Tommy Hilfiger 2015 İlkbahar Global Reklam Kampanyası Tanıttı
“The Hilfigers” ailesi 2015 Ä°lkbahar global reklam kampanyasında bu kez kendi rahat tarzları ve rock-and-roll yorumlarıyla eÄŸlenceli bir düğünü kutluyor.
Tommy Hilfige’ın “I DO HILFIGER” adını verdiÄŸi 2015 Ä°lkbahar global reklam kampanyasında düğün zamanı! “The Hilfigers” ailesinin üyeleri bu kez bir düğünü kutlamak için California’da Sonoma’da buluÅŸtu. Kampanyanın yıldızı süper model Behati Prinsloo, fotoÄŸraf karelerinde modern ve eÄŸlenceli gelin rolünde yer alıyor.
Bu önemli güne sıra dışı havalı bir tarz damgasını vururken, özel dikim teknikleri şıklığı eğlenceli formlarla buluşuyor. Düğüne katılan herkeste bir doz denim ve deriyle beraber çizgili ve pullu desenler dikkat çekiyor. Kampanyanın ana temasını, şık ve biraz da sade bir tarz oluşturuyor. Açık havada düzenlenen bu büyük partide orkestra çimlerin üstünde yerini almış ve herkes sahnede. İşte Hilfiger tarzı bir düğünle aşkın kutlanması.
Tommy Hilfiger heyecan verici yeni global reklam kampanyası hakkındaki düşüncelerini “Bu sezon The Hilfigers ailesi kendi tarzlarıyla bir düğün kutlaması yapıyor. Kendi ailemden ve Tommy Hilfiger markasının coÅŸkulu ruhundan ilham alan kampanya, özgün, farklı tutumları ve stilleri kombine ediyor. 2015 Ä°lkbaharı için koleksiyonumuzda imzamız olan DoÄŸu Yakası tarzına rahat bir rock-and-roll yaklaşımı katıyoruz. The Hilfigers ailesi markamızın özündeki asi ruhu ve eÄŸlenceye getirdiÄŸimiz özgür yorumu temsil ediyor.” sözleriyle dile getirdi.
“I DO HILFIGER” kampanyasının fotoÄŸraf çekimlerini Craig McDean ve stil danışmanlığını Karl Templer, sanat yönetmenliÄŸini ise Laird + Partners’dan Trey Laird üstlendi.
Tommy Hilfiger Global Marka Yöneticisi Avery Baker ise kampanya hakkında hislerini ÅŸu ÅŸekilde ifade etti; “The Hilfigers reklam kampanyası, markamızın özgün ruhunu en iyi ÅŸekilde yansıtıyor. Herkese kucak açan bu özgür yaklaşım dünya çapında tüketicilere hitap ederken, kampanyanın görsel kimliÄŸi de ciddi anlamda tanınır hale geldi. 2015 Ä°lkbaharında dijital ortama yaptığımız yatırımı bir kez daha artıracağız; maksimum düzeyde eriÅŸim yaratmak ve ilgi çekmek için basılı, açık hava ve doÄŸrudan pazarlama araçlarını kullanmaya devam edeceÄŸiz.”
FotoÄŸraf çekimleri California’nın Sonoma kasabasında gerçekleÅŸtirilen kampanyada önceki sezonlardaki gibi ilginç karakterleri canlandıran bir kadro rol aldı; Arthur Kulkov, Julia Hafstrom, Bernard Fouquet, RJ King, RJ Rogenski, Jourdan Dunn ve Chloe Blackshire ile birlikte yeni katılan Ronja Furrer ve Behati Prinsloo. Saçlar, D+V Agency’den James Pecis ve makyaj Art Partner’dan Mark Carasquillo’ya ait.
Tommy Hilfiger hakkında:
Aralarında Tommy Hilfiger ve Hilfiger Denim’in de bulunduÄŸu bir lüks markalar portföyüne sahip olan Tommy Hilfiger, dünyanın en iyi tasarımcı giyim gruplarından biri olarak biliniyor. Grup, üstün kalite kadın, erkek ve çocuk giyimiyle denim koleksiyonları tasarımı ve pazarlamasına odaklı olarak faaliyet gösteriyor. Ayrıca seçkin lisansörleri aracılığıyla kadın, erkek, gençler ve çocuklar için spor giyim; ayakkabı; golf, yüzme ve yelkencilik gibi sporlar için özel giysiler; iç giyim (iç çamaşırı, ev ve uyku giyim); gözlük; plaj giysileri; saat; çanta; erkekler için özel dikim giysiler; erkek giyim aksesuarları; çorap; küçük deri eÅŸyalar; parfüm; ev tekstili; banyo aksesuarları ve valiz gibi tamamlayıcı yaÅŸam tarzı ürünleri sunuyor. Hilfiger Denim ürün grubunda kadın, erkek ve çocuklar için blucinler ve ayakkabılar; çantalar; aksesuar; gözlük ve parfümler yer alıyor. Tommy Hilfiger ve Hilfiger Denim markaları altında satılan ürünler, Tommy Hilfiger ve Hilfiger Denim maÄŸazalarından, seçkin çok katlı maÄŸazalardan ve diÄŸer online kanallardan oluÅŸan geniÅŸ bir aÄŸ aracılığıyla ve ayrıca tommy.com üzerinden dünyanın her yanında müşterilere sunuluyor.
PVH hakkında:
Dünyanın en büyük hazır giyim ÅŸirketlerinden biri olan PVH Corp., Calvin Klein ve Tommy Hilfiger gibi ikonik markaların sahibi olmanın yanı sıra küresel ölçekte pazarlamasını da yürütüyor. Dünyanın en büyük gömlek ve boyun takıları ÅŸirketi olarak kendi markaları olan Van Heusen, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, IZOD, ARROW, Warner’sve Olga ürünlerinin ve aralarında Speedo, Geoffrey Beene, Kenneth Cole New York, Kenneth Cole Reaction, MICHAEL MichaelKors, Sean John, Chaps, Donald J. Trump Signature Collection, DKNY, Ike Beharve John Varvatos’un da bulunduÄŸu lisanslı markaların pazarlamasını yapıyor.
Haberin Kaynağı : I M A G E Public Relations
30.01.2015