Şimşek Bisküvi, Yerel Zincirler ile Buluşuyor
Yeni ürünü BienKruvasan ile adından sıkça söz ettiren Şimşek Bisküvi, 17-18 Nisan tarihleri arasında gerçekleştirilecek olan 'Yerel Zincirler Buluşuyor.
2013 Fuarı’nda sektör temsilcilerini ağırlayacak.
Gıda sektörünün önde gelen aktörlerinden Şimşek Bisküvi, İstanbul Haliç Kongre Merkezi'nde gerçekleştirilecek Yerel Zincirler Buluşuyor 2013 Fuarında, katılımcı firmalar arasında yerini aldı.
Türkiye’de atıştırmalıklar kategorisine yeni bir soluk getiren BienKruvasan ürünüyle son dönemde adından sıkça söz ettiren Şimşek Bisküvi, sektör temsilcilerini standında ağırlayacak. Bu yıl “Dönüşümü Başlat Geleceği Kazan” sloganıyla düzenlenen fuarda Şimşek Bisküvi, yeni ürünü BienKruvasan başta olmak üzere diğer ürün gruplarıyla yer alacak.
HEDEF; 500 MİLYON TL CİRO
Şimşek Bisküvi Genel Müdürü Erol Şimşek, Türkiye’de yıllardır kahvaltılık atıştırmalık ürünlerinde alternatif ürün boşluğu olduğunu belirterek “ Bu alanı yıllarca kek kategorisi doldurmaya çalıştı ve hala da doldurmaya devam ediyor. Biz de, poğaça ve simit gibi açıkta satılan ürünlerin karşısında, tek kalem ürünle rekabet etmek yerine, yepyeni bir alternatif getirelim istedik” diye konuştu. Şimşek Bisküvi olarak hedeflediklerinden de bahseden Erol Şimşek, BienKruvasan için toplamda 12 milyon Euro’luk yatırım yaptıklarını söyledi ve “2013 yılını yaklaşık 350 milyon TL ciro ile kapatmayı hedefliyoruz. 2015 yılı için ciro hedefimiz ise 500 milyon TL” dedi.
Bisküvi ve kek kategorilerinde Şimşek’in Türkiye’deki hacimsel pazar payının yüzde 5’ler seviyesinde olduğunu anlatan Genel Müdür Erol Şimşek; Venezüella’dan Kanada’ya, Irak’tan Polonya’ya kadar 100’den fazla ülkeye ihracat yaptıklarını ve yurtdışı pazarlarda yüzde 20’nin üzerinde pazar payına sahip oldukları ülkeler olduğunu ifade etti.
2013 yılında 2 yeni ürünün lansmanını gerçekleştireceklerini açıklayan Erol Şimşek, “Bien, Roxy ve Tio markalarımızda sürprizlerimiz devam edecek” dedi.
Haberin Kaynağı : prEktra İletişim Danışmanlığı
12.04.2013