Siemens Müşteri Memnuniyetinde Lider
Siemens Ev Aletleri, Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve uluslararası araştırma kuruluşu KA Araştırma Limited ortak girişimi tarafından yürütülen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) 2014 yılı 4. çeyrek sonuçlarında beyaz eşya sektörünün lideri oldu.
Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) 2014 yılı 4. çeyrek sonuçlarına göre markalar arası yoğun rekabetin yaşandığı beyaz eşya sektöründe geçen yılın birincileri arasında bulunan Siemens Ev Aletleri, 2014 yılında 82 puanla tek başına birinci oldu.
81 ilde, 7 bin 307 tüketici ile bilgisayar destekli telefon anketi (CATI) yapılarak ve özel ekonometrik analiz modeli ile belirlenen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2014 yılı 4. çeyrek sonuçları açıklandı. Siemens’in başarısında müşteri memnuniyetini temel alan kurumsal ilkeleri ve bu alanda hayata geçirdiği yenilikçi uygulamaları etkili oldu. Siemens Ev Aletleri, Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) 2014 yılı 4. çeyrek sonuçlarında elde ettiği liderlikle bu alandaki başarısını pekiştirdi. Siemens, yapılan araştırma sonucunda aldığı 82 puanla üst üste birinci olmayı başardı.
20’yi aşkın gelişmiş ve gelişmekte olan ülkede yürütülen Ulusal Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nin Türkiye uygulaması olan Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi, 2005 yılından bu yana 3’er aylık dönemler halinde düzenleniyor. Araştırma tüketicilerin satın aldıkları ürün ve hizmetlerden duyduğu memnuniyeti sayısal olarak gözler önüne seriyor. TMME çalışması kapsamında, 2014 yılının 4. Çeyreğinde Televizyon, Beyaz Eşya, Binek Otomobil, Sağlık Sigortası/Kasko, Ulusal Kargo Dağıtımı, Zincir Marketler, Bireysel Bankacılık ve Emlak ve Gayrimenkul (Aracı Kurumlar) sektörleri için yapılan ölçümlerde müşterilerin memnuniyet derecesinin güncel olarak ortaya konulması hedefleniyor.
“Doğrudan müşteri görüşü olması çok önemli”
Siemens Ev Aletleri Pazarlama Müdürü Ayşe Özkaya, tüm faaliyetleri içinde en öncelikli konulardan olan müşteri memnuniyetinde elde ettikleri başarıdan mutluluk duyduklarını belirtti. Özkaya şunları söyledi:
“Bu başarıyı müşteri memnuniyetini temel alan etkili kurumsal ilkelerimiz, bu alanda hayata geçirdiğimiz yenilikçi uygulamalar ve satış sonrasında da devam eden üstün hizmet anlayışımızla elde ettik. Müşteri memnuniyeti sunduğumuz ürün ve hizmetlerimizin karşılığını aldığımız, bizim için çok değerli bir başarı ölçütü. Bu alanda her zaman en üst sıralarda yer alma hedefi ile faaliyetlerimizi yürütüyor, yenilikçi uygulama ve projelere performansımızı geliştiriyoruz. Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi, özellikle doğrudan müşteri geribildirimleri değerlendirilerek yapılan bir araştırma olması açısından büyük önem taşıyor. Araştırmada lider konumumuzun müşterilerimiz tarafından belirlenmiş olmasından mutluluk duyuyoruz. Önümüzdeki yıllarda daha yüksek müşteri memnuniyetini hedef alan çalışmalarımızı sürdüreceğiz.Siemens Çağrı Merkezi: 444 66 88 www.siemens-home.com
Haberin Kaynağı : Ogilvy PR
19.03.2015