Siemens MüÅŸteri Memnuniyetinde Lider
Siemens Ev Aletleri, Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve uluslararası araştırma kuruluşu KA Araştırma Limited ortak girişimi tarafından yürütülen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) 2014 yılı 4. çeyrek sonuçlarında beyaz eşya sektörünün lideri oldu.
Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) 2014 yılı 4. çeyrek sonuçlarına göre markalar arası yoğun rekabetin yaşandığı beyaz eşya sektöründe geçen yılın birincileri arasında bulunan Siemens Ev Aletleri, 2014 yılında 82 puanla tek başına birinci oldu.
81 ilde, 7 bin 307 tüketici ile bilgisayar destekli telefon anketi (CATI) yapılarak ve özel ekonometrik analiz modeli ile belirlenen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2014 yılı 4. çeyrek sonuçları açıklandı. Siemens’in baÅŸarısında müşteri memnuniyetini temel alan kurumsal ilkeleri ve bu alanda hayata geçirdiÄŸi yenilikçi uygulamaları etkili oldu. Siemens Ev Aletleri, Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) 2014 yılı 4. çeyrek sonuçlarında elde ettiÄŸi liderlikle bu alandaki baÅŸarısını pekiÅŸtirdi. Siemens, yapılan araÅŸtırma sonucunda aldığı 82 puanla üst üste birinci olmayı baÅŸardı.
20’yi aÅŸkın geliÅŸmiÅŸ ve geliÅŸmekte olan ülkede yürütülen Ulusal Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nin Türkiye uygulaması olan Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi, 2005 yılından bu yana 3’er aylık dönemler halinde düzenleniyor. AraÅŸtırma tüketicilerin satın aldıkları ürün ve hizmetlerden duyduÄŸu memnuniyeti sayısal olarak gözler önüne seriyor. TMME çalışması kapsamında, 2014 yılının 4. ÇeyreÄŸinde Televizyon, Beyaz EÅŸya, Binek Otomobil, SaÄŸlık Sigortası/Kasko, Ulusal Kargo Dağıtımı, Zincir Marketler, Bireysel Bankacılık ve Emlak ve Gayrimenkul (Aracı Kurumlar) sektörleri için yapılan ölçümlerde müşterilerin memnuniyet derecesinin güncel olarak ortaya konulması hedefleniyor.
“DoÄŸrudan müşteri görüşü olması çok önemli”
Siemens Ev Aletleri Pazarlama Müdürü Ayşe Özkaya, tüm faaliyetleri içinde en öncelikli konulardan olan müşteri memnuniyetinde elde ettikleri başarıdan mutluluk duyduklarını belirtti. Özkaya şunları söyledi:
“Bu baÅŸarıyı müşteri memnuniyetini temel alan etkili kurumsal ilkelerimiz, bu alanda hayata geçirdiÄŸimiz yenilikçi uygulamalar ve satış sonrasında da devam eden üstün hizmet anlayışımızla elde ettik. Müşteri memnuniyeti sunduÄŸumuz ürün ve hizmetlerimizin karşılığını aldığımız, bizim için çok deÄŸerli bir baÅŸarı ölçütü. Bu alanda her zaman en üst sıralarda yer alma hedefi ile faaliyetlerimizi yürütüyor, yenilikçi uygulama ve projelere performansımızı geliÅŸtiriyoruz. Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi, özellikle doÄŸrudan müşteri geribildirimleri deÄŸerlendirilerek yapılan bir araÅŸtırma olması açısından büyük önem taşıyor. AraÅŸtırmada lider konumumuzun müşterilerimiz tarafından belirlenmiÅŸ olmasından mutluluk duyuyoruz. Önümüzdeki yıllarda daha yüksek müşteri memnuniyetini hedef alan çalışmalarımızı sürdüreceÄŸiz.Siemens ÇaÄŸrı Merkezi: 444 66 88 www.siemens-home.com
Haberin Kaynağı : Ogilvy PR
19.03.2015