Sepaş Enerji’den 3 Dakikada Abonelik
Sepaş Enerji, müşteri taleplerinin en yoğun olduğu iş süreçlerinde müşterilerine daha kaliteli ve çağdaş hizmet sunabilmek için bekleme sürelerini azaltırken abonelik işlem hızını 3 kat arttırdı.
2014 yılında müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini artırmaya yönelik başarılı çalışmalarıyla dikkat çeken Sepaş Enerji; müşterilerin sıra beklememesi, işlemlerinin daha hızlı gerçekleştirilebilmesi ve çalışanların daha verimli olabilmesi için yeni bir iş modeli geliştirdi. İş süreçlerinin iyileştirilmesi ve geliştirilmesi adına yapılan bu çalışmayla, önceden ortalama 9-10 dakika süren abonelik işlemleri artık ortalama 3 dakika içerisinde yapılabilecek.
Sepaş Enerji, yeni abone başvurusunda sağladığı işlem hızını, müşterilerinin abonelik kapatma (perakende satış sözleşmesini sona erdirme) ve abone devri başvurularında da gerçekleştiriyor.
Sepaş Enerji Genel Müdür Vekili Mustafa Ensari konuyla ilgili yaptığı açıklamada, zamanın herkes için çok değerli olduğunu vurguladı. Abonelik işlemlerinin tek seferde ve hızlı gerçekleştirebilmesi için müşterilerin gereken belgeleri yanlarında bulundurmasının öneminin altını çizen Ensari, “Müşteri Hizmetleri Merkezlerimizde müşterilerimizin başvurularını anında karşılamak temel hedefimiz. Çağdaş ve hizmet odaklı çalışmalarımız kapsamında, Sepaş Enerji olarak yeniliklerimize devam ediyor ve müşteri memnuniyetinin en üst seviyeye taşınması için ekibimizle süreçlerimizin geliştirilmesi konusunda sürekli çalışıyoruz. Güler yüzlü çalışanlarımız, modern tasarımlı hizmet alanlarımız, sıramatikler, kapasitesi artırılan bekleme koltuklarımız ve 3 kat daha hızlı hizmet anlayışımızla Sepaş Enerji abonelerine daha çağdaş bir hizmet sunmayı hedefliyoruz” dedi.Sepaş Enerji müşterileri, abonelik işlemleri için gereken belgelerin tümüne 444 5 186 numaralı Çağrı Merkezi’ni arayarak veya www.sepas.com.tr web sitesinde yer alan Müşteri Hizmetleri sekmesini ziyaret ederek ulaşabilirler.
Haberin Kaynağı : Grup7
11.12.2014