Ramazan Sofralarının Lezzeti: Lezita Lezzeti Âlâ Bütün Piliç
Ramazan’a özel paketinde ve üç farklı yap-boz hediyesi ile...
11 Ayın Sultanı Ramazan sofraları, Lezita Lezzeti Âlâ Bütün Piliç ile lezzetleniyor. Lokum gibi ağızda dağılan yumuşacık kıvamı ve evde terbiye gerektirmeyen
pratik lezzeti ile Lezzeti Âlâ Bütün Piliç, Ramazan boyunca iftar ve sahur sofralarını hem sağlıklı hem nefis yemeklerle donatmak isteyenler için çok ideal. Ramazan’a özel paketi ile fark edilen Lezita Lezzeti Âlâ Bütün Piliç,
üç farklı yap-boz hediyesi ile de özellikle çocukları çok sevindiriyor.
“Hayatın Lezzeti” sloganıyla hayata lezzet katan Lezita, Türkiye’ye bir ilk olarak sunduğu Lezzeti Âlâ Serisi’ndeki Bütün Piliç ile Ramazan sofralarını süslüyor. Lezzeti Âlâ Bütün Piliç, fırında nar gibi kızarırken, Ramazan boyunca iftar ve sahurlarda hem sağlıklı hem de lezzetli seçenekler arayanlar için çok ideal oluyor.
Hem lezzetli hem sağlıklı Ramazan sofraları
Evde marine edilmiş ürünleri hazırlayabilmek hem zaman hem de emek açısından çok zahmetli oluyor. Ürünleri terbiye etmesi ayrı bir süreç, ürünün daha lezzetli olması için bir gece dolapta bekletmek ayrı bir süreç. Üstelik, misafirlerin bol olduğu Ramazan sofralarını hazırlarken hem zaman hem emek çok daha kıymetli hale geliyor. Lezita Lezzeti Âlâ Serisi’nde yer alan Bütün Piliç, masajlama yöntemiyle pilicin her zerresine temas edecek şekilde marine edildiğinden, evde ayrıca terbiyeye gerek duyulmuyor. Marine işlemi, en son teknolojilerle donatılmış Lezita fabrikasında el değmeden gerçekleştiriliyor, bu da sizi hem zahmetten kurtarıyor hem de büyük ölçüde zaman tasarrufu sağlıyor. Lezita Lezzeti Âlâ Bütün Piliç, ister tavada ister fırında ister ızgarada yumuşaklığını kaybetmeden, her damağa ve menüye uygun lezzette pişirilebiliyor.
Ramazana özel paketindeki Lezita Lezzeti Âlâ Bütün Piliç yap-boz hediyeli
Lezita’nın 11 Ayın Sultanı Ramazan ayına özel bir tasarımla paketlediği Lezzeti Âlâ Bütün Piliç, aynı zamanda Ramazan sürprizi ile birlikte satışa sunuluyor. Özellikle çocukların çok seveceği üç farklı Lezzeti Âlâ yap-bozu çok eğlenceli.
ABALIOĞLU Grubu hakkında:
ABALIOĞLU Grubu, 1969 yılında Denizli’de kurulan fabrikası ile ülkemizin ilk özel sektör yem kuruluşu olarak faaliyetlerine başlamıştır. Pazar lideri olduğu yem sektörünün yanı sıra tarım ve hayvancılık ve gıda sektörlerinde sürdürdüğü faaliyetleri ile sağlıklı gelişmesini ve öncü yatırımlarını sürdürmektedir. ABALIOĞLU Grubu, 2011 yılında elde ettiği 922 milyon TL’ye yakın üretimden satış rakamı ile ISO 500 listesinde 72. sırada yer almıştır. Faaliyet alanına göre kendi iş kolunda bir basamak yukarı çıkarak ikinci sıraya yükselmiştir. Ege Bölgesi Sanayi Odası’nın (EBSO) yıllık olarak açıkladığı en büyük 100 sanayi şirketi listesinde de, 2011 yılında yine ilk 10 şirket arasına girmiş ve 8. sırada yer almıştır. ABALIOĞLU Grubu, geçen 44 yıl içinde açtığı tüm tesislerde 2000’e yakın kişiye istihdam olanağı sağlayarak, ülke ekonomisi için önemli bir değer yaratmıştır. ABALIOĞLU Grubu, Türkiye’nin ekonomik büyümesine katkıda bulunmak, sanayinin gelişimine destek olmak, sektörün çağdaş seviyeye ulaşmasına öncülük etmek, istihdamı artırmak ve gençlere güzel bir gelecek sunmak hedefiyle çalışmalarını sürdürmektedir. Daha ayrıntılı bilgi için: www.abalioglu.com
Lezita hakkında:
Yem sektöründe Türkiye’nin ilk ve lider firması olan Abalıoğlu 2006 yılından bu yana, kırk yıllık sanayi ve girişimcilik tecrübesini gıda sektörüne Lezita markası ile taşımaktadır. Toplam 100.000 metre karelik alanı ile ülkemizin en büyük, üretimde geliştirilen en son teknolojilere sahip ve en hijyenik Et Entegre Tesislerinden biri olan Lezita, toplum sağlığındaki büyük sorumluluğunun bilinci ile, sağlık ve hijyen kavramlarını yaşam felsefesi haline getirmiş ve üretim tesisinden pazarlama zincirlerine kadar her aşamada kaliteyi en üst seviyeye çıkartmıştır. Bu misyonla faaliyetlerini AB kriterleri doğrultusunda sürdüren Lezita’da bio güvenlik önlemleri her noktada en üst seviyede uygulanmakta ve Lezita sahip olduğu son teknolojilerle sektörde farklılık ve üstünlük yaratmaktadır. Daha ayrıntılı bilgi için: www.lezita.com.tr
Haberin Kaynağı : Ogilvy Public Relations İstanbul
04.07.2013