Total, ISO 10002 Sertifikası’nı Aynı Anda Alan İlk ve Tek Firma
TOTAL, akaryakıt, madeni yaÄŸ ve LPG sektörlerinde ISO 10002 “Müşteri Memnuniyeti-Müşteri Åžikayetlerinin Ele Alınması” sertifikasını aynı anda alan ilk ve tek firma oldu.
Türkiye’de faaliyet gösteren dünyanın dev petrol ÅŸirketlerinden TOTAL, ortaya koyduÄŸu çalışmalardan sonra, Uluslararası Bağımsız Belgelendirme ve Denetim KuruluÅŸu “Bureau Veritas” tarafından denetlendi. Akaryakıt, madeni yaÄŸ ve LPG sektörlerinde ISO 10002 “Müşteri Memnuniyeti-Müşteri Åžikayetlerinin Ele Alınması” sertifikasını aynı anda almaya hak kazanan ilk ve tek firma olan Total; sektörde yenilikçi ve öncü olduÄŸunu bir kez daha ortaya koydu.
TOTAL, müşteri memnuniyeti ve ÅŸikâyetlerinin etkin bir ÅŸekilde yönetimini gerektiren; müşteri ÅŸikayetlerinin ele alınması, ÅŸeffaflık, eriÅŸebilirlik, cevap verebilirlik, objektiflik, gizlilik, yasalara ve mevzuata uygunluk, ücretler, müşteri odaklı yaklaşım, hesap verebilirlik ve sürekli iyileÅŸtirme prensiplerine uygun olarak gerçekleÅŸtirilmesini saÄŸlayan bu sertifika ile faaliyet gösterdiÄŸi üç sektörde, müşteri memnuniyetine ve müşteri odaklı bir anlayış ilkesine verdiÄŸi önemi göstermiÅŸ oldu.
Total Oil Türkiye Lojistik Direktörü YaÅŸar TaÅŸkıran yapmış olduÄŸu açılış konuÅŸmasında ‘Total, Türkiye’de akaryakıt sektörüne girdiÄŸi tarihten bugüne kadar, bütün faaliyetlerinde ilkleri baÅŸarmış, her zaman yeniliklerin takipçisi ve Türkiye’deki uygulamaların öncüsü olmuÅŸtur. Bu baÄŸlamda, bugün burada bir araya gelmemize vesile olan ve dünyaca tanınmış belgelendirme ve denetim kuruluÅŸu Bureau Veritas tarafından ÅŸirketimize verilen, akaryakıt, madeni yaÄŸ ve LPG sektörlerinde bir ÅŸirket tarafından aynı anda ilk kez alınan ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti-Müşteri Åžikayetlerinin Ele Alınması” sertifikası hepimizi gururlandırmış ve bizi geleceÄŸe yönelik çalışmalarımız için motive etmiÅŸtir. EmeÄŸi geçen herkese teÅŸekkür ediyorum.’ ifadelerini kullandı.
Total Oil Türkiye Ä°stasyonlar Direktörü Mustafa Akgül ise yapmış olduÄŸu açıklamada, “ISO 10002 sertifikasını, sektörde hem akaryakıt, hem LPG, hem de madeni yaÄŸda alan ilk petrol ÅŸirketi olmamızdan dolayı büyük gurur ve mutluluk duyuyoruz. Total, çok önem verdiÄŸi bir konu olan müşteri memnuniyetinin saÄŸlanması ve müşteri ÅŸikâyetlerinin müşteri odaklılık prensibine göre ele alınması özelliklerini, uluslararası saygın bir denetim ve belgelendirme kuruluÅŸu olan Bureau Veritas’tan aldığı ISO10002 sertifikası ile saÄŸlamlaÅŸtırmıştır. Bu sertifika, müşteri ÅŸikâyet yönetimi ve çaÄŸrı merkezi yönetiminde hangi seviyelere geldiÄŸimizin ve bunun sonucunda müşterilerimize ne kadar iyi ve kaliteli hizmet sunduÄŸumuzun en önemli göstergesidir. Ayrıca, müşterilerimize daha fazla hizmet edebilmek ve daha fazla müşteri memnuniyeti için, hafta içinde ve hafta sonunda çaÄŸrı kabul saatlerimizi de artırdık. Bu sertifika tam müşteri memnuniyeti saÄŸlamada Total’in vardığı deÄŸil, hareket edeceÄŸi noktadır. Bu sertifikanın alınmasında emeÄŸi geçen herkese çok teÅŸekkür ediyor ve takdirlerimi sunuyorum.” ifadelerini kullandı.
ISO 10002 sertifikası, 16 Nisan Salı günü Total Oil Türkiye Merkez Ofisi’nde, Ä°stasyonlar Direktörü Mustafa Akgül, Lojistik Direktörü YaÅŸar TaÅŸkıran, Bureau Veritas’tan Rusya-Türkiye-Hazar denizi Ãœlkeleri Bölge Müdürü Bruno FERREYRA ve Türkiye Belgelendirme Müdürü Hakan Ä°KÄ°NCÄ°’nin katılımıyla, pasta keserek kutlandı.
Haberin Kaynağı : SUBCONTURKEY YAN SANAYİ ve TEDARİKÇİ GAZETESİ
Editör : Özlem Çelebi
17.05.2013