Saray Bisküvi'ye Yeni Tedarik Zinciri Direktörü
Türkiye’nin sevilen bisküvi markası Saray’ın yeni Tedarik Zinciri Direktörü, hızlı tüketim ürünleri ve lojistik sektörlerinde 30 yılı aşkın mesleki deneyime sahip olan Ünal Türkay oldu.
Türkiye’nin sevilen bisküvi markası Saray’ın Tedarik Zinciri Direktörlüğü’ne, sektörde başarılı işlere imza atmış bir isim getirildi. Hızlı tüketim ürünleri ve lojistik sektörlerinde, 30 yılı aşkın bir süredir üst düzey pozisyonlarda görev alan Ünal Türkay, Saray Bisküvi Tedarik Zinciri Direktörü olarak göreve başladı.Hacettepe Üniversitesi mezunu olan Ünal Türkay, iş hayatına 1984 yılında Fako İlaç fabrikasında Kalite Kontrol Mühendisi olarak başladı. 1986 yılında Tekfen Holding bünyesindeki Toros Gübre, Mis Süt ve Nestle fabrikalarında Üretim Müdürlüğü, Fabrika Müdürlükleri ve Satış Müdürlüğü yaptı. Akabinde kariyerine Gıda İşletme Müdürlüğü görevi ile devam eden Türkay, 2005 yılında Koç Holding’te Sek Süt İşletme Grup Yöneticisi olarak çalıştı. Türkay, sonrasında Sütaş Grubu’na Fabrika Müdürü olarak transfer oldu. 2011 yılında lojistik sektörüne geçiş yaparak Palmali Shipping’in Azerbaycan ofisinde CEO olarak görev yapmaya başlayan Türkay, süt, dondurma fabrikaları ve dağıtım şirketlerinin yönetimini üstlendi. 2013 yılında Albaan Co.’da Genel Müdür olarak görev alan Türkay, ardından Aynes Gıda’da Tedarik Zinciri Direktörü olarak çalıştı.Çalıştığı şirketlerin satın alma, planlama, lojistik, kalite gibi birçok departmanında yöneticilik rolü üstlenen Türkay, halen Saray Bisküvi’de Tedarik Zinciri Direktörlüğü görevini yürüyor.
Saray Bisküvi Hakkında:
Sevilen bisküvi markası Saray, faaliyetlerine 1961 yılında Karaman’da başladı. 1981 yılında tescilli “Saray” markasıyla tüketicinin damak zevkine uygun fabrikasyon üretime geçti. 1987 yılında ilk ihracatını gerçekleştiren marka, şu an 110’u aşkın ülkeye Saray markalı ürünleri ihraç ediyor. 2015 yılı itibarıyla Turquality kapsamına giren Saray Bisküvi; gofret, çikolata, kek, kraker ve şekerleme kategorilerinde, 400’ü aşan ürün gamı ile her yıl onlarca yeni ürünü yurtiçi ve yurtdışında tüketicilerle buluşturuyor.
Haberin Kaynağı : TIME Public Relations
22.02.2016