kitapları, iş emirleri, uygulama videoları, parçanın kullanımda olup olmadığı, yerine yeni parça tanımlandığı uyarısı gibi ihtiyaç duyulan bütün bilgiler aynı ekran içerisinden kullanıcıya sunulur.
Katalog üzerinden yedek parça satışı
Yayımlanan online kataloglarınızı B2B veya B2C portallarına entegre edilerek aktif yedek parça satışı yapılabilir. Kullanıcılar kolayca kayıt yaptırıp, 7/24 sisteme dahil olabilirler. Sipariş geçmişlerini görebilir, stok durumu ve kendilerine özel fiyat bilgileri ile alışveriş yapabilirler. Güncel alışveriş sitelerinde kullanılan sepet fonksiyonlarını kullanabilirler.
Kullanıcı tarafından sipariş edilen sepet içeriği ERP sisteminize entegre edilebilir, sipariş sonrası işlemlerinizi kullandığınız ERP, CRM sistemleri üzerinden de devam ettirebilir, SIS.One yazılımı iş süreçlerinizin bir parçası olarak kullanabilirsiniz.
Servis geri bildirimleri
Servisleriniz veya bayileriniz sistem üzerinden, genel veya parça ile, montaj / bileşen ile ilgili geri bildirimlerde bulunabilir, hata bildirimi raporlayabilir. Bu raporlamalara göre aksayan noktaları tespit edebilirsiniz.
SSH için Dijitalleşme Adımı
Satış sonrası Servis Hizmetlerinizi dijital ortamda hızlı, kesintisiz ve doğru verilerle sağlamak için bizimle iletişime geçebilirsiniz. Kısalan, arama, bulma ve sipariş geçme süreleri, verimliliği ve müşteri memnuniyetini ciddi bir şekilde arttıracak, şirketiniz dijitalleşme yolunda bir adım daha ileri gitmiş olacaktır.
Detaylı bilgi ve broşürler için www.cpvis.com adresini ziyaret edebilir, online sunum için ayhan@cpvis.com adresinden talepte bulunabilirsiniz.
Ayhan ÖZDEMİR
Yazılım Çözümleri Yöneticisi
CPV INDUSTRIAL SOLUTIONS