Tatlıların En Hafifi Sütlü Nuriye Fiyatıyla da Hafifledi
Faruk Güllüoğlu Fıstık ve Ceviz Fiyatları Artınca Fındıklı Sütlü Nuriye’nin Fiyatını 29.90 TL’ye Çekti!
Faruk Güllüoğlu tatlı severlerin büyük beğenisini toplayan süt ve fındıktan özenle imal edilen “Sütlü Nuriye” tatlısında kampanya başlattı. Geleneksel ve modern mutfak kültürünü modern bir mağazacılık konseptiyle birleştiren Faruk Güllüoğlu, ‘Tatlıların En Hafifi” sloganıyla satışa sunduğu Sütlü Nuriye’nin kilogram fiyatını 36 TL’den 29.90 TL’ye, porsiyonun fiyatını ise 7.50 TL’den 5.90 TL’ye çekti. Meraklısının vazgeçilmez lezzeti olan ve ilk olarak Güllüoğlu ailesi tarafından imal edilen Sütlü Nuriye’nin bilinirliğini daha da artırmak için fiyatları aşağıya çeken Faruk Güllüoğlu, bu sayede aşırı pahalılaşan fıstık ve ceviz fiyatlarına karşın tepkisini ortaya koymuş oldu.
Tam 142 yıldır babadan oğula aktarılan bilgi ve deneyimle yoluna devam eden Faruk Güllüoğlu, Türkiye’de tatlı sektöründe ilkleri gerçekleştirirken tüketicilerin ihtiyaçlarına da yanıt vermeyi sürdürüyor. Baklava dışında el yapımı çikolatadan lokuma, badem şekerinden çikolata kaplı ezme Milon’a kadar geniş bir yelpazede tatlı severlere hizmet eden Faruk Güllüoğlu, “Sütlü Nuriye”nin fiyatlarında kampanyaya gitti. Antep fıstığının kilosunun 65 TL’leri, cevizin ise 40 TL’leri aştığı piyasa koşullarında Faruk Güllüoğlu ‘Tatlıların En Hafifi” olarak adlandırdığı fındıklı baklava Sütlü Nuriye’nin fiyatlarını aşağıya çekti. Sütlü Nuriye’nin kilogram fiyatını 36 TL’den 29.90 TL’ye, porsiyonun fiyatını ise 7.50 TL’den 5.90 TL’ye indiren Faruk Güllüoğlu meraklısının vazgeçilmez lezzeti olan ve ilk olarak Güllüoğlu ailesi tarafınca imal edilen Sütlü Nuriye’ye özel gerçekleştirdiği bu kampanya ile tüketicilerin yanında olduğunu ortaya koyuyor.Sütlü Nuriye Hk.12 Eylül döneminde baklavaya gelen tek fiyat politikasını kırmak için Mustafa Güllü tarafınca geliştirilen Sütlü Nuriye, ihtilalin olduğu bir dönemde, tek dükkânda ticaretini devam ettirmek ve maliyetlere katlanabilmek için alternatif ürün çalışmaları arayışına giren Mustafa Güllü ve oğullarının özel imalatıdır. İçerisinde fıstık ya da ceviz kullanılmayan Sütlü Nuriye maliyetleri istenilen seviyeye çekmesi ve kaliteyi sürdürmesi ile dikkat çekmiş, darbe dönemi sona erip baklava tekrar normal satış fiyatlarına çıkana kadar Güllüoğlu ailesini ayakta tutmuştur. Müşterileri büyük beğenisi toplayan ve sık sık “İhtilal Tatlısı” olarak da adlandırılan Sütlü Nuriye tatlısı tıpkı diğer baklava çeşitleri gibi ilk olarak Türkiye’ye Güllüoğlu ailesi tarafından tanıtılmış ve yedirilmiştir. 1980’lerden günümüze bu şekilde gelen ve bir Güllüoğlu klasiği olarak devam eden Sütlü Nuriye Faruk Güllüoğlu olarak bu bilinç ve inanç ile kaliteden ödün vermeden üretilip uygun fiyatlara daha geniş kitlelere sunulmaktadır.
Faruk Güllüoğlu Hakında:
Baklava adı ile özdeşleşen Güllüoğlu, bir marka, firma ismi olmaktan öte, 1871 yılından bu güne baklavacılıkla uğraşan, beş kuşaktır bu mesleği babadan oğula aktaran Gaziantepli bir ailenin ismidir. Güllüoğlu markasını perakende sektörüne sokan Mustafa Güllü’nün oğlu olan Faruk Güllü, 142 yıldır babadan oğula aktarılan bilgi, deneyim, işe duyulan saygı ve titizlikle devam ettirdiği Faruk Güllüoğlu firmasının sahibidir. 1993 yılında Güllüoğlu markasını yurtdışına taşıma kararı alan Faruk Güllüoğlu, ilk imalat ve satış yerini Azerbaycan’ın başkenti Bakü’de açmıştır. Halen Azerbaycan’da da Türkiye gibi baklava denilince ilk akla gelen Güllüoğlu baklavasıdır. Azerbaycan’da elde edilen deneyimler sonrasında Türkiye’de de büyüme kararı veren Faruk Güllü, İstanbul’daki ilk tesisini ise, 1994 yılında Bakırköy’de kurmuştur. Burada elde ettiği başarı ile gittikçe ünü yayılmış ve Bakırköy’ü sırasıyla diğer mağazalar izlemiştir. Pazarlama ve satış ağını gittikçe büyüten Faruk Güllü, 2001 yılından bu yana üretim çalışmalarını, 6000 metrekare kapalı alana sahip, modern ve hijyenik koşullar altında üretim yapılan Merter’deki tesislerinde sürdürmektedir. 2012 yılı itibari ile de franchising sistemine geçiş yaparak mağazalaşma yoluna gitmektedir. Türkiye çapında 41 mağazanın yanı sıra Azerbaycan’da 2 ve Estonya’da 1 mağazası bulunan kuruluşun “Faruk Güllüoğlu İstanbul” markası altında yer alan mağaza zinciri ise İstanbul mutfak kültürünü yansıtması bakımından önem taşımaktadır. Faruk Güllüoğlu hakkında daha detaylı bilgi için www.farukgulluoglu.com.tr adresli web sitesini ziyaret edebilirsiniz.
Haberin Kaynağı : Paprika İletişim
30.09.2013