StarckeVSM Vitex, Aşındırıcı Ürünlerini Türkiye Pazarına Sunuyor
Dünyanın lider aşındırıcı firmaları arasında yer alan StarckeVSM Vitex, metal uygulamaları ve otomotiv sanayisi için aşındırıcı ürünleri ile müşterilerine çözümler sunuyor. StarckeVSM Vitex Ülke Müdürü Suat Erdoğan, ürün çeşitleriyle hitap ettikleri pazarların ihtiyacı olan tüm aşındırıcıları sağlayabildiklerini belirterek şu bilgileri verdi.
StarckeVSM Vitex Zımpara hakkında bilgi verir misiniz?
Suat Erdoğan: Almanya merkezli ve dünya çapında bilinen iki firma olan “Starcke” ve “VSM-Vitex” in birleşmesi sonucunda, Türkiye’de kendi ofisiyle faaliyete geçen “StarckeVSM Vitex Zımpara Teknolojisi San. ve Dış Tic. Ltd. Şti.” olarak piyasaya zımpara ürün tedariği yapmaktayız. Ürünlerimizi “metal uygulamaları” ve “otomotiv sanayi” için aşındırıcı ürünler olarak iki ana grupta değerlendirebiliriz. Bu ürünler ağırlıklı olarak “bant zımpara”, “disk zımpara”, “rulo” ve “jumbo rulo” formunda müşterilerimize iletilmektedir. Standart “alüminyum oksit” ve “silisyum karbür”lü ürünlerin yanında, ileri teknoloji ürünlerimiz “seramik”, “kompakt” ve “zirkonyum”lu ürünlerimizle de fark yaratan çözümler sunabilmekteyiz. Bunlara ek olarak, ürün çeşitliliğimizi “elmas kaplamalı” zımpara ürünlerle de artırıyoruz, bu ürün çeşitlerimizle hitap ettiğimiz pazarların ihtiyacı olan tüm aşındırıcıları sağlayabilmekteyiz.
Sektörünüzde yaşanan rekabet hakkında bilgi verir misiniz? Müşterilerinizin sizi seçme nedenleri nelerdir? Ne tür avantajlar sağlıyorsunuz?
Suat Erdoğan: Uzakdoğu ürünleri piyasamıza hakim diyemeyiz, ama bazı ürünlerin rekabet koşullarını olumsuz etkilediğini söyleyebiliriz. Her sektörde rekabet önemlidir ve hatta gereklidir, bundan son kullanıcı müşteriler avantaj sağlar, fakat rekabetin sektöre zarar verecek şekilde seyretmemesi de gerekir. Rekabet benzer ürünleri daha uzun vadelerde vermektense, daha iyi ürünleri, en hızlı bir şekilde ulaştırarak ve satış öncesi ve sonrasında da daha iyi hizmeti vererek olmalıdır diye düşünüyoruz. Biz rekabeti bu şekilde yapmaya gayret ediyoruz, yani müşterilerimize istedikleri kalitede ürünü, her zaman aynı kalitede, standart sevkiyat sürelerinde veriyoruz ve ürünlerimizin kullanımı konusunda her türlü teknik desteği de sağlıyoruz. Bu da firmamıza rekabet anlamında bir artı kazandırıyor, müşterilerimiz sıkıntı yaşamadan ürünlerini teslim alıp kullanabiliyor.
Özellikle Türkiye’de ürünlerinize olan talebi artırmak için neler yapıyorsunuz?
Suat Erdoğan: Yurtiçi piyasalarda, genel olarak biraz yavaşlama olduğu söylenebilir, fakat bizim aşındırıcı zımpara ürünlerimiz birçok farklı sanayi koluna hitap ettiği için, ilgili sektörlerin üretimleri arttıkça, bizim de satışlarımız paralel olarak artmaya devam ediyor. Daha önce farklı kanallardan satılan “VSM-Vitex” markalı ürünlerimizi, artık tamamen kendimiz Almanya’dan buraya getirerek ve gerekli konfeksiyon işlerini yaparak son kullanıcılara temin etmeye başladık. Bu bizim ve kullanıcılar için çok önemli bir gelişme olmuştur diyebiliriz. Müşterilerimiz direkt üretici firma ile muhatap olarak, ürün ve teknik destek konularında çok daha iyi ve hızlı bir hizmet alabilecek duruma gelmiştir. Bu açıdan baktığımızda, tüketicilere çok önemli bir avantaj sağlayarak, mevcut talepleri daha da artıracağımız düşünüyoruz.
Önümüzdeki dönem için hedefleriniz nelerdir? Yatırım planlarınız var mı?
Suat Erdoğan: Özellikle “VSM-Vitex” markalı ürünlerimizi artık bir aracı firma olmadan Türkiye’de satmaya başladığımız için, bu konuda yatırımlar yaptık ve yapmaya da devam ediyoruz. Almanya’da üretilen zımpara rulolarımızdan burada konfeksiyon üretimi yapmak için, yurtdışından yüksek performanslı makine parkuru getirerek, bant zımpara, mop zımpara, rulo, fiber disk, cırtlı disk gibi çok kullanılan ürün çeşitlerini hızlı bir şekilde temin edebilir hale gelmiş bulunuyoruz. Artan talebe göre, 2015 yılında da yeni makine ve yetkili personel ilaveleri yapmayı da değerlendiriyoruz.
Haberin Kaynağı : SUBCONTURKEY YAN SANAYİ ve TEDARİKÇİ GAZETESİ
20.02.2015