“Tüketici Memnuniyeti” Ödülü Vestel’e
“Vestel Müşteri Hizmetleri Genel Müdürü Tarkan Tekcan ödülü Müsteşar Yardımcısı Nejat Akkoç’un elinden aldı”
Türkiye’nin teknoloji devi Vestel, T.C. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nın bu yıl 19.’sunu düzenlediği Tüketici Ödülleri’nde “Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma Ödülü”nü kazandı. Ödülle ilgili konuşan Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan, “Vestel, sadece teknoloji üreten bir firma değil. Kusursuz Vestel deneyimi için tüketici memnuniyetini en önemli ilkelerimizden biri. Son yıllarda üst üste gelen ödüller doğru yolda olduğumuzu gösteriyor” diye konuştu. Erdoğan, Vestel’in, ürünlerin satışından teslimine, kurulumundan destek hizmetlerine kadar tüm aşamlarda tüketici memnuniyetini en üst düzeyde tutmak için çalıştığını söyledi.
Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü tarafından bu yıl 19.’su düzenlenen Tüketici Ödülleri’nde tüketici memnuniyetini ilke edinen firmalar, tüketicileri koruyan kuruluşlar ve bilimsel çalışmalar ödüllendirildi. Türkiye’nin teknoloji devi Vestel, Tüketici Ödülleri’nde “Tüketici Memnuniyetini İlke Edinen Firma Ödülü”ne layık görüldü. Tüketici memnuniyetini firma politikası olarak benimsek ve buna uygun faaliyetlerde bulunmak, tüketicisine mevzuatla tanınan haklardan daha ileri haklar tanımak, tüketicilere yönelik telefon ve elektronik ortamda hizmet veren çağrı merkezini büyük bir başarıyla yürütmek, tüketici danışma hattı ile tüketicileri ve kendi çalışanlarını bilgilendirici çalışmalar yürütmek Vestel’e bu büyük ödülü getirdi.
Gümrük ve Ticaret Bakan Yardımcısı Fatih Çiftçi’nin katılımıyla düzenlenen ödül töreninin ardından konuşan Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan, “Vestel Müşteri Hizmetleri ailesi, müşterilerimize, beklentilerinin de ötesinde hizmetler sunmayı vaat ediyor. Öncü, fark yaratan, kaliteli, hızlı ve güven duyulan hizmetlerimiz ile her zaman ürünlerimizin arkasında, müşterilerimizin yanı başındayız. İçten ve samimi iletişimden yanayız” dedi. Müşterilerle empati kurduklarını belirten Erdoğan, “Müşterilerimizden bir teşekkür almak için her zaman bir fazlasını yerine getiriyoruz. ‘Ben olsaydım nasıl bir hizmet almak isterdim’ sorusuna cevap olacak nitelikte geri dönüşler sağlıyoruz” diye konuştu.
Vestel’in son 3 yıldır müşteri memnuniyetine yönelik çalışmalara özellikle odaklandığını belirten Turan Erdoğan, çağrı merkezini Vestel bünyesine alıp müşteri hizmetlerini ayrı bir genel müdürlük olarak yapılandırdıklarını, memnuniyet oranlarını sürekli analiz edip ihtiyaçlara göre Vestel müşterilerine farklı ve özel bir deneyim yaşattıklarını sözlerine ekledi.
Haberin Kaynağı : Medyaevi İletişim
18.03.2016