Şimşek Bisküvi’ye Uluslararası Gıda Fuarı Ziyaretçilerinden Yoğun İlgi
Uluslararası Worldfood İstanbul Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı’na katılan Şimşek Bisküvi,profesyonel ziyaretçilerin yoğun ilgisiyle karşılaştı. Renkli ve sürprizlerle dolu standıyla göz dolduran Şimşek A.Ş.’nin pazara yeni sunulacak çıtır burgu kraker Twittoürünü de fuar katılımcılarından tam not aldı.
Gıda sektörünün önde gelen aktörlerinden Şimşek Bisküvi, Uluslararası Worldfood İstanbul Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı’nda ziyaretçileri ağırladı. Sektörün devlerini bir araya getiren İstanbul Fuar Merkezi CNR Expo gerçekleştirilen fuarda Şimşek Bisküvi standı ve sunumlarıyla göz doldurdu.
YENİ ÜRÜNLER FUARDA GÖRÜCÜYE ÇIKTI
BienKruvasan ile atıştırmalıklar kategorisine yeni bir soluk getiren Şimşek A.Ş. tüketicilerin beğenisini kazanan ürünlerini fuarda sergiledi. Bien Kruvasan, mini Roll Cake ve Bien Sponge Cake başta olmak üzere diğer kek ve bisküvi ürün gruplarını ziyaretçilerle buluşturan Şimşek A.Ş. en yeni ürünü Twitto’nunise ilk ürünlerini sergiledi.Lezzetiyle ziyaretçilerden tam not alan Twitto, önümüzdeki aylarda pazara sunulması planlanıyor.
Türkiye'nin en büyük 500 sanayi kuruluşu arasında yer alan Şimşek Gıda, Karaman Organize Sanayi Bölgesi’nde üretim yapıyor. Yenilikçilik ve kaliteyi ön planda tutup dünyadaki teknolojik gelişmeleri takip ederek fabrikasını modern yatırımlarla çağdaş bir düzeye taşıyan Şimşek Gıda bugün; 90.000 m2’si kapalı 45.000 m2’si açık olmak üzere toplam 135.000 m2’lik alana sahip tesislerinde, ileri teknolojisi ve 1400’ü aşkın çalışanı ile lezzet dolu ürünler sunuyor.
EROL ŞİMŞEK: HEDEFLERİMİZ BÜYÜK
Fuardaki Şimşek A.Ş. standında ziyaretçilerle buluşan Şimşek Gıda Genel Müdürü Erol Şimşek,100’ü aşkın ülkeye ihracat yaptıklarını belirterek hedeflerini anlattı: 2012 yılında 250 milyon TL’lik ciro hedefine ulaştık. Bu rakamın % 60'tan fazlasını yine ihracatla gerçekleştirdik. Ancak 2015'e kadar % 50 - % 50 dengesine gelmeyi hedefliyoruz. BienKruvasan'ın da desteğiyle 2013'te 350 milyon TL ciroya ulaşmayı ve 2012'ye göre % 40'lık bir büyüme sağlamayı planlıyoruz. Bu yıl ihracat hedefimiz 115 milyon dolar. Son 3 yılda 20 milyon Euro yatırım yaptık. 2013'te de 15 milyon Euro yatırım yapmayı düşünüyoruz. Üretici bazında şu an Şimşek olarak pazardaki payımız yüzde 5 civarında. Önümüzdeki birkaç yıl içerisinde Türkiye’nin en güçlü gıda şirketleri arasına girmeyi planlıyoruz. 2015 yılı için ciro hedefimiz ise 500 milyon TL. Atıştırmalıklar sektörüne yeni ve inovatif ürünler sunmaya devam edeceğiz.
Haberin Kaynağı : prEktra İletişim Danışmanlığı
17.09.2013