Shell & Turcas, Game Changers Turkey Yarışmasında Shell Select Yeni MaÄŸaza Konsepti ile Ödülü Kucakladı
Türkiye’nin en yenilikçi ÅŸirketlerinin bağımsız bir kurul ve tüketici oylarıyla belirlendiÄŸi Game Changers ( Oyunu DeÄŸiÅŸtirenler) Turkey yarışmasında Shell & Turcas, Shell Select – yeni market konsepti projesiyle “Tasarla: Ä°ÅŸletmeni DeÄŸiÅŸtir” kategorisinde birincilik ödülünü kazandı.
Shell & Turcas, Türkiye’de ilk defa bu sene düzenlenen ve 9 temel kategoride birçok ÅŸirketin yarıştığı Gamechangers Turkey yarışmasında Shell Select – yeni market konsepti projesiyle “Tasarla: Ä°ÅŸletmeni DeÄŸiÅŸtir” kategorisinde, hem deÄŸerlendirme komitesinden hem de tüketicilerden en yüksek sayıda oyu alarak birincilik ödülünü kazandı.
Yarışmaya katılan şirketlerin yenilikçi iş modelleri geliştirmek, fırsatları değerlendirmek ve dinamik süreçler tasarlayarak müşteri deneyimini iyileştirmek kapsamındaki başarılarının değerlendirildiği Tasarla: İşletmeni Değiştir kategorisinde birincilik ödülünü alan Shell & Turcas, 9 kategoride finale kalan 16 firmadan biri olmuştu
Shell & Turcas, Shell Select – yeni market konsepti projesini, müşterilerinin istasyonlardaki yakıt dahil tüm alışveriÅŸ deneyimini mükemmelleÅŸtirmek amacı ile geliÅŸtirildi. Proje kapsamında Shell müşterilerine, istasyonlarda oluÅŸturulan kahve köşelerinde taze çekirdekten çekilen al-götür kahve servisi ile birlikte Shell’e özel deli2go markasıyla katkısız, taze ve ve lezzetli sandviçler sunmaya baÅŸladı. Shell Select maÄŸazalarının modern market düzenlemesi ve sunduÄŸu geniÅŸ ürün portföyü ile Shell & Turcas, müşterilerilerinin “yollardaki” tüm ihtiyaçlarını karşılıyor.
Shell & Turcas Perakende Satışlar Pazarlama Müdürü Günden Yılmaz kazanılan ödülle ilgili olarak: “Game Changers Türkiye yarışmasında Shell Select – yeni market konsepti projesiyle kazandığımız bu ödül, yenilikçi yaklaşımımızı sürdürmek konusunda bizi heyecanlandırdı. Yeni konsepte sahip yaklaşık 70 Shell Select marketinde; seköründe öncü olan firma ortaklıklarımız ile müşterilerimize hizmet vermekteyiz. Shell’e özel markamız deli2go ile müşterilerimize taze ve lezzetli sandviç ürün portföyü sunuyoruz. Ayrıca sektörümüzde öncü bir adım atarak ilk defa istasyonlarda kahve köşeleri yarattık. En büyük hedefimiz, müşterilerimize Shell’de keyifli ve rahat bir alışveriÅŸi deneyimi yaÅŸatmak. ” dedi.
Shell’in birincilik ödülünü kazandığı yarışmada baÅŸvuruları deÄŸerlendiren jüri üyeleri arasında dünyanın önde gelen yöneticilerine hizmet veren deneyimli danışman ve konuÅŸmacı Peter Fisk, The Boston Consulting Group (BCG) Türkiye Genel Müdürü ve Yönetici Ortağı Burak Tansan, Bilgi Ãœniversitesi MBA ve e-MBA programlarında Pazarlama, Entegre Pazarlama Ä°letiÅŸimi, Reklam ve Tüketici Davranışları konularında dersler veren Levent Erden, Bilgi Ãœniversitesi Ä°letiÅŸim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü’nde Öğretim Ãœyesi FatoÅŸ Karahasan ve Stratejik Ä°letiÅŸim Yönetimi alanında akademik ve profesyonel birikimi ve yüksek referansları bulunan Salim KadıbeÅŸegil yer alıyor.
Haberin Kaynağı : Global Hill+Knowlton Strategies
19.12.2014