Reis Gıda’dan Annelere “Ev Yemeği” Çağrısı
“Ev yemeği sofrada hesap ortada” kampanyasıyla annelerle el ele vererek, obezite konusunda etkili bir bilinç yaratmayı hedefleyen Reis Gıda, Anneler Günü kapsamında Darülaceze Başkanlığı’nda yaşayan büyükanneler ile bir araya geldi.
Ülkemizin sayılı sevgi şirketlerinden biri olarak Anneler Günü’nde büyükanneleri unutmayan Reis Gıda, çocuklar için annelerin unutulmaz sözleri arasında yer alan “Yemek hazır” sözünü anımsatarak, ev yemeklerinin sağlıklı ve doğru beslenmedeki önemini vurgulayarak, annelere ev yemeği çağrısında bulundu
Kuru gıda sektörünün lider şirketi Reis Gıda, uluslararası standartlarda üretimi ile sağlıklı ve dengeli beslenmenin önemini her fırsatta gündeme taşıyor. Tüm dünyada tehlike sinyalleri veren obezite ile “Ev yemeği sofrada hesap ortada” kampanyası ile mücadele eden Reis Gıda, Anneler Günü’nde ev yemeğinin çocukların gelişiminde üstlendiği rolü bir kez daha hatırlattı.
Reis Gıda, “Ev yemeği sofrada hesap ortada” kampanyasının elçileri olarak gördüğü annelere, Anneler Günü dolayısıyla “ev yemeği” çağrısında bulundu. Anneler Günü kapsamında Darülaceze sakinleriyle bir araya gelen Reis Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Reis, annelere seslenerek, sağlıklı ve dengeli beslenmenin ekonomik yanına dikkat çekti.
Annelere davet
Mehmet Reis, konuya ilişkin şu değerlendirmede bulundu:
“Obezite ile mücadele kapsamında bu yılın başında başlattığımız “Ev yemeği sofrada hesap ortada” kampanyasıyla 4 kişilik, 4 çeşit yemekten oluşan menülerin 15 ile 16TL arasında değiştiğini vurguluyoruz. Çocuklarımızın sağlıklı ve dengeli beslenmesinde annelerimizin önemi çok büyük… Onların bu kutsal günü dolayısıyla tüm anneleri sağlıklı nesiller için “ev yemeği” yapmaya davet ediyoruz.”
Yaşanılabilir bir dünya için….
Geleceğimizin mimarı çocuk ve gençler başta olmak üzere tüm bireyleri, obezite konusunda bilinçlendirmeyi hedefleyen Reis Gıda, ‘yaşanabilir bir dünya için sağlıklı ve dengeli beslenmeyi’ birinci önceliği olarak ele alıyor. Son 6 yıldır kurumsal sosyal sorumluluk projesi kapsamında hayata geçirdiği “Abur Cubura Karnımız Tok” kampanyasını her platformda dile getiren Reis, 2015 yılının başında “Ev yemeği sofrada, hesap ortada!” kampanyasını başlatarak, sağlıklı ve dengeli beslenmenin, aynı zamanda ekonomik olduğuna da dikkat çekiyor. 4 kişilik, 4 çeşit, dört dörtlük lezzet menülerinin 15 TL ve 16 TL arasında değiştiğinin vurgulandığı kampanyada; ‘evde yapacağınız yemeğin bereketi bol, seveni çok olur’ ifadesi kaydediliyor.
Reis Gıda Hakkında:
1981 yılında temelleri atılan Reis Gıda, 1993 yılında 10 çeşit bakliyat ürünü ile market raflarında yer alarak markalaşma sürecine başladı. 1994 yılından bu güne araştırma kuruluşları tarafından yapılan anketlerde marka bilinirliğinde her zaman ilk sırada yer alan Reis Gıda, 2013 yılından itibaren gerçekleştirilen yatırımlar aracılığıyla 9 bin 500 metrekare’ye ulaşan tesisinde, günlük 200 ton, yıllık 40 bin ton kapasite ile 40 çeşit ürünü gıda sektörüne kazandırıyor. Yine aynı yıl siyah pirinç ve glutensiz karabuğdayı da ürün grubuna ekleyen Reis Gıda, Avrupa Gıda Hijyeni Sertifikası olan HACCP belgesini ilk alan Türk firması olarak faaliyetini sürdürüyor. ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi’ne uygun olarak üretimini sürdüren Reis Gıda, ürünlerinin yüzde 20’sini başta ABD olmak üzere İsveç, Almanya, Finlandiya, Norveç, Danimarka, Hollanda, Belçika, Slovenya, Avusturya, Bosna-Hersek, Kanada, Fransa, İsviçre, Katar, Kuveyt, Guatemala, KKTC ve Türk Cumhuriyetlerine ihraç ediyor.
Haberin Kaynağı : Havva Kızılırmak PR
11.05.2015