Silverline EFQM Yolculuğunda İlk Adımı Kalder Üyeliği İle Attı
Silverline EFQM Yolculuğunda İlk Adımı Kalder Üyeliği İle Attı
Üretimden yönetime, tasarımdan satış ve satış sonrası hizmetlere kadar her alanda mükemmelliği ve müşteri memnuniyetini odağına koyan Silverline Ankastre, ‘Kalite’ yönetimindeki kararlılığını tescilledi. Kalder’in ‘Ulusal Kalite Hareketi’ne katılan Silverline Ankastre, Amasya Merzifon’daki fabrikasında Silverline Ankastre CEO’su Mustafa Laçin ve KalDer Genel Sekreteri Sabri Bülbül’ün katılımı ile gerçekleştirilen törende “Ulusal Kalite Hareketi İyi Niyet Bildirgesi” imzalandı.
Mükemmellik kültürünü yaşam biçimine dönüştürerek Türkiye’nin rekabet gücünü artırmak adına öncü çalışmalara imza atan Türkiye Kalite Derneği’nin (KalDer) yürüttüğü Ulusal Kalite Hareketi (UKH)’ye bugüne kadar 700’ü aşan kurum ve kuruluş katıldı. Silverline Ankastre’nin de dahil olduğu Ulusal Kalite Hareketi Programı ile öncelikli olarak kurum ve kuruluşlara, EFQM Modeli çerçevesinde mükemmellik yolculuğu için bir yol haritası sunuluyor. EFQM Modeli, Avrupa Kalite Yönetimi Vakfı (European Foundation for Quality Management) tarafından sanayi ve akademisyenlerden oluşan bir grup ile geliştirilerek 1991 yılında tüm dünyaya duyurulmuş olan bir yönetim modeli. EFQM Modeli ilk uygulanmaya başladığı 1991 yılından beri Avrupa genelinde ve dışında yer alan kuruluşların iyileştirme ve yenileşim kültürü geliştirmeleri için rehber oldu. Dünya çapında tanınan bir yönetim çerçevesi oluşturan EFQM Modeli, üyeleri değişimi yönetme ve performanslarını iyileştirme konusunda destekliyor.
Ceo Mustafa Laçin “üretimden tasarım kalitesine kadar kullanıcı beklentilerini yüzde yüz karşılamak için çalışıyoruz”
Ulusal Kalite Hareketi İyi Niyet Bildirgesi”nin imza töreninde konuşan Silverline Ankastre Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO Mustafa Laçin “Kurulduğumuz günden bugüne en mükemmele ulaşmak ve üretimden tasarım kalitesine kadar kullanıcı beklentilerini yüzde yüz karşılamak için çalışıyoruz. Silverline artık dünyanın 70 ülkesinde varlık gösteren global bir marka... Bu yolculukta Kalder üyeliği bizim için önemli bir adımdı. EFQM Modeli çerçevesinde sürdürülebilir kalite ve değer yaratma yolculuğunun neresinde olduğumuzu görecek ve planlarımızı tekrar gözden geçireceğiz ” dedi.
Silverline dünya ölçeğinde büyümeye devam ediyor
Markalaşma yatırımlarıyla dünya ölçeğinde büyümeye devam eden, üretimin yüzde 40’ını ihraç eden Silverline, dünyanın 30 ülkesinde kendi markasıyla faaliyet gösteriyor. Avrupa’da özellikle ocak ve davlumbazı tek gövdede buluşturduğu Flow-in ve akıllı fırın Vision Hi gibi inovatif ürünleriyle öne çıkan marka, İtalya’da açtığı temsilcilikle pazarın büyük oyuncularıyla rekabet ediyor. Avrupa’nın ilk 5, dünyanın ilk 10 üreticisi arasında yer alan Silverline, Amasya Merzifon’da yaklaşık 103 bin metrekare kapalı alanda üretim gerçekleştiriyor. 1.800 kişilik istihdamı ile yılda yaklaşık 1,5 milyon adet üretim yapan Silverline, tasarım ve teknolojiyi buluşturduğu ürünleri ile 150 uluslararası ödülün de sahibi.