Samsung’un hedefi: “3 Yıl İçinde Beyaz Eşyada Pazar Lideri Olmak”
Birçok farklı ürün grubunda ortaya koyduğu yenilikçi ve şık ürünlerle adından söz ettiren Samsung, Ankastre ürün grubu ile bu alandaki büyümesini sürdürüyor.
Yeni nesil mutfak ürünlerini Türk kullanıcılarının beğenisine sunan Samsung Electronics, bu segmentteki büyüme hızını her geçen gün artırıyor. Samsung’un ürün sunum stratejileri arasında özel bir öneme sahip olan Ankastre grubu da Türk tüketicilerinin beğenisine sunuldu. Ankastre grubu ile birlikte farklı ihtiyaçlara hitap eden Samsung mutfak ürünleri, “akıllı” ürün özelliklerini ön plana çıkarıyor.
Mayıs 2014’te 9 farklı modelle Türkiye’de satışa sunulan Ankastre serisi, yıl sonuna kadar 15 farklı model seçeneğiyle satışta olacak. Gelecek yıldan itibaren pazarda daha da etkili bir konumda yer alması beklenen Samsung Ankastre ürün grubu, 1.769 TL - 3.199 TL fiyat aralığıyla tüketicilerle buluşuyor.
Samsung’un yeni nesil mutfak ürünlerini değerlendiren Samsung Electronics Türkiye Başkanı Yoonie Joung; “Samsung olarak tüm ürün gruplarındaki lider konumumuzu mutfak ürünleri segmentine de taşımaya kararlıyız. Beyaz eşyada 3 yıl içinde lider olmayı hedefliyoruz. Samsung Dijital Plaza’lar ve diğer satış kanallarındaki deneyim alanlarımız, günden güne büyüyen servis hizmetlerimiz ve sunduğumuz akılcı ürün seçenekleriyle, kısa süre içinde mutfak ürünlerinde de liderliği yakalayacağımıza inanıyoruz. Türkiye için mutfak çok özel bir alan. Bizler de bunun farkında olarak, Türk tüketicilerinin gerçek ihtiyaçlarına yönelik ürünlerimizle ankastre ürünlerinde Türkiye mutfaklarına dâhil olmaktan gurur duyuyoruz. Farklı kültürlerin lezzetlerini taşıyan Türk yemeklerine hayran olan biri olarak, Samsung’un bu ülkenin mutfağında farklı ve özel bir yer edineceğine inanıyorum” dedi.
Yoonie Joung, beyaz eşya ve mutfak ürünleri pazarı ile ilgili olarak; “Mevcut durumda en büyük çalışmalarımız arasında, bayi yapısını genişletmek var. 47 şehirdeki 145 Samsung mağazasına yenilerini ekleyerek, yıl sonunda 200 mağazaya ulaşmayı hedefliyoruz. Bunun için gerekli satış ve servis yapısının hazırlıkları devam ediyor. Servis kısmı için önceliğimiz yüzde 100 müşteri memnuniyeti. Ürün alımında, tüketicinin ürünü aldıktan sonra, ayrıca servisi beklemesi yerine, evlere servis hizmeti, hem ürünü getiriyor hem de kurulumu gerçekleştiriyor. Eğer üründe bir sorun olursa, 1 günde değişim yapabiliyoruz. Ayrıca bir de çeyiz uygulamamız mevcut. Bu uygulama ile birlikte alınan ürünlerin kurulumları 1 yıl içinde yapılabiliyor” dedi.
Yeni Samsung Ankastre Serisi MSA workshop mutfağında
Türkiye’nin lider mutfak okulu MSA (Mutfak Sanatları Akademisi) workshop mutfağında yeni nesil Samsung Ankastre ürünlerini tercih etti. Dünyanın en iyi aşçılık okulları arasında gösterilen MSA, İngiltere kökenli City & Guilds tarafından onaylı Türkiye’deki tek okul olma özelliği de taşıyor.
2014 yılında sektördeki 10. senesini dolduran MSA, bugüne kadar yiyecek-içecek sektörüne 3000’i aşkın mezun verdi. Sadece Türkiye’ye değil, dünyanın her yerine şef adayları yetiştiren MSA; 2011 yılında Dünya Şefler Birliği (WACS) tarafından profesyonel mutfak eğitiminde yüksek kalite ödülü ile ödüllendirilmiş dünyadaki tek aşçılık okulu olma unvanını taşıyor.
Samsung Electronics Hakkında:
Dünyanın lider teknoloji markası Samsung Electronics olarak hedefimiz tüm insanlar için yeni olanaklar yaratmak. Yenilikçiliği odağımıza alarak aralıksız sürdürdüğümüz buluşlarımızla TV, akıllı telefon, tablet, bilgisayar, dijital fotoğraf makinesi, video kamera, beyaz eşya, yazıcı, LTE sistemleri, tıbbi cihazlar, yarı iletkenler ve LED çözümler dünyalarını şekillendirmeye devam ediyoruz. Dünya çapında 80 ülkede, 286.000 çalışanı bulunan şirketimizin yıllık satışı 216.7 milyar Amerikan Doları seviyesindedir. Ayrıntılı bilgi için www.samsung.com.tr, yürütmekte olduğumuz sosyal sorumluluk projeleri ve sponsorluk çalışmaları hakkında bilgi için www.samsungsosyalsorumluluk.com adresini ziyaret edebilirsiniz.
Haberin Kaynağı : Cohn&Wolfe İletişim Danışmanlığı
10.06.2014