Tamek Dördüncü Kez Türkiye'nin "Süper Markası"Seçildi
Meyve suyu, salça, bezelye, garnitür, ketçap, mayonez, reçel ve konserveüretimi başta olmak üzere yarım asırdır türeticilerin vazgeçilmezi olan TAMEK, Superbrands Türkiye tarafından iki yılda bir belirlenen “Türkiye’nin Süper Markaları” listesinde dördüncü kez yerini aldı.
Doğal ve lezzetli ürünleriyle Türkiye’nin güvenilir markası olan Tamek, tüketicinin ilk tercihi olmaya devam ediyor. Meyve suyu, salça, bezelye, garnitür, ketçap, mayonez, reçel ve konserve üretimi başta olmak üzere yarım asırdır türeticilerin vazgeçilmezi olan TAMEK, bu yıl dördüncü kez yer aldığı ‘Türkiye’nin Süper Markaları’arasında sağlamlaştırdığı yerini koruyor.
Dünyanın 87 ülkesinde gerçekleştirilen Superbrands araştırması, 2005 yılından itibaren Superbrands Türkiye tarafından iki yılda bir olmak üzere ülkemizdeki markaları da ölçmeye başladı. Tamek, binin üzerinde şirketin değerlendirildiği bu araştırmada ilk günden itibaren “Türkiye’nin Süper Markaları” listesindeki 159 markadan biri olarak sarsılmaz yerini koruyor.
Superbrands, markaları büyüklüğünün yanısıra teknoloji, teknik yatırımlar, iş gücü kalitesi, yaratıcılık, markalaşmaya yaptığı yatırım, marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyma ve vergi sıralamasındaki yeri dikkate alarak ölçümlüyor.
İş dünyası, reklam, halkla ilişkiler alanlarının öncü isimlerince belirlenen “Türkiye’nin Süper Markaları” listesinde üst üste dördüncü kez yer almaktan büyük bir mutluluk duyduklarını dile getiren Tamek Pazarlama ve Kurumsal İletişim Başkanı Şebnem Atay, “Temelinde lezzet, doğallık ve kaliteli hizmet anlayışıyla geliştirdiğimiz ürünlerimizle yarım asırdır her öğünde tüketicilerimizin karşısına çıkıyoruz. Kazandığımız bu başarıya tek yürek halinde, ürün portföyümüzü geliştirmek için yaptığımız yatırımlar ve inovatif yaklaşımımız ile ulaştık. Bizi dördüncü kez Türkiye’nin Süper Markası olarak seçen, bu organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür ederiz. Tamek olarak, sağlıklı, doğal ve lezzetli hizmet anlayışımızla çalışmalarımızı sürdüreceğiz” açıklamasını yaptı.
Editöre Not:
Bu yılki Süper Markalar, iş dünyası, özel sektör, marka konusuyla ilişkili sivil toplum kuruluşları yöneticilerinden oluşan seçici kurul tarafından belirlendi. Araştırmaya; Reklam Verenler Derneği Başkanı Ahmet Pura, Araştırmacılar Derneği Başkanı Ali Levent Orhun, Reklamcılar Derneği Başkanı Aytül Özkan, Türkiye Seyahat Acentaları Birliği (TÜRSAB) Başkanı Başaran Ulusoy, Ekonomi Gazetecileri Derneği Başkanı Celal Toprak, İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği (İDA) Yönetim Kurulu Başkanı Figen İsbir, Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) Başkanı FügenToksü, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği Türkiye Medya ve İletişim Meclisi Başkanı Hakan Güldağ, Boğaziçi Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kadri Özçaldıran, Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Derneği (AMPD) Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Nane, Ambalaj Sanayicileri Derneği (ASD) Başkanı Sadettin Korkut, Türk Sanayicileri ve İş Adamları Derneği (TÜSİAD) Başkanı Ümit Boyner, Türkiye Gazeteciler Cemiyeti Başkan Yardımcısı Vahap Munyar, Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Yılmaz Yılmaz katıldı.
Haberin Kaynağı : Communication Partner
19.04.2013