Sepaş Enerji’nin Hizmet Kalitesi Müşterilerden Takdir Topluyor
Sepaş Enerji, müşterilerine verdiği hizmeti bir adım daha ileriye taşımak ve sağladığı hizmette fark yaratmak için 2014 yılı başında gerçekleştirdiği büyük değişimin meyvelerini toplamaya başladı. Müşteri memnuniyetinin her geçen gün arttığı Sepaş Enerji Müşteri Hizmetleri Merkezleri’nde artık tüm işlemler çok daha hızlı gerçekleşiyor.
Yapılan sistemsel düzenlemeler sonucu Sepaş Enerji Müşteri Hizmetleri Merkezleri’nde ortalama işlem süresi 15-20 dakikadan 3-8 dakikaya; işlem hata oranı yüzde 5’ten yüzde 1’e indirildi. 10-50 dakika olan bekleme süreleri 1-15 dakikaya düşürüldü.
Müşteri memnuniyeti açısından tüketicilerin beklentilerine büyük önem verdiklerini belirten Sepaş Enerji Genel Müdür Vekili Mustafa Ensari, “Sepaş Enerji olarak, değişim ve gelişim stratejilerimizi yaptırdığımız araştırma sonuçları ile paralel bir şekilde kurguluyoruz. Müşterilerimizden aldığımız geri dönüşler de bu stratejimizin doğruluğunu göstermiş oldu. Onların takdirini kazanmak bizler için çok önemli. Tüm Sepaş Enerji müşterilerine verdikleri destekten ötürü teşekkür ediyorum” dedi.
Müşteriler, yenilenen marka kimliği ve vizyonunu A’dan Z’ye bütün hizmetlerine yansıtan Sepaş Enerji’ye olumlu geri dönüşler yapıyor. Sunduğu her hizmette önemli bir iyileştirme gerçekleştiren Sepaş Enerji’ye gelen çok sayıda email ve telefon, hizmet kalitesinde yaşanan değişimin büyüklüğünü bir kez daha ortaya koyuyor.
Müşterilerine verdiği hizmette sadece elektrik satışı ile sınırlı kalmayan Sepaş Enerji, onlara danışmanlık ederek, satış esnasında ve sonrasında da her türlü talep, sorun ve önerilerine uzman kadrosu ve sağlam altyapısıyla ile cevap veriyor. Şirket, önümüzdeki dönemde de yenilikçi anlayışı çerçevesinde ve hayata geçireceği yeni yatırımlarla hizmet kalitesini en üst seviyede tutmayı hedefliyor.
Haberin Kaynağı : Grup7 İletişim Danışmanlığı
27.01.2015