Şanlıurfa, Filo Deneyimini Allison Şanzımanlar ile Zirveye Taşıyor
Toplu taşıma sektöründe çeşitli yeniliklere imza atan Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, Allison tam otomatik şanzıman donanımlı 18 yeni otobüsü ile araç filosunu geliştiriyor.
Türkiye’nin sekizinci en büyük şehri olan Şanlıurfa’nın Ulaşım Daire Başkanlığı, 18 adet Allison donanımlı TCV Karat Dizel otobüsler ile otobüs filosunu güçlendiriyor. Günde 165,000 yolcuya şehir içi ulaşım sağlayan Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, 2014 yılının başlarında Allison şanzıman donanımlı 25 adet TCV Karat Dizel otobüsleri teslim aldıktan sonra üstün performans ve verimliliği nedeniyle filosunu yine Allison şanzıman donanımı ile genişletiyor. Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, yeni teslim aldığı 18 adet Karat Dizel otobüs de dahil olmak üzere işletmesi altındaki 280 otobüsten oluşan filosu ile toplu taşıma hizmetleri sunuyor. Yeni teslimat ile Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, Türk üreticisi TCV tarafından üretilmiş Allison donanımlı araç sayısını ise 43 otobüse yükseltiyor.Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Daire Başkanı Hüseyin Alagöz: “Allison donanımlı ilk 25 otobüs, yaklaşık bir yıldır halkın kullanımında olup, otobüslerin her biri güzergaha bağlı olarak 40,000 – 50,000 km arası mesafe kat etti. Otobüslerin verimlilik ve zaman tasarrufu bakımından sağladığı avantajlardan oldukça memnunuz,” diyerek eklemiştir: “Şanlıurfa’da hem engelliler dahil olmak üzere yolcuların konforunu en üst düzeye taşıyacak, hem de çevreyi koruyan toplu taşıma çözümlerini tercih ediyoruz. Ayrıca sıcak iklim koşulları nedeniyle klimalarımızın sorunsuz bir şekilde çalışmasına büyük bir özen gösteriyoruz. Allison tam otomatik şanzımanlar bu bağlamda ideal çözümleri sunuyor.”Tam otomatik Allison şanzımanlı TCV otobüsleri, her biri ortalama 25 km uzunluğunda altı farklı güzergahta hizmet veriyor. Her bir güzergâhta gidiş-dönüş ortalama 60 yolcu durağı bulunuyor. Sabah 05:30 ile gece 23:15 arasındaki vardiyalarda otobüsler, günlük ortalama 15-20 sefer yapıyor.Öte yandan her bir otobüs, yalnızca yolcu almak amacıyla günde yaklaşık 1,000 defa duruyor. Bu zorlu kullanım koşulları, debriyaj ve fren ile aktarma organlarında oluşan aşınmalardan dolayı yüksek bakım ve onarım maliyetlerini de beraberinde getiriyor. Aynı zamanda yüksek bakım ve onarım çalışmalarının gerektirdiği zaman dilimi de araçların hizmet dışı kalması anlamına geliyor. Allison tam otomatik şanzımanlar donanımlı otobüsler, yüksek maliyetli debriyaj değişim işlemlerini ortadan kaldırmakla birlikte otobüsün hizmet süresini en üst seviyeye çıkarmak için bakım gerekliliklerini büyük ölçüde azaltıyor.Retarderlı Allison T280R tam otomatik şanzımanlar ile donatılan 18 yeni otobüs 97 yolcu kapasitesine sahip bulunuyor. Gelişmiş elektronik kontroller ile altı ileri ve bir geri vitese sahip Allison T280R şanzımanlar, yakıt verimliliği avantajı ve hem ayakta hem oturan yolcular için güvenlik ve konforu ile bir araya getiriyor. Sürücüler ise Allison sayesinde yola konsantre olabiliyor ve sürekli vites değiştirmelerine gerek kalmadığı için daha az yoruluyorlar.
Allison Transmission hakkında:
Allison Transmission (NYSE – New York Borsası: ALSN), orta ve ağır ticari araçlar için dünyanın en büyük tam otomatik şanzıman üreticisi ve şehir içi otobüsleri için hibrid tahrik sistemlerinde liderdir. Allison şanzımanları, atık, inşaat, itfaiye ve acil durum, dağıtım, otobüs, karavan, savunma ve enerji gibi farklı alanlardaki uygulamalarda kullanılmaktadır. 1915’te kurulan Allison’ın Genel Müdürlüğü Indianapolis, Indiana, A.B.D.’dedir ve yaklaşık 2,700 çalışanı bulunmaktadır. 80 ülkede faaliyet gösteren Allison Transmission’ın, Çin, Hollanda ve Brezilya’da merkez ofisleri ve Hindistan, Macaristan ve Amerika’da üretim tesisleri yer almaktadır. Allison dünya çapında 1,400 bağımsız distribütör ve bayi lokasyonuna sahiptir. Allison hakkında daha fazla bilgi, allisontransmission.com’dan edinilebilir.
Bu basın bülteninde geleceğe yönelik beyanlar bulunabilir. Geçmişle ilgili gerçekler dışındaki beyanlar, geleceğe yönelik beyanlardır. Bazı durumlarda, geleceğe yönelik beyanları; labilir, lacak, meli, beklemek, planlar, proje, beklemek, inanmak, tahmin etmek, öngörmek, “niyetlenmek,” “önceden tahmin etmek,” “olabilir,” olası, devam gibi terminoloji veya bu terimlerin olumsuz veya benzerleriyle anlayabilirsiniz. Geleceğe yönelik beyanlar gelecekteki performansı garantilemez ve bilinen veya bilinmeyen riskleri içerebilir. Gerçek sonuçların geleceğe yönelik beyanların yapıldığı zamandan farklı olmasına neden olan etkenler aşağıdakileri içerir ve onlarla sınırlı değildir: önemli borçlanma risklerimiz, genel ekonomik ve sektör koşulları, rakiplerimizin hareketlerinin ters etkileri; teknoloji, pazardaki yenilikler ve müşteri ihtiyaçlarındaki değişikliklere bağlı olarak hedeflerimize ulaşmak için hazırlıklarımızın tamamlanması; tam otomatik şanzımanların benimsenmesini arttırmak için Kuzey Amerika dışındaki pazarlarda başarısız olunması; yeni modellerin piyasaya sunulmasının gecikmesi, kampanyaların durdurulması ve/veya artan garanti maliyetleri ve gelecekteki satışların azalmasına neden olacak ürünlerimizde hataların bulunması; önemli müşterilerimizden birinin kaybı veya konsolidasyonu; grevler, iş durdurma veya iş uyuşmazlıkları. Bu tür geleceğe yönelik beyanların makul tahminlere dayandığına inanmamıza rağmen, beklentilere ulaşılacağı ve sapmanın gerçekleşmeyeceği konusunda garanti veremeyiz. Tüm bilgiler bu basın bülteninin tarihi esaslıdır ve hiçbir geleceğe yönelik beyanı gerçek sonuç veya beklentilere uydurmak için güncelleme yükümlülüğü altına girmiyoruz.
Haberin Kaynağı : PRide İletişim
25.02.2015