Renault'a Üç Ödül
Renault, 2013 Otomotiv Markaları Grand Prix’sinde Geleceğin Mobilitesi ve Çevre Ödülü, Renault Captur Reklamı için İletişim Ödülü ve Yeni Renault Clio reklamı İçin İletişim Kategorisinde İkincili Ödülü ne layık görüldü.
Renault, Journal de l’Automobile ve TNS Sofres Araştırma Enstitüsü tarafından ortaklaşa düzenlenen 2013 Otomotiv Markaları Grand Prix’sinde Geleceğin Mobilitesi ve Çevre Ödülü, Renault Captur Reklamı için İletişim Ödülü ve Yeni Renault Clio reklamı İçin İletişim Kategorisinde İkincili Ödülü ne layık görüldü.
Renault açıklamasına göre, Geleceğin Mobilitesi ve Çevre Ödülü TNS Sofres Car360° tarafından yürütülen araştırma neticesinde Renault’ya verildi.
Bu araştırma kapsamında otomobil markalarıyla ilişkileri konusunda 3 bin 100’den fazla müşteri ile görüşmeler yapıldı. Düşük Karbondioksit (CO2) emisyonlarına da sahip olan Renault, çevreye ve elektrikli mobilite programına bağlılığından dolayı ödüllendirildi.
İletişim ödülü ise TNS Sofres’in düzenli olarak yürüttüğü Uluslararası Marka Reklamları Takibi (BAIT) çalışmasının sonuçlarını yansıtıyor.
Söz konusu çalışmada her yıl Fransa’da 5 bin kişiye reklam kampanyaları hakkındaki görüşleri soruldu. Ödüller, markanın tasarım yenileme anlayışının sembolü haline gelen ve lanse edildiklerinden bu yana büyük başarılara imza atan Captur ve Yeni Clio ile ilgili iki Renault kampanyasına verildi.
Haberin Kaynağı : Anadolu Ajansı
27.09.2013